vorig jaar kwamen we er net achter dat we zwanger waren.... en nu hebben we een prachtmeid van alweer bijna 7 maandjes
Een jaar geleden waren we bijna 4 maanden getrouwd en kochten we net ons eerste huis! Daarvoor woonden we ook al drie jaar samen. Een jaar geleden zijn mijn man en ik begonnen met te laten onderzoeken in hoeverre mijn lichamelijke handicap overdraagbaar is. Ook hebben we toen gesprekken gehad of mijn lichaam een zwangerschap aan zou kunnen. Nu een jaar later hebben we gelukkig van artsen een 'go' gekregen maar laat m'n lichaam mij tot nog toe in de steek
een jaar geleden waren we bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk, hadden we net vanaf 1 nov. een ander huis en een jaar na het huwelijk ofzo gaan proberen een kindje te maken. We zijn inmiddels getrouwd 6 juni. Ons huisje is klaar. En we hebben besloten voor de trouwerij(april) al te gaan proberen voor een kleintje, het is juli geworden dat het raak was. Dus wel ongeveer wat de planning was, allen de kleine komt eerder gelukkig..
Vorig jaar rond deze tijd: *stopte ik met mijn studie *stopte ik met de pil *begon ik met inpakken om te verhuizen *verhuisde ik naar Marokko *ben ik zwanger geraakt *en nu in afwachting op onze eerste kleine uk... Een jaar van veel veranderingen gepaard met veel vreugde en zegeningen. Godzijdank!
vorig jaar rond deze tijd was ik precies een half jaar getrouwd.nu 1,5 jr. vorig jaar was ik rond deze tijd ong 3 maanden gestopt met de pil.nu dus langer als een jaar. vorig jaar had ik nog plezier in mn baan.nu niet meer zoveel vanwege een verandering in de werksfeer.
Vorig jaar om deze tijd zaten we net in ons huisje na een verbouwing van 10 maanden. Toen was mijn schoonzus nog zwanger van mijn petekindje en hadden waren we nog niet bezig om zwanger te worden. Ik hoop dat ik volgend jaar om deze tijd mama ben. En oja zelfs onze hond was nog niet eens geboren...
Vorig jaar rond deze tijd was m'n meisje vijf maand, nu een jaar en vijf maand, een groot verschil Maar super! Vorig jaar deze tijd, moest ik bijna weer aan het werk na m'n zwangerschapsverlof, ondertussen ben ik ontslagen en hebben we besloten dat ik thuis blijf bij ons meisje tot ze naar school gaat.
een jaar geleden wat het allemaal nog heel anders hier.we wonen nu 2 weken in ons nieuwe huis. een jaar geleden had ik niet eens verwacht nu zwanger te zijn.een jaar geleden had ik van die zogenaamde vrienden die nu dat je zwanger bent je niet meer kennen en met de nek nog niet aan kijken op straat.een jaar geleden had ik nooit kunnen bedenken te zijn waar we nu zijn.
Vorig jaar rond deze tijd zaten wij in onzekerheid of onze dochter het wel mocht overleven omdat ze ernstig ziek was. Nu loopt ze vrolijk rond en is ze lekker eigenwijs
Vorig jaar om deze tijd moesten we de hoop op een beebje opgeven omdat net onze 4e en laatste ICSI was mislukt! Nu kan ik het nog steeds niet geloven en hoop nog steeds op een wonder! Tevens kreeg mijn dochter vorig jaar een brommerongeluk en nu kan ze nog steeds niet goed lopen; loopt nog steeds mank! Misschien wordt 2009 ONS JAAR!
Vorig jaar woonde ik tot juli nog bij mijn ex in brabant waar ik 5 jaar een relatie mee had. Toen ik weg ging kreeg ik meteen een nieuwe relatie en woon nu in beverwijk. we zijn inmiddels getrouwd en hebben een zoontje en dat allemaal binnen een jaar Een heel heftig jaar voor mij geweest
vorig jaar was ik zwanger...(rond dit tijdstip zelfs hoogzwanger) ik was de dagen aan ht aftellen naar 18dec...en liep vervolgens ook nog eens 2,5wkn overtijd...maar nu ben ik dus moeder van een bijna 11mnd oude dochter...had ik begin vorg jaar ook niet kunnen denken
een jaar geleden wist ik nog niet dat ik een maand later zou stoppen met de pil....en wist ik niet dat ik in 7 maaden zwanger zou zijn en dat ik in dec zou gaan trouwen! Maar verder vrij weinig verandert alleen dat we gaan trouwen en een kindje verwachten..maar ik denk dat als je het volgend jaar zou vragen mijn leven er heeeel anders uit gaat zien!
Vorig jaar rond deze tijd waren we anderhalf jaar bezig met onze kinderwens en net in ondertrouw. Nu zijn we getrouwd en zitten we net in de MMM, eerlijk had ik stiekem gehoopt dat ik zwanger was of al een kindje zou hebben. Helaas, verder weinig verandert.
Vorig jaar zat ik rond deze tijd een maand op Bali, met het idee in mn achterhoofd dat ik dit meer wou doen in mn leven. Leefde heerlijk als vrijgezel. Bij terugkomst een relatie gekregen, half jaar later zwanger, samen gaan wonen en nu eindelijk een nieuw huisje in februari. Iedereen zei dat 2008 nu eens mijn jaar zou worden na jaren ellende...en ze hebben gelijk gehad
een jaar geleden was ik zwanger en was ik mn bruiloft aan het regelen. in het afgelopen jaar ben ik getrouwd, was ik zwanger, heb ik een prachtdochter gekregen, ben begonnen aan een opleiding en noodgedwongen weer gestopt. zo kan ik nog wel ff doorgaan maar de rest zijn niet zulke leuke dingen dus ik stop hier. liefs doris
Vorig jaar rond deze tijd woonden we nog ergens anders, we zijn in maart verhuisd. En...vorig jaar was ik nog zwanger, nu heb ik een pracht van een dochter!
vorig jaar vroeg mijn dochtertje een broertje of zusje voor sinterklaas. op 3 december had ik testte ik positief en nu heeft ze er een broertje bij.
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis door de crohn en nu dit jaar ben ik net weer een week uit het ziekenhuis door de crohn Ik had vorig jaar gehoopt op de juiste manier geholpen te worden, dat de medicatie zijn werk zou doen en volop kon genieten van ons zoontje... Nu een jaar later, 3 soorten medicatie verder ben ik vorige maand geopereerd omdat niks werkte... Kreeg ook nog een complicatie, dus daardoor weer terug het zkh in. Dus ik hoop volgend jaar met een leuker verhaal te kunnen komen!
Ik had gehoopt al vertrokken te zijn uit NL maar er zijn ook een hoop positieve dingen;vorig jaar was ik nog met mn opleiding bezig>juni dit jaar heb ik mn diploma gehaald. Vorige maand getrouwd>ook al out of the blue! Vorig jaar nog in de schuldsanering>sinds januari een schone lei! En nu maar hopen dat 2009 nog beter gaat worden en waar we over een jaar zijn,hopelijk met beeb...ben benieuwd!