Vanavond kip pesto gegeten, dat gaat er hier als pap in 😁 Penne Pesto Pijnboompitten Kip Veeeeel cherrytomaat Parmezaan Penne koken Kip bakken Als kip klaar is pesto en tomaatjes toevoegen 2 min mee bakken daarna penne erbij en even omroeren Parmezaan en geroosterde pijnboompitten erover en klaar 😁 Super simpel en zoooo lekker Soms doen we er nog ruccola bij
Kip,champignons,spinazie, op een wrap geraspte kaas erover, wrap als een omelet dichtvouwen en dan in de koekepan om en om. Als de wrap lichtbruin is en de kaas gesmolten is hij klaar over heerlijk!!!
Poolse pierogi Poolse kapusta (ook wel bigos) Empanada Arroz imperial Ik heb recepten, maar die ga ik niet posten. Veel te veel werk haha Maar dit zijn echt mijn ultieme gerechten
Vandaag weer gemaakt toevallig: Farfalle (of strikjespasta, zoals zoon het noemt) met cherrytomaten, champignons, een handje fijngehakte noten (of pijnboompitten) en 200 gram coburgherham. Alles bij elkaar in een grote pan en dan zwarte balsamico-azijn erdoorheen. Heerlijk!
De farfalle wel eerst apart koken. Daarna de champignons in een grote hapjespan, cherrytomaten er bij. Als de farfalle klaar is die ook erbij. Lekker mengen en dan de ham en balsamico en evt. peper en zout. Je kan de noten gebruiken als garnering, of ook gewoon mengen met de rest. Man eet zijn vingers er bij op.:-D.
Superdupermakkelijk: Pak een pak volkorenspeltspaghetti Kook het. Gooi je eigen gemaakte groene pesto erover heen. Nog een beetje extra grano en basilicumblaadjes erover heen en klaar!!!
stoofpeertjes en draadjesvlees gestoofde zuurkool met boter en peper + draadjesvlees aardappelpannenkoeken (kun je me voor wakker maken) Rendang