Als je zo'n programma uit Amerika bijv. bekijkt met van die pubermeisjes, die zien er soms uit alsof ze al 30 zijn... Ligt meestal aan een dikke laag make-up of een iets voller model. Dat is weer het tegenovergestelde..
als je dus een een vollere vrouw bent met curves e.d. en je trek t een disney shirtje aan dan zal je niet jonger lijken, terwijl als je een meisjesachtig figuurtje hebt dan wellicht eerder... Met een meisjesachtig figuur bedoel ik dus petite. En ja je hebt genoeg tieners die niet bepaald een meisjesachtig figuurtje hebben
nouja neem een Barbie als voorbeeld dan hoef ik niets meer te zeggen denk ik... er zijn zat jonge meiden die zichzelf zo toetakelen helaas...
ja dat is ook weer zo, ik denk dat daar beetje teveel hormonen in het vlees zitten met 11 hebben die al borsten waar je U tegen zegt. EN gooi er wat overgewicht bij en TE veel make up en dan ziet het er weer ouwelijk uit. Dat vind ik van 30+ ers ook hoor, als je dan heel je gezicht onder de plak heb zitten vind ik dat ook niet echt flatteus..
Ja oke zij takelt zich toe maar ze ziet er gewoon volwassen uit, naar haar leeftijd. Zou haar nooit veel jonger hebben geschat denk ik. Zitten ook alweer grotere tieten in zag ik en die Michael zijn *piep* moet dikker... (jaja, ik dwaal af..) Maar zij lijkt soms geestelijk wel gewoon een achterstand te hebben ofzo, of het is allemaal show. Ze lopen hier allemaal er zo bij trouwens die echte scheviningse 20ers..
Ik ben 28 en wordt ook vaak nog waarschijnlijk 15 geschat Ik moet dan idd m'n ID in de winkel laten zien. Ook wordt me wel es gevraagd of ik de zus ben van m'n zoontje hij is 6,5:x grrr ik ken je gevoel
Oh lekker is dat hé? Hier 28 jaar en wordt nog steeds 18 geschat (heel vaak) heb het van mijn oma en moeder allebei lijken nog erg jong. Nu heb ik zo iets van nou a.u.b geen 18 schatten straks komt onze eerste in augustus en dan kijken ze me straks allemaal aan van "daar heb je weer zo'n tienermoeder" waaah hoop t niet!!
De een schat me 14-16 terwijl de ander juist denkt at ik al een jaartje of 23-25 ben... Denk dat ik dat toh echt meer boeiend ga vinden wanneer ik ouder wordt haha..
Toen ik een jaar of 17 was werd ik vaak tussen de 22 en 24 geschat, nu nog steeds maar nu ben ik 29. Vroeger vond ik het wel leuk om wat ouder geschat te worden omdat je dan overal binnen kon met stappen, nu vind ik t ook nog prima zo
Ik ben getrouwd toen ik 20,5 was, word vaak ook jonger geschat dan ik ben.. Volgende week word ik 21 en ben nu 16 wkn zwanger van de eerste.. Was ongeveer een jaar geleden dat ik hoeststroop wilde kopen bij de Etos, werd er gevraagd hoe oud ik was, dus ik denk; waarom het is hoeststroop? Dus ik vroeg ook: hoezo? Kreeg ik al antwoord: je moet 13 zijn om hoeststroop te kunnen kopen. WAT? ik was toen 19 en had al een half jaar m'n rijbewijs.. Was toen zo boos dat ik heb gezegt dat ik 19 was maar dat ze die hoeststroop mocht houden, toen ben ik naar de kruidvat gegaan Ik word nu op m'n werk door klanten ook vreemd aangekeken nu ik m'n zwangerbuikje begin te krijgen, ook heel beledigend.. Ik heb ook geen idee of ik het als compliment moet zien? Ik wil straks als de kleine er is niet gezien worden als de grote zus van of een tienermoeder die onvoorzichtig is geweest. (Mijn zwangerschap is echt volgend het boekje, eerst trouwen en daarna zwanger)
Ligt er ook maar net aan in welke situatie. Soms is het een compliment, soms denk ik: 'ga je ogen en je hersens gebruiken' en soms is het fijner/beter om ouder geschat te worden. Ik heb er de laatste 2-3 jaar niet heel veel last meer van, dat ik jonger geschat wordt, maar zie er de afgelopen paar jaar altijd zo moe uit, dat mensen me daardoor weer ouder schatten Heb ooit als 20-jarige met m'n OV in de trein gezeten, dat een conducteur toch echt niet geloofde dat die OV van mij was. Of uitgaan met m'n zusje van 16, die wel naar binnen kwam in een tent voor 18+, en ik kon me gaan identificeren Maar ook wel gehad dat ik voor mijn werk ergens heen moest om te adviseren, dat ik bij binnenkomst mensen zag kijken: Wat moet dat broekie hier, en dan in de loop van het advies de vraag gesteld krijgen: Maarrehm, hoe oud ben je eigenlijk? Dan vonden ze geschatte leeftijd en de kwaliteit van mijn advies toch niet zo bij elkaar passen en bleek ik idd meestal ouder te zijn dan ze dachten
O, en zo was er ooit, ik was 27, een gozer van een jaar of 18-19 die me bij de bushalte probeerde te versieren. Welke opleiding ik deed. "Ik werk al." o, wat voor werk ik dan deed. "Ik ben therapeut." rood hoofd, verschrikte blik: eh, hoe oud ben je dan? "Nou, waarschijnlijk een jaar of 10 ouder dan dat jij mij schat..."
ik was ook 22 toen ik mijn tweeling kreeg en ik herinner me dat ik lastig werd van die "jij bent een tienermama-blikken"... nu ben ik er 34 en ik zie er eindelijk een beetje volwassen uit.al hangt het er nog vanaf hoe ik me kleed en hoe ik mijn haren doe.in een jogging met een staartje zie ik er nog steeds erg jong uit.ik ben al gescheiden je zou hun gezicht moeten zien als ik dat vertel inderdaad later gaat dat een zege zijn.tenzij we ineens heel erg verouderen
één keer toen ik ziek was zei iemand(die ik al jaren ken!)dat haar nichtje ook kanker had maar"dat zij nog wel een pak jonger is al is"en toen vroeg ik hoe oud ze dan was en ze was 36....complimentje :x zo zie je wat een ziekte met je doet.toen zag ik er ineens wél ouder uit dus.
Ow ja.. hier wordt ik ook altijd jonger geschat. Toen ik zwanger was had ik een enorme toeter.. niet gek met 2 wondertjes in mijn buik. Als ik over straat liep met mijn vriend, werden we echt van alle kanten aangekeken.. Mijn vriend lijkt ook een stuk jonger. De meeste schatten mij net 20 of jonger.. en mijn vriend wordt rond de 24 geschat.. ( ik ben 27 en mijn vriend 31 ) Ik vind het wel wat hebben dat mensen zo kijken,, 1x moest ik zo hard lachen.. Ik liep in de supermarkt met mijn dikke buik ( was iets van 27 weken zwanger ofzo maar leek wel of ik op het laatst liep ) komen er zon man en vrouw aangelopen.. Toen ze net voorbij waren zei die vrouw: Heb je dat gezien.. is toch niet normaal? Zegt die man.. wat is niet normaal.. Ja, zegt ze... zo jong en dan al met zon dikke buik lopen. Dat snap ik echt niet.. Ik dacht bij mezelf.. je moest eens weten dat ik 26 ben.. haha..
Ik ben (net) 30 en mensen denken altijd dat ik een jaar of 20-22 ben. Ik vind het erg fijn hoor haha Laatst bij de parfumerie ook, dat ik er zo goed uit zag enzo, en zo jong eruit zag (en dat ik al drie kids had was niet te zien etc) nou ik weet dan echt niet hoe ik daarmee om moet gaan, die complimenten. Ook een vrouw in de vero moda (jaar of 40) die steeds tegen me zei: meiske. (of iets in die richting) Ik ben er wel blij mee nu dat ik zoveel jonger wordt geschat.