Hoe tevreden ben jij met je lichaam na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marieketjes, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe tevreden ben jij met je lichaam na de bevalling?

1. Heel tevreden, ik zie er weer net zo uit als voor de zwangerschap.

2. Tevreden, mijn lichaam is er wel wat op achteruitgegaan, maar het is acceptabel

3. Ontevreden, ik zou graag wat meer kilo's kwijt raken en strakker in mijn vel zitten.

4. Heel ontevreden, ik vind het vreselijk om naakt in de spiegel te kijken.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Ik ben heel benieuwd hoe tevreden jullie zijn met jullie lichaam na de bevalling.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Niet....heel veel straie(opgelopen in de laatste week voor de bevalling...) en echt loshangend vel om het zomaar te noemen...

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    totaal niet tevreden :(

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb gekozen voor ontrevreden... ik moet nog wel wat kilo's kwijt en mijn huid (vooral bij het litteken) is erg slap. Ik ga binnenkort weer beginnen met sporten maar op zich ben ik ook wel trots dat ik zoveel ben kwijtgeraakt. Net na de bevalling heb ik een nieuwe spijkerbroek gekocht want ik was die positiekleding zooooo zat. Dat was maat 46. Twee weken geleden weer wat nieuwe broeken gekocht en ik zit nu weer in maat 40 :D

5. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik ben redelijk tevreden. :D Ik kon na zes weken sommige van mijn gewone broeken weer aan en zit weer bijna op mijn oude gewicht. Die ene overgebleven kilo zit waarschijnlijk in mijn borsten. De vraag is wel wat daarvan overblijft nadat ik gestopt ben met de borstvoeding... ik had al bijna niks, dus ik was wel blij met wat extra bh-vulling. :) Maar ik vrees dat er straks helemaal niks overblijft. :( Mijn buik is wat slapjes, maar ik zou best weer in een bikini durven. En dat zonder buikspieroefeningen. ;)

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pffff naakt spiegel.... nee die 2 dingen gaan niet meer samen
    Ik heb ook een tijgervelletje en zit nog een beetje "los" in mijn vel op mijn buik.. Ben zo'n 12 kilo kwijt maar de laatste 9 willen niet echt (ben bang dat ik die heb gekregen door het stoppen met roken toen ik wist dat ik zwanger was en die zijn er heeeeeeeeeeeel moeilijk af te krijgen zonder weer te beginnen :cry: )

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben eigenlijk best tevreden. Ik kon de laatste dagen van de kraamweek mn eigen kleding alweer aan, de extra kilo`s zijn er ook bijna allemaal weer af. Ik zou alleen mn buik wel wat steviger willen hebben, die is slapjes en voelt anders aan als eerst. Maar ik heb geen zin om te sporten :oops: dus dat buikje zal nog wel even slap blijven. Maar eigenlijk kan ik er prima mee leven zo. En mn vriend zegt ook nog altijd dat ik zn mooie meisje ben dus hij lijkt het ook niet erg te vinden ;) . Maar eigenlijk zou ik dus nog wat aan dat buikje moeten doen en dan vind in het helemaal prima.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben heel tevreden. Heb onderaan mijn buik wat striae die ik tijdens de bevalling heb gekregen, maar die vielen me pas zo'n 6 weken na de bevalling op ;) en ik ben er eigenlijk wel een beetje blij mee, zo kan je tenminste nog zien dat Eva in mijn buik heeft gezeten :D. Mijn buik is nog ietsjes slapper dan voor mijn zwangerschap, maar dat is langzaam aan het bijtrekken. Had het zeker veel erger verwacht! Had nooit gedacht dat mijn buik zo snel zou terugveren :D.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind het eigenlijk heel erg meevallen. Zit weer strak in me vel en kan dus gewoon nog leuke truitjes etc aan en heb weer memaatje 38 terug. ik weeg nu 68kg en ben 180 en dat is net zo als voor de zwangerschap. het enige wat ik echt heel erg vind is dat me borsten haast weg zijn. ik had een acceptabele B maar nu moet ik blij zijn met een ruime A-cup :( en dat vind ik toch wel erg. ook staan ze vol striemen en zijn slapjes maar dat zal wel goed komen. me boven been zijn okk wat gestreept :) maa dat ziet niemand behalve al sik ga zwemmen en dan heb ik er het lak aan. me borsten daar heb ik een goede puch-up bh voor en mag dus niet klagen. Als ik geld heb ga ik een borstvergroting overwegen.

10. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg tevreden...

Was tot mijn 8e altijd heel tenger, werd toen ziek en daardoor altijd wat steviger... sinds de zwangerschap lijkt mijn stofwisseling compleet veranderd, ik ben 10 kilo lichter dan aan het begin van mijn zwangerschap.. Een 'zacht' buikje had ik altijd al wat, maar hij is nu platter dan hij ooit was. Ik ben dus heel blij..

Alleen jammer dat mijn borsten ook wat aan gewicht en stevigheid hebben ingeleverd.. nou ja, het zij zo, mij hoor je niet klagen dus

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ontevreden...
    Ik moet nog steeds een paar kilo´s kwijt (het ontbreekt me aan zelfdiscipline...) en mijn buik is nog wel slap.
    Gelukkig geen striae, dat scheelt.

Ik mag van mezelf pas weer kleding shoppen als de kilo´s eraf zijn... dus er gloort hoop aan de horizon.. 8)

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Redelijk tevreden, wel wat kleine striempjes hier en daar, maar ben best alweer vrij slank, ach het is wat slapper ! Maar ja, heb wel een heel mooi kind op de wereld gezet ;)
    En wie weet hoe ik er na een 2e uitzie :|

-xxx-

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb 2 kindjes gekregen en vind dat ik helemaal niet mag klagen. Ben best tevreden hoe uit uit de strijd ben gekomen.
    Buik is wel wat slapper en hier en daar toch een streepje.. Maar goed ben moeder van 2 prachtige kids!
    Als ik straks weer in het normale ritme ben van werken e.d dan komt de discipline ook wel weer om wat beter op mijn eten te letten en te sporten.

Heb niks te klagen, had het eerlijk gezegt veel erger verwacht.

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het heeft wel even geduurd (een maand of 10, er moest 27 kilo af), maar ik ben weer helemaal de oude. Zelfs mijn buik is weer helemaal strak. En daar ben ik erg blij mee!

Pim

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat geeft hoop! :)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tevreden
    Ik ben vanmorgen op de weegschaal geweest, zit nog 2 kilo van mijn start gewicht af. Geen straie.
    Tuurlijk nog een slap buikie, maar dat komt vast wel goed.

en een mooi litteken van de keizersnede! mijn glimlach van onder! hahahah

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    off topic

natasje gefeliciteerd met je zoontje :) wat een mooie naam

18. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ontevreden maar heb nog even om wat kilo's af te vallen dus dat komt wel weer helemaal goed!

19. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    heel tevreden,mn lichaam is net zoals voor mn zwangerschap,heb geen striae,loshangend vel oid.
    mn buik is weer plat,maar mag nog wel iets strakker,dat is het enige.
    en ik weeg 3 kilo lichter dan voor mn zwangerschap,dus dat is ook niet verkeerd[​IMG]

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Heel tevreden :D
    Ik zit bijna 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap.
    Okee ik heb een beetje striae en mijn buik is niet zo strak meer, maar dat boeit me niet zo.
    Ik heb een prachtige zoon op de wereld gezet dus dat heb ik er graag voor over. ;)

Deel Deze Pagina