Je lijkt net 15...

Discussion in 'De lounge' started by beauty2012, Feb 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik word ook altijd nog steeds jonger geschat.

10 jaar geleden op mijn 22e moest ik mijn ID ook laten zien bij de winkel met een pak sigaretten halen :D

En nu, als ze mij zien lopen met mijn 4 kids word er ook al zo raar gekeken. En zelfs paar keer gezegd door mensen dat ik het maar lekker druk heb als gastouder whahaha :D

2. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm herkenbaar!
    Ik ben nu 25 dus ook nog wel vrij jong. Maar 8 jaar samen met mijn man (3 jaar getrouwd) en een dochter van bijna 3 en de 2e op komst.
    Van de zomer werd me gevraagd of mijn dochter van mij was, uhhhh ja. Was zij wel geplant dan? Ja zeker weten... Oooh, dus die jongen die soms bij jou is is ook gewoon de vader? DUH!
    Ik kookte van binnen, waar bemoeien ze zich mee he, pfff!

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 32 jaar maar mensen denken dat ik een jaar of 16/17 ben. Ik vind het wel eens vervelend dat ik achter de kinderwagen loop. Dan zie je mensen staren van o daar heb je weer een tienermoeder. Toen ik zwanger was van onze zoon wilde ik bij een boekenwinkel zo'n baby's eerste jaar boekje kopen. Je kon toen nog niet zien dat ik zwanger was. Mijn vriend en ik konden het niet vinden dus we vroegen het aan de verkoopster waar het stond. Ze loopt met ons mee en zegt de moeder van het kindje vind het kado vast leuk. Ik zei het is voor ons eigen kindje want ik ben 4 maanden zwanger. Ze keek me heel raar aan van nou die is er vroeg bij. En omdat dat altijd zo is werd ik er nou eens gek van. Dus ik zei we vonden het nu wel eens tijd want ik ben ook al 31 en als het straks geboren is 32. Ze kijkt mijn vriend eens aan en zegt tegen hem is ze echt al zo oud. Mijn vriend zei ja ze is inderdaad al zo oud. Nou het was dat ik al jaren bij die boekenwinkel kom anders had ik het boek laten liggen. Als ik straks 50 ben zal ik er vast wel plezier van hebben dat ik jonger wordt geschat.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is ook wel erg amber.
    Ik vind het wel leuk dat mensen zo denken..
    En vooral als je dan ook nog met een dubbele aan komt lopen.. hihi..

Mijn zusje is vorig jaar getrouwd met haar man.. Hij komt uit het buitenland. Daar dachten allemaal die vrienden van zijn broertje dat ik jonger was dan mijn zusje en ze snapte niet dat ik dan al een vriend had.. daar schatte ze mij 15.. toen mijn zusje daar bekend maakte dat ik zwanger was.. dat was 2 maanden na de bruiloft.. hadden die vrienden van dat broertje zo stom gekeken en gezegd dat dat echt niet normaal is... niet getrouwd... samen wonen en dan ook nog een kind op mijn 15e.. haha.. niet wetende dat ik dus 11 jaar ouder was als hun dachten..

Ik moet zeggen dat ik vol trots achter de kinderwagen aan loop... en laat de mensen maar denken... Ook hier moet ik steeds id laten zien.. zelfs toen ik een kado voor mijn peetoom ging halen... legitimatie laten zien of ik wel 16 was ( voor 2 flesjes bier )

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ik laatst..
    Kwamen ze de meterstanden opnemen..
    Of ik dat dan aan mn ouders door wou geven... (ben ook 22)
    Kinderwagen, jasjes, schoentjes stonden allemaal in de gang....
    Uuhm.... Kan mn moeder wel ff bellen, maar denk niet dat ze dat zo boeiend vind....;)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    herkenbaar...... ik ben bijna 32 maar mensen rollen van hun stoel als ik dat zeg... ik word 9 van 10 keer rond de 21 geschat :D

als ik vertel dat ik 2 kindjes heb en mensen weten niet hoe oud ik ben denken ze altijd dat ik heeeeeele jonge moeder ben:D

Share This Page