Je leven nu en een jaar geleden

Discussie in 'De lounge' gestart door Tania, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Een jaar geleden zat ik nog midden in de kraamtijd! Onze dochter was 5 dagen oud en ik was nog hard bezig met wennen aan het feit dat ik moeder was geworden ;).

En nu is het dus een jaar later en denk ik; 'WAUW, ze is gewoon al één!'

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    een jaar geleden was mijn dochterje pas 5maanden oud en toen echt niet gedacht om na een jaar weer zwanger te zijn!

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Vorig jaar rond deze tijd had ik net twee weken iets met mijn vriend.

Nu woon ik al vier maanden met hem samen en ben ik ruim zes maanden zwanger van ons eerste kindje! :D

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vorig jaar studeerde ik nog, nu ben ik afgestudeerd + vaste baan;
    Vorig jaar net mijn 3e miskraam achter de rug en nu ben ik ruim 35 weken zwanger;
    Vorig jaar had ik nog een relatie en woonde ik samen, nu is die relatie na 3 jaar over en zit ik tijdelijk bij mijn moeder thuis...

5. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    -een jaar geleden woonde ik nog in het oude huis, nu inmiddels alweer en week in het nieuwe huis
    -een jaar geleden was ik nog niet eens begonnen met rijbewijs, inmiddels heb ik hem al bijna een maand
    -een jaar geleden droomde ik nog van een bad, nu heb ik hem (whoehoee)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vorig jaar was Isabella echt een kleine baby nog en woonden we met zijn allen tijdelijk bij mijn moeder, :D

( groot huis hoor, we hadden een woonkamer, een eigen slaapkamer, Isabella een kamer, en badkamer voor ons alleen)

Nu in een Huurhuis en straks opzoek naar ons droomhuis.

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Een jaar geleden kwam eigenlijk net uit een dipje, niets ergs, maar gewoon niet weten wat ik wil qua werk enzo. misschien een nieuwe opleiding of juist een ander huis. Ik werkte toen net 2 maandjes bij mn laatste werkgever, na 6,5 in vaste dienst geweest te zijn, de grote sprong genomen.

nu een jaar later, benik zwanger (wat ik al vanaf mn 21e graag wilde, maar mn vriendje nog niet!) heb ik mn rijbewijs, zijn we niet verhuisd, maar druk aan het klussen, heb ik de dag nadat ik verteld dat ik zwanger ben te horen gekregen dat ik niet meer welkom was op mnwerk en dat mn contract niet verlengd wordt...

dus best veel veranderd...maar op mn werk na alleen maar in positieve zin! en wie weet is dit wel de kans om de leukste baan van de wereld te vinden...die ik kan combineren met mn babietje dalijk!

8. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Poeh ja... een jaar geleden.... Een jaar geleden was ik nu 5 maanden zwanger waarvan ik het pas 2 maanden wist. Vorig jaar rond deze tijd zijn we binnen 4 maanden tijd: er onverwacht achter gekomen dat we ouders zouden gaan worden; ons huis lichtelijk gaan verbouwen; gaan trouwen en is mijn man een nieuwe carriere gaan beginnen.
    Vorig jaar rond deze tijd liep ik met zwangerschapshormonen rond mijn man (toen der tijd nog vriend) de kop gek te zeuren over dat ie nog niet begonnen was aan de kinderkamer en dat ie meer zijn handen uit de mouwen moest steken, en was ik over het algemeen behoorlijk gestressed omdat er gewoon te veel op me af kwam en ik niet wist waarheen met mijn hormonen :)
    Wat een verschil met nu :confused:

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Een jaar geleden was Mano 3 maandjes oud, nog een baby dus en nu is hij alweer 15 maanden oud
    en kan hij al lopen en is lekker ondeugend, dat is dus wel een grote verandering met vorig jaar.

Maar verder is alles hier nog gewoon hetzelfde als vorig jaar.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    1 jaar geleden had ik nog hoop dat we zwanger zouden worden via mmm maar helaas is dat niet het feit.
    ik dacht dat ons huis al helemaal af zou zijn maar daar zijn we ook nog in bezig hahaha.

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    vorig jaar rond dze tijd zat ik te wachten totdat ik kon testen en ja hoor het was een positieve test. ik ben dol gelukkig!

12. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Hmm een jaar geleden dacht ik nog niet eens aan kinderen! Terwijl toch al veel vriendinnen 'bezig' waren. Ik hoop dat als we een jaar verder zijn,ik ook met de pil kan stoppen! (hangt er vanaf hoe snel we een huis vinden/vriend zijn rijbewijs heeft)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    1 jaar geleden begonnen wij aan de 1e cryopoging na de geboorte van tygo*

14. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Een jaar geleden zat ik voor de tweede keer in de examenklas, woonde ik alleen in friesland op een 16 m2 studentenkamertje, had geen vriend, dacht niet echt aan kinderen, miste mijn ex-vriend nog steeds, liep bij een psycholoog en had allemaal schulden.
    En nu? Nu ben ik nog steeds niet geslaagd, maar doe de volwassenopleiding, woon ik lekker groot samen met mijn nieuwe vriend, heb dus een vriend, ben zwanger, ben 'ik mis ex-vriendloos', geen psycholoog meer en schuldenvrij.
    Enorme verandering die zich eigenlijk pas vanaf juni dit jaar heeft voltrokken.

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Een jaar geleden zat ik hormonaal te zijn hier thuis op de bank. (zat in de ziektewet ivm zwangerschapsklachten)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Een jaar geleden ging mijn koperspiraal eruit.
    Een jaar geleden zag ik het proberen zwanger te raken nog als één groot en leuk avontuur.
    Een jaar geleden fantaseerde ik nog hoe geweldig het wel niet moest zijn als je voor het eerst een positieve test in je handen hebt.
    Een jaar later weet ik dat een positieve test helemaal niks zegt en tot nu toe alleen maar pijn en verdriet heeft gebracht.
    Over een jaar hoop ik dat een positieve test ons het geluk heeft gebracht waar we het afgelopen jaar over hebben gedroomd.

17. Trees

Trees Niet meer actief

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Een jaar geleden was eigenlijk niet zo heel veel anders dan nu ! Ben wel begonnen met een opleiding weer , ben ook tante geworden van een nichtje , en mijn kleine meisje word alweer bijna twee.. maar nog steeds geen man :cry: hahaha , denk dat ik toch maar een oude vrijster word ..

19. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    1 jaar geleden was mijn dochtertje net 9 maanden oud en sliep ze eindelijk door en daardoor kreeg ik ook weer mijn ouwe energiepeil terug. Was ook eindelijk weer op m'n oude gewicht.

We begonnen te denken aan een tweede.

Inmiddels ben ik nu 30 weken zwanger van de tweede en het is weer een meisje. :D

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat is dan iets voor komend jaar :)

Vorig jaar tja..

Was ik net zwanger, woonde ergens anders. Verhuisd met 36 weken en moeder geworden van een klein prinsesje.. verder niet veel anders.

Deel Deze Pagina