Ik zat toen straks te bedenken dat ik vorig jaar nooit had verwacht dat mijn leven nu zo zou zijn. Vorig jaar woonden we nog ergens anders en waren we voorlopig niet van plan om te verhuizen, ik deed een deeltijd opleiding, we zouden wachten met een kindje tot na mijn studie (4 jaar) en zouden we over een jaar of twee gaan trouwen. Nu hebben we dit jaar een huis gekocht, ik ben gestopt met mijn studie, we zijn vorige maand getrouwd en nu bezig voor een kindje. Ik ben heel gelukkig maar ik had al die veranderingen nooit verwacht dit jaar. Hoe is jullie leven vergeleken met een jaar geleden? En had je verwacht dat je leven nu zo zou zijn?
Ja, lekker cliche, maar ik ook. We zijn nu 1,5 jaar geleden en 2 miskramen verder, en hadden toch ook wel de illusie dat we nu een kindje of tenminste een vergevorderde zwangerschap zouden hebben. Verder eigenlijk helemaal geen spectaculaire wijzigingen ten opzichte van een jaar geleden. We wonen al 5 jaar gelukkig samen, werken allebei al een behoorlijke tijd en hebben een goed gevulde spaarrekening . Met andere woorden... OOIEVAAR: ZET JE TOM TOM AAN EN VLIEG EEN KEERTJE LANGS A.U.B.!
Ik hoop dat je snel zwanger bent Saffie Vorig jaar om deze tijd had ik net een missed abortion achter de rug en nooit verwacht dat ik nu precies een jaar later zou kunnen knuffelen met een hele mooie zoon .
Een jaar geleden zaten wij midden in de medische malle molen, in onzekerheid over een nieuw schip, uit aan het kijken naar een ander huis aan de wal. Nu een jaar later spontaan zwanger, ons nieuwe schip is afgelopen zaterdag aangekomen, gewoon nog hetzelfde huis . Ons leven is ook 180 graden omgedraaid. Alles ten goed. Tuurlijk nog wel ups en downs gehad. Maar gelukkig staan we samen (mijn man en ik) heel sterk. Ik dacht dat we al heel dicht bij elkaar stonden, maar telkens blijkt er toch weer een stapje te zijn. Ik voel me de rijkste vrouw ter wereld. Een gelukkig en warm huwelijk, 2 gezonde kinderen, een 3de heel gewenst kindje zomaar spontaan onderweg. Ik geniet van elk moment. Nu een jaar later kan ik met een zuiver gevoel zeggen, dat hoe zwaar het leven ook is er altijd een zonnestraal achter de wolken verstopt zit.
een jaar geleden stonden we op de wachtlijst voor onze eerste IVF, nu ben ik vol in onze 3e poging. Ik had een jaar geleden dus de hoop dat ik nu ongeveer zou bevallen... Een jaar later wachten we nog steeds. Verder dit jaar een grotere auto gekocht dan we eigenlijk van plan waren, een heel andere groep op school gaan doen dan de jaren ervoor.
Vorig jaar om deze tijd was ik net 4 weken met de pil gestopt, omdat we graag een kindje wilden krijgen. En nu ben ik 30 weken zwanger!
Een jaar geleden werd mijn dochter bijna drie, nu wordt ze bijna 4 en gaat ze naar de kleuterschool....grote verandering, ze vindt zichzelf al een hele grote meid en kan niet wachten tot ze naar kleuterschool mag.
vorig jaar rond deze tijd hebben we afgesproken dat ik na Britts eerste verjaardag met de pil zou stoppen. Nu kan ik me al niet meer voorstellen ooit met z'n drieën te zijn geweest
Vorig jaar was ik zwanger. Mijn leven is dus wel heel erg veranderd in vergelijking met vorig jaar. Maar ik had wel ongeveer verwacht dat het zo zou zijn. Maar het is wel raar dat er zoveel kan veranderen in een jaar zonder dat je het had verwacht.
vorig jaar was ik net zwanger en maakten we volop plannen voor ons kindje. Nu wonen we net in ons nieuwe huis, en hopen we zo snel mogelijk een kindje in onze armen te hebben en verwerken we nog steeds het verlies van ons eerste.
een jaar gelden was ik hoog zwanger, en nu word ons ventje al bijna een jaar. een jaar geleden studeerde ik nog en nu werk ik.
Vorig jaar om deze tijd had ik net 2 weken wat met m'n vriend, en was ik ook net twee weken zwanger (maar dat wist ik toen dus nog niet). Ik woonde samen met m'n zusje in een appartement, en had nog geen plannen om daar weg te gaan. En ik volgde twee studies. Nu heb ik dus een kindje en woon ik samen, heel anders dan wat ik me had voorgesteld, maar wel héél veel leuker. Ik studeer overigens nog wel steeds.
Een jaar geleden was ik nog niet getrouwd, nu alweer bijna 9 maanden. Een jaar geleden woonden we nog in ons oude huis, sinds januari in ons nieuwe. Een jaar geleden zat ik in een rottige baan, nu een heel leuke. Een jaar geleden leefde mijn vader nog, hij is helaas 16 aug. jl. overleden. Een jaar geleden nog niet bezig met zwanger worden. Nu in ronde 7.
vorig jaar werd mijn meisje 1 nu is ze alweer 2 een jaar geleden waren we niet bezig met een 2e maar onze mooie zoon wou er graag bij zijn nu bijna 4 maand vorig jaar zaten we net een jaar in ons ouwe huisje nu weer verhuist omdat het huis te klein was met z'n 4tjes nu gaat youame naar de peuterspeel zaal veel veranderingen
Vorig jaar was ik hoogzwanger rond deze tijd. Heel veel verandert er als je eenmaal een kleine hebt, zeker als je er al zo lang op hebt gewacht (7jr) Nu wordt ze al bijna een jaar!
vorig jaar waren mijn vriend en ik nog plannen aan het maken voor een verre reis maaaaar paar maanden later vertelde ik hem dat we ouders van 2 stuks werden alhoewel ik geen kinderen meer wou. nu hebben we een gezellig gezin van 6, zijn de verbouwingen zo goed als rond en hopelijk verhuisd binnen 2 weken in ons nieuw huisje life is great!
Een jaar geleden dacht ik echt niet dat ik nu zwanger zou zijn, omdat mijn vriend nog geen kinderen wou. Maar het ging allemaal veel sneller dan verwacht, dus mijn jaar kan niet meer stuk
Vorig jaar was ik net zwanger en waren we druk aan het speculeren wat het zou worden en hoe het zou heten dan . En lag mijn vader in het ziekenhuis wegens een motorcross ongeluk ... Nu ben ik moeder van een prachtige zoon genaamd Frits en rijdt mijn vader weer vrolijk rondjes op de motor!