SPOED! foto op Canvas, waar voor goede snelle levering

Discussie in 'De lounge' gestart door lizab, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden,

Mijn man is zaterdag jarig, en nu bedacht ik me vandaag dat ik hem graag een mooie foto van Fenna op Canvas wil geven.

Net even op internet gekeken, en ik kom best een aantal sites tegen waar ze levering binnen 3 dagen aanbieden. (dat zou dus net moeten lukken)

Iemand ervaring met één van de volgende sites?

www.linnenfotoschilderij.nl
    www.uwmooistefoto.nl

Of andere tips (binnen korte tijd leverbaar) zijn ook van harte welkom!

Bedankt!

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Expo! Duurde bij mij 1 dag en kon het hier gewoon ophalen!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    herinnering op linnen is super...pas 3 doeken besteld en niet duur

de levertijd is voor jou te lang maar ik geloof dat je ook speod kunt melden dus even nakijken!

suc6

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik ben al even aan het kijken, maar ik dacht dat herinnering op linnen niet zo goed uit de test van de consumentenbond is gekomen?

Ik heb hier ook nog canvasXL gevonden. Die zitten vlakbij, en dan kan ik het doek eventueel ophalen.

5. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    herindering oplinnen is heel goed hoor ik heb er ook 1 van hun en is echt geweldig geworden

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Vind persoonlijk herinneringen op linnen niet zo'n geweldige kwaliteit. Kan je helaas geen andere aanraden omdat mijn man ze altijd via een oude werkgever regelt voor ons.
    Herinneringen op linnen heb ik al eens voor mijn werk gebruikt; vond het dus niet zo. Het gebruikte materiaal is erg stug en daardoor zijn de hoeken niet zo mooi afgewerkt.

7. jazy

jazy Actief lid

ik vind herindering op linnen heel erg goed! wij hebben een trouwfoto daar erop laten zetten duurde een week en koste ons maar 35 euro terwijl die normaal ergens anders het dubbele koste.

al mijn familie leden bestellen daar ook hun canvas!

volgende keer bestel ik daar ook weer!

8. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Expo is echt naar mijn idee de beste van kwaliteit en de volgende dag kun je t ophalen! Is alleen wel wat duurder.....

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou meiden,

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb besloten toch naar een professionele fotograaf te gaan. Heb net een afspraak voor een babysessie gemaakt incl. 3 vergrotingen van 20x30.
    Ze kunnen de foto ook op canvas laten drukken, duurt wel wat langer, maar dan heb ik zaterdag in ieder geval prachtige foto's van ons meisje.

Ik heb er echt enorm zin in. Helemaal omdat hij echt van niks weet. :-D

Bedankt voor alle reacties!

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    leuke verassing. zo heb ik afgelopen keer met mijn verjaardag ook een foto op linnen van mijn man gehad. alleen maakt hij ze zelf op zijn werk dus hij print m uit spant m om een raam heen en klaar is kees.

succes ermee en alvast gefeliciteerd

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    uw mooiste foto besteld via internet en 2 dagen later 3 stuks binnen

12. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    wij hebben destijds als kado van mijn broer en schoonzus een foto van mijn 3 kinderen gekregen als bedankje via herinneringenoplinnen.nl. Ik vond het doek ontzettend mooi, en toen ik later op hun site ging kijken vond ik dat ze heel goedkoop waren in tegenstelling tot vele andere, en doordat het doek zo mooi was besloot ik als huwelijkskado voor werkgever van mij man een mooie foto op een heel groot doek te laten zetten (120x? weet ik even niet meer) en dan niet in kleur, maar in zwart wit.

1 dag voor het feest kwam het doek binnen, en ik schrok me kapot, allemaal witte stippels. nu had het me normaliter niet zo veel uitgemaakt omdat ik er wel van uit ging dat het opgelost zou worden maar ja 1 dag voor het feest :( wat moet je? daar sta je dan met je goede gedrag.

Uiteindelijk gebeld, code gekregen die ik in moest voeren en als extra doorgegeven dat het doek al eerder was geleverd maar niet goed (die witte stippels) en de week erna werd het nieuwe doek netjes geleverd en mochten we de oude houden. Het nieuwe doek was goed, al had ik de kwaliteit toch nog wat beter verwacht eerlijk gezegd.

Maar ja, het 1e doek hebben ze zelf bijgewerkt en hangt nu in hun huis in frankrijk (zij is francaise) en het goede doek hangt in hun huis in hun eigen woonplaats, dus tja eigenlijk hebben ze er nu 2 voor de prijs van 1, dus over de service zelf niets te klagen ;)

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

linn

ik heb het bij http://www.herinneringenoplinnen.nl

laten doen, ik ben er erg tevreden over, ik heb er 2 besteld van de honden, en vriendin van mij heeft een trouwfoto laten afdrukken 60 bij 90 geloof ik, en erg mooi

ga je bij de baron voor een foto sessie?ik wil straks ook ziets met Anne laten doen of zelf (heb studio matriaal)

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Heej Gaby,

Ja, wij gaan naar Baron. Ben heel erg benieuwd. Wij hebben zelf wel een spiegelreflex, maar niet voldoende verstand van belichting etc. dus hoop dat het zo gaat lukken.

Heb je die van herinneringoplinnen thuis hangen? Mag dan eens komen kijken? Op canvas via Baron is wel erg duur nl.

voor de rest,
    Hartstikke bedankt voor de reacties!

Mamatje 24, jammer dat het de eerste keer niet mooi was, en dat het de 2e keer toch nog een beetje tegenviel. Ik ga er nog wel eens goed over nadenken waar ik het ga laten doen.
    Eerst de gewone foto's maar eens.

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijne is ook van herinnering op linnen, en mijn nicht heeft er ook 1 van, allebei goede kwaliteit, alleen kreeg ik eerst een doek met een onbekende kind! Gebeld en toen de goede gekregen.

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hoi Linn

tuurlijk mag je hem wel komen bekijken, ik ben vanavond wel thuis en donderdag middag en avond.(na 7) vrijdag overdag wel.

als je de foto`s heb zou ik ze graag willen zien, ben heel benieuwd, ik vind Anne nog wat te jong voor een sessie, als ze een maand of 6 is lijkt het me wel erg leuk

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo daar,

Ik moet vanavond even naar de fysio, maar dan kom ik daarna wel even? een uur of half 8 goed?

Fotosessie gehad. Super leuk, maar wat een aanslag op dat kleine meisje. Ik kon haar zo in bed leggen, en nu slaapt ze al 2 uur. :)

Deel Deze Pagina