Tarot

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik heb ze eindelijk af! Mijn nieuwste update aan tarot-aantekeningen. Ik zou graag uit willen proberen of ze goed zijn en of ik er goed mee kan werken.
    Voor wie mag ik eentje maken? Let wel, dit is een oefening waarin ik nieuwe dingen ga uitproberen, dus het kan zijn dat het dan niet helemaal klopt op sommige punten omdat ik dingen eventueel fout geinterpreteerd heb.
    Als je er open voor staat zou ik ook graag commentaar krijgen over de dingen die wel of juist niet kloppen.

Joeja

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Je hebt een PB ;)

3. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    van mij ook

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ook een pb van mij

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    van mij ook :D

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    van mij ook al :D

7. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Dan ga ik maar snel aan de slag :)

Ik moet vanavond wel nog werken dus ik zal er vandaag maar eentje af krijgen.
    Fijn dat jullie me willen helpen.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb je ook een PB gestuurd :)

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Ik heb ook een PB gestuurd

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
  11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Mag ik weten welke legging het is? Of is het er een die jezelf ontwikkeld hebt? Ik leg zelf ook tarot, maar begin de standaartlezingen een beetje zat te worden....het moet diepzinniger! :D

12. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    @ eleni: het is een van de vele standaard leggingen (met maar 5 kaarten) puur om mijn nieuw herwonnen taktieken mee uit te proberen. Ik heb aantekeningen gemaakt voor mezelf met mijn eigen betekenissen en eigen invulling. Ik heb voor mezelf een methode ontwikkeld hier snel en concreet mee te werken. Als het werkt ga ik proberen met grote leggingen.
    Ooit wil ik ook zelf een legging ontwikkelen, maar daarvoor wil ik eerst nog wat meer ervaring opdoen.
    Soms krijg ik meer door dan dat de kaarten mij zeggen, maar dat gebeurd meestal alleen als ik een persoon tegenover me heb. Ik heb nog nooit een tarot gedaan voor iemand die ik niet ken en ook niet kan zien. Dit is voor mij een prachtige oefening en ik zal zeker ook zoveel mogelijk readings gaan doen. Helaas heb ik vandaag maar tijd voor eentje, die van Vales. Deze heb ik zojuist afgerond.
    Wat leuk dat je ook Tarot doet! :)

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Joeja: Ooow nu snap ik het! Je werkt nu echt puur vanuit je gevoel! Ik dacht dat je een hele nieuwe legging had ondekt :) ....
    Toen ik er net mee begon gebruikte ik de boekjes als hulp! Nu ga ik ook steeds meer uit van me gevoel en lees wat de kaarten me vertellen! Maar ik doe het ook nog niet voor vreemden hoor.... daarvoor moet ik toch echt meer vertrouwen in mezelf en mijn gevoel krijgen! Wel een grote stap die je nu neemt! Spannend hoor! Ik hoop dat het je lukt! ;)

Ben jij trouwens adviserend bezig met de tarot of ook voorspellend? Ik leg meestal het keltische kruis of de astrologische legging, en gaat dan ook puur om het hier en nu en is adviserend op verschillende vlakken in iemands leven. Heb van veel 'kenners' te horen gekregen dat er weinigen zijn die met de tarot voorspellend werken.
    Toch ben ik van de zomer bij iemand geweest die een legging voor me deed en zij voorspelde dingen. Zo zei ze, ik zie een zwangerschap en geluk, maar het is géén echte zwangerschap! Ik schrok hiet enorm van en nam de advies dingen in me op en liet dit varen..... 2 maanden later kreeg ik dus dit (zie onderaan me bericht). Ik moet nu veel denken aan die vrouw....en ook al leg ik zelf kaarten ik blijf dit nogsteeds gek vinden!

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik wil je wel ee pb sturen maar moet weten wat ik er in moet zetten :(

Groetjes

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik wil het ook wel! maar wat moet ik in pb zetten dan?

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He joeja, wat leuk!

Ik ben er ook al een tijdje mee bezig. De laatste tijd op een laag pitje maar sinds een maand of twee probeer ik dagelijks kaarten te leggen of er in ieder geval 1 te trekken om ze te leren kennen. En het gaat steeds beter, maar ik ben er nog lang niet aan toe het voor een ander te doen hoor. Maar dat hoop ik wel.

De laatste tijd lukt het me steeds beter om 'wijs' te worden uit de kaarten dus......

Als je het goed vind stuur ik je ook een pb.

17. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik maak naar aanleiding van dit oproepje korte oefentarots, hele algemene. Ik geef door wat de kaarten me zeggen, hoe dit in ieders leven past moet ie zelf ontdekken. Soms gaan de kaarten over hetgeen het meest speelt in iemands leven. Wanneer dit zo is, zal die persoon dat zelf beseffen. Ik weet niets van de mensen waarvoor ik nu een reading ga doen, het is voor mij alleen maar een prachtige oefening ook al zijn de tarots verder heel neutraal.

Echter voor de mensen die me een specifieke vraag hebben gestuurd maak ik een uitgebreidere serieuze, dat neemt iets langer in beslag.
    Ik zal nu een paar readings proberen te maken. Als er iemand een specifieke vraag heeft kan je die gewoon sturen. Ik weet niet of ik eraan toe ga komen, maar ik ga iig. mijn best doen.

18. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Weer eentje klaar :)
    Op naar de volgende..

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564