Wat een leuk topic dit! Vooral om de reactie van Makkie moest ik erg lachen, zie het al helemaal voor me! Zou ook wel wat voor mij zijn eerlijk gezegd, maar denk niet dat manlief zo begripvol reageert, haha Ik heb verder nog weinig gekke dingen, maar ben pas in de 19e week he, wat niet is, kan nog komen! Heb trouwens wel een periode gehad dat ik verslaafd was aan bugles met 'meneer Kaas' zoals ik het noem, zo'n tube kaas met zo'n koksmuts die je in de bugles doet is dat... heerlijk, hele zakken gingen op!
Ik heb gister gekookt met lente uitjes, en de weg van de winkel naar huis voordurend met me neus in de uitjes gezetetn: "ze roken zo lekker" (smaakte trouwens ook )
Ik ben gewoon ontzettend vergeetachtig, heb regelmatig last van een spraakgebrek, (woorden komen dan echt niet lekker m'n mond meer uit: was vanochtend mee naar een herkeuring bij het UWV van een van mijn clienten, probeerde ik ook uit te leggen wat haar problematiek was. Dat duurde even voordat ik eruit kwam, Gelukkig had die man bij begin van het gesprek al gevraagd hoe ver ik was, :-D Volgens mij snapte hij wel dat je een week voor je verlof begint geen wonderen meer moet verwachten van zwangeren, :-D
ik ben vandaag flink bezig geweest met het opruimen. Opeens moest en zou de hele keuken blinkend schoon tot en met de binnenkant van de kastjes en manlief moest maar es snel gaan afwassen en het glas naar de glasbak brengen en zo nog meer van die klusjes. Hij werd helemaal gek van mij want normaal ben ik nooit zo van het poetsen en opruimen en al helemaal niet tijdens deze zwangerschap
Ik ook niet, gelukkig.. Het is hier wel netter dan toen ik nog werkte, maar dat is omdat ik er nu ook meer tijd voor heb. Maar ik ben nog niet begonnen met mijn keuken uit te soppen of de ramen te lappen ofzo.. Heb er de energie niet eens voor Maar wel leuk om te lezen wat anderen doen
Ik moet steeds ruiken aan mijn flessen (jaaaaa ze staan nu ook op de bovenverdieping) Ajax limoen. Mijn vriend vind me prettig gestoord nu, gek maar ook heel fijn dat ik nu wel veel schoonmaak, hihi Ik was gister bij een cabaretvoorstelling en dacht serieus halverwegen de voorstelling dat ik een deel van het decor (een bus) lekker zou kunnen afsoppen En ik eet ongeveer 6 perenijsjes of aardbeienijsjes per dag.
hier ook zwangerschapsdementie, vergeet alles! waar had ik nou die postzegels gelaten? heel de huis afgezocht echt 1 uur lang! liggen ze gewoon in het schuifje waar ze horen te liggen. waar ligt nou dat boekje waar ik alles over de kleine in opschrijf? mijn vriend al naar zijn klte gegeven omdat hij het toch had weggegooid! na 1uur zoeken vond ik het in mijn map van wat ik allemaal mee moest nemen naar het ziekenhuis (had het er 2 dagen voordien zelf ingestopt) en mijn vriend maar lachen! en versprekingen pffff... schat, geef mijn frikandel is aan (hiermee bedoel ik zonnebril) op het werk: Wat zoekt u mevrouw? ow glijnwazen.... (Wijnglazen) en maar lachen!