hond aan het wisselen, wie tips

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Hoi hoi,

onze pup van 22 weken is vollop aan het wisselen met tanden. Hij lijkt hier veel last van te hebben. slikt veel, likt de hele tijd met zijn tong langs zijn tanden en met z´n poten duwt hij ook regelmatig tegen zijn mond aan.
    Hij knaagt veel op touwen en rubber speelgoed. Hij is ook heel aanhankelijk nu.

Kan ik iets voor hem doen om het gemakkelijker te maken. Het lijkt me namelijk niet prettig voor hem.

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Geef hem botjes om op te kauwen.
    In de zomer laat ik mijn hond weleens met een ijsklontje spelen ter verkoeling, maar misschien vindt jou hond dat nu ook wel lekker.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

lekker kauwdingen geven, botten etc, dan gaan d etanden er sneller uit

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Je hebt van die kunstof botten waar je water in kunt doen en die je daarna in de vriezer kan doen. Dat is lekker koud en kan hij lekker op kauwen.Die hebben wij ook gebruikt toen onze hond wisselde.
    En veel kauwdingen idd.

5. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo, onze hond had ook erg veel last van het wisselen. Was echt heel zielig.
    Ik heb toen ook een zacht speelgoedje nat gemaakt en in de diepvries gedaan.

Onze hond vond het echt heerlijk om daar op te bijten en het leek ook zeker te helpen.

Deel Deze Pagina