restweefsel zit in de baarmoeder wand vast. wie ook gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lieni44, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo,

ik heb toch besloten om een topic te openen omdat ik opzoek ben naar vrouwen die dit ook gehad hebben.

ik heb zelf mijn 3e miskraam gekregen maar nu zit er nog steeds restweefsel in mijn baarmoeder wat niet los komt.
    volgens de gyn. zit het diep in mijn wand gehecht en durven ze het niet los de schrapen omdat ze dan door de wand gaan. was de vorige keer ook gebeurd.
    maar nu wil hij afwachten tot het afsterft.
    ik zelf geloof daar niet in omdat ik bij de vorige keren ook na 3 maanden alsnog gecuratteerd moest worden.
    toen was mijn hcg 500.
    nu was die 2000 en na 2 weken 2600 dus schiet niet op...

twijfel nu om over te stappen naar ander ziekenhuis.... het kan toch niet zijn dat ze dit laten zitten?
    ik hoop dat iemand mij kan helpen

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Allereerst wil ik je sterkte wensen. 3 miskramen is niet niets.

Ik zou een second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis. Je kunt het er altijd op wagen. Misschien heeft die gyn een andere mening. Het is immers jouw lichaam waar het om gaat.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Lieni ik zou serieus een second opinion vragen in een ander ziekenhuis, omdat je HCG zo hoog is en stijgt. Gewoon doen, want dit is hartstikke moeilijk voor je :(

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja ik weet dat ik het moet doen ... maar nu denk ik weer ach ik moet ondertussen volgende week alweer en misschien durven ze het dan wel aan.
    de herhaalde miskramen poli is ook pas eind september.
    zucht zit weer te twijfelen
    hun geen je ook zo vaak het gevoeld at je zeurt

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Je zeurt nooit, en zeker niet in dit geval.
    Succes.

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

om even dit topic af te sluiten
    na de vorige bezoek aan de gyn was mijn hcg niet veel gezakt.
    van 2600 naar 2100.
    dus hij ging bellen met een gyn uit breda en zij kwamen tot de conculsie dat ik een mola zwagerschap had.
    ik wist niet eens wat dat was.
    je staat wel raar te kijken als ze je komen vertellen dat je 3 chemo kuren moet gaan ondergaan.
    het woord chemo al.... heb ik kanker?
    van een miskraam komen we in chemo terrecht.
    nu is het nog geen kanker maar de cellen moeten er wel uit voordat het uitzaait naar de hersenen en longen.
    ik dacht dat ik gek werd. na de chemo mocht ik een jaar niet zwanger raken.
    voordat dit alles ingang gezet ging worden wilden ze nog 1x mijn eierstokken nakijken.

affijn in het ZH de OK in.. lag ik daar moest ik toch nog bloedprikken en even wachten. na 2 uur werd ik toch de OK opgehaald voor de echo. daar bleek dat mijn HCG naar 250 gezakt was. er was toch een wonder gebeurd. dus ze gingen inwendig toch even kijken en daar zat het stukje .. gewoon nog wat restweefsel van 2cm wat ze niet op de echo zagen (hoe kan dat). dus uiteindelijk werd ik toch gecurrateerd en ben ik sinds vorige hcg vrij..

het ZK huis vertelde dat dit met een sisser afgelopen is voor me..

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Jeutje !! nou wat een geluk heb jij gehad zeg!!!!
    Goh, nou sterkte in dit verdere proces, je zult het waarsch niet 123 naast je kunnen leggen. Maar er is dus mogelijkheid, je kunt zwanger worden en dat gaat vast en zeker gebeuren.

Fijne avond,
    Pina

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    lieni meid wat een rot ervaring alweer.. jeetje.. niet alleen de miskraam die er keihard inhakt ook nog eens hoe het allemaal loopt en wat je moet doorstaan om eraf te komen...
    Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat je cyclus weer snel opgang komt en je gezond zwanger mag worden..
    Ook hoop ik je snel weer te spreken in ons topic... :)
    Dikke knuffel voor jou meis! En je zeurt nooit! van je afschrijven of afpraten noemen we dat en dat is alleen maar goed voor je! X

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey,

tuurlijk kom ik weer in de topic terug .
    heb daar al dit berichtje ook geplaatst.
    beetje het zelfde maar om het verhaal nu weer neer te zetten.
    dus even gecopieerd...

en ja ik ben aan de ene kant opgelucht en aan de andere kant denk ik jeetje wanneer gaat die nu een ophouden.
    dacht dat ik alles al gehad had.
    nouja misschien nu..

Deel Deze Pagina