Hoi, we zaten vandaag op youtube te zoeken en vonden kei leuke filmpjes van bewegende buiken (baby moving) was echt super leuk. nu is het zo dat ik mijn buik wel op en neer zie bewegen en heen en weer zie golven. maar ik kan niet zeggen daar zag je net zijn arm of voet ofzo... zou dit komen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt? is de voorliggende placenta mss ook de reden waarom ik niet kan voelen waar onze beeb mijn zijn rug ligt of mijn zijn voetjes ligt...? ik weet dat hij in de goeie positie ligt, maar of hij nu met zijn ruggetje aan de rechter of linker kant ligt blijft voor mij een raadsel.. ik leid het vaak af uit het feit dat ik rechts soms veel meer beweging voel, dan denk ik maar dat hij daar wel zal liggen met zijn voetjes en armpjes. iemand hier meer ervaring mee? of is het voor mij mss nog gewoon iets te vroeg om de baby zo duidelijk te zien bewegen? bij die filmpjes zie je echt gewoon een hand of been verschuiven enzo. bij mij is het gewoon heel mijn buik wat een beetje schommelt en wiebelt
nee hoor niet te vroeg! http://www.youtube.com/watch?v=ZNEgs3LA ... .hyves.nl/ dit is mijn meisje dat daarbinnen tekeer gaat! ik was hier 35 weken geloof ik of 34 kweenie meer. maar minder ver als jij. Ik weet niet wat het is, misschien aan de vk vragen? oh en deze was nog eerder dan die, hier zat ik dr een beetje te pesten http://www.youtube.com/watch?v=cIHyONtx ... re=related
dat wat jij mij liet zien. gebeurd bij mij ook. dat bedoel ik met dat schommelen en wiebelen. maar dit: http://www.youtube.com/watch?v=pMpMoeIgwoQ hier kan je echt zien dat het een arm of een been is. heel duidelijk.
Ik heb het ook niet en mijn placenta zit ook aan de voorkant, ik heb af en toe wel een bobbel eruit steken maar zou niet weten wat het dan is. Ik kan wel voelen waar het ruggetje ligt... Ik maak me niet druk....
Ik pak hier wel eens een voet. Net boven mijn navel. Die kun je dan zo leuk kietelen. Nou dan gaat je buik echt wel tekeer.
Zo duidelijk als op dat filmpje kun je het bij mij ook niet zien, maar goed, ik heb nog wel een speklaagje van mezelf. Dat andere bewegen heb ik ook.
zorgen maak ik me helemaal niet. mijn kleine knul groeit en beweegt goed. vroeg me alleen af of het alleen bij mij zo was dat je het niet zo duidelijk zag en of dit door mijn voorliggende placenta was of dat meerdere er last van hebben. net zat hij weer flink te vervelen en toen zag ik het weer wel duidelijker,,, ik probeer het op te nemen. maar zodra ik mijn camera vast heb stoptie ermee deugeniet!
Oh wat geweldig om te zien! Ik kan niet wachten totdat er bij mij ook duidelijk iets te zien/voelen is qua beweging.
ik heb weleens zo'n voet aan de zijkant aan mijn buik! IS echt lache! maar mijn placenta ligt ook voor. Ik voel dus vrij weinig rond het gebied bij mijn navel, maar aan de zijkanten dus wel heel veel. zal bij jou vast nog wel komen hoor als je wat verder bent!
Mijn placenta ligt niet voor en ik heb echt niet veel spek van mezelf, maar zo duidelijk een beentje ofzo ziei k ook nooit.. mijn buik golft wel flink haha
Ik heb al een paar keer zijn voetje te pakken gehad. Maar telkens als Papa wilt voelen dan doet ie hem meteen weg haha!
Ik heb mijn placenta ook aan de voorkant en daar zie ik ook weinig, maar als ik op mijn zij lig net als die mevrouw op het filmpje, dan zie jet het ook omhoog komen, heel schattig. Maar bij dat youtube filmpje is het echt heel goed te zien, wauw.
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, ik voel mn beebje wel elke dag maar niet super hard zeg maar Maar ik kan niet wachten tot ik mn buik ook zo kan zien 'golven' Echt gaaf!
Heb nu het filmpje gezien. Zo is het bij mij ook, maar heel soms is het onaangenaam omdat ik ook wel eens hard tegen mijn nieren stoot. En dat doet pijn...
hihi, je hebt gelijk, had ff niet door dat je al zo ver was maar dan kan je ook voetjes en armpjes zien! veel beter nog zelfs
mijn placenta ligt achter de baarmoeder , voel haar ook goed bewegen , elke dag weer maar dat ik nou echt een voetje al hebt gevoeld dat nog niet maar had vandaag wel een heuse bobbel van boven naar beneden , het was haar ruggetje ,ze had waarschijnlijk jeuk ..