Het was oh ik moet mn kwark nog eten....tot ik die leuke banner van Truusdemier zag en dacht; tjeee wat een mooie blauwe kijkers!
Ik zat net weg te dromen terwijl ik ondertussen de forumindex aan het afspeuren was. Wat er door mn hoofd ging net een fractie van een seconde voordat ik dit topic zag: "Ik vind het doodeng maar ik wen vast wel aan het idee" Pfffttt.....
Ik ben misselijk om 6.35... hoe verzin je het? Was al om 6 uur m'n bed uit, terwijl mijn werk pas om half 8 hier aanwezig is Liefs, Sam
Wel vervlend dat er 4 kittens dood zijn gegaan en dat de andere 2 het waarschijnlijk ook niet redden. mijn kat is de vader de mama is van mijn zusje (11 jaar) ze is bij mij en moest heel erg huilen. Mijn vader stond om 7 uur voor de deur om het te vertellen.
mijn gedachte: waarom krijg ik altijd mega kiespijn als de praktijk dicht is tot maandag. de hele nacht op de bank gezeten!!! aaaauuuuuuwwwwwwwwwwwwww
'Is het al tijd om mijn zoontje wakker te maken?' Dat dacht ik net. Hij is vandaag jarig (3) en hij mag zo zijn cadeautjes uitpakken