ik duim (en sport) met je mee meis, weet je wat ik nu doe wii fitten is echt superleuk en kan lekker thuis (ik zie mezelf ook niet in een pakkie staan in een sportschool ofzo) zoiezo geen tijd voor ik ben wel hele dagen thuis maar mijn man werkt minimaal 90 uur en ik heb dus zoiezo geen oppas voor de kindjes..
Zooo dat zijn genoeg uren!!! Dan is wii fitten ideaal!!! Ik begin weer met rijden , ga vrijdag een paard rijden voor iemand anders, als het goed klikt dan ga ik daar eerst mee door. Heerlijk , zie er echt naar uit om weer wat te doen!
oja paardrijden ben je zo weer in shape hoor!! hihi lekker actief ik had vroeger altijd veel spierpijn ervan hahaha
Ik was maar 4 kilo aangekomen in me zwangerschap dus me buik wqas eigenlijk ook gelijk weer redelijk plat... Dus ik zeg gister tegen de vk ik wil weer buikspieroefeningen gaan doen mag dat al? Uhm vind je dat nodig dan dus ik ja me buik hangt zo en wil het wat strakker hebben... Maar ze snapte het niet goed want ze vond het er al heel goed uitzien Dus wat ik bedoel te zeggen meestal zie je dat zelf veel eerder als een ander...
Ik wist wel dat ik niet de enige was ! Ja, ik weet wel dat het beter wordt.. Maar af en toe heb je van die dagen, helemaal als het samenloopt met andere dingen, dat je echt denkt; ik loop nooit meer bloot . Ik ben SUPER blij met m'n dochtertje, maar had het wel fijner gevonden als ze wat minder strepen had achter gelaten haha. Ik ga nu maar aan de slag met sporten, m'n studie is weer begonnen (betekent een hoop lopen tussen de faculteiten), met de Bio-Oil gestart (wat is dat duur trouwens) en m'n borsten kijk ik nog even aan. Maar aan de andere kant, als een eventuele nieuwe partner hier op af zou knappen (hallo! ik heb wel negen maanden een kindje gedragen), dan zegt dat wel genoeg over hem.
ja bio-oil lijkt heel duur... maar het is erg "smeerbaar"om het maar zo te zeggen... ik heb het sinds maart en hij zit nog half vol en toch smeer ik er zo goed als dagelijks mijn borsten,buik en benen mee...
Ik heb de hele zwangerschap 2 keer per dag gesmeerd met Bio oil, nou mijn buik lijkt wel een maanlandschap, echt niet om aan te zien! Nu smeer ik nog steeds omdat ik nog wat over heb, maar het helpt bij mij voor geen meter! Hoop dat jullie er meer suc6 mee hebben!
precies dan is dat zoiezo niet de man die je wilt voor de rest van je leven want goih stel dat je oud word
Hier geen striemen. ijn borsten zijn nog steeds voller, maar heb een ingedeukte tepel (wist niet dat dat ook al kon... en hoop echt HEEL erg dat het weg gaat..) Verder idd een minder stevige buik en bredere heupen. Gelukkig alles in verhouding dus mag nog net niet klagen. Maar ik wordt nu al angstig van me lichaa als ik aan een tweede zwangerschap denk. Vind dat wij als vrouwen er veel voor in moeten leveren om een kindje op de wereld te zetten. En ja we krijgen er wat moois voor terug, maar me vriend ook.. en daar is toch echt niks aan te zien. Ik dacht altijd.. snel kinderen achter elkaar. Maar ik geef me nog toch zeker wel een jaar om te ontzwangeren hoor!
ja das beter voor alles, voor jezelf, mentaal maar ook lichamelijk dan krijgt het de kans om weer wat bij te trekken... Je moet ook weer helemaal wennen aan jezelf maar geloof me het trekt echt nog wel bij hoor 3 maanden is echt niets, moet je eens kijken na een jaartje dan ziet het er alweer een stuk normaler uit..