Innesteling voelen ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cilliecill, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet heel zeker dat ik de 10e me piek had
    Dus zou ik Rond de 16 e me innesteling hebben

Nu dus het punt

Ik lig rustig op de bank en heb dus een krampend/ stekend/ drukkend gevoel in me onderbuik. Te hoogte van me baarmoeder. ( presies onder me litteken van me keizersnee)

Kan ik dan vandaag mijn innesteling voelen ? En zijn et mensen die deze krampen / steken herkenen

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Je kan je innesteling zeker voelen. Ik heb het bij de mijn vorige zwangerschap gevoeld en deze maand weer. Beide keren ook icm (licht) bloedverlies, dus het was vrij duidelijk. Het zegt alleen nog niet zo veel: de vorige zwangerschap werd met 5 weken een miskraam en deze keer heb ik het gevoel dat het alweer is afgestoten (10 dpo nu) en dat er dan dus de komende dagen wel een 'normale' menstruatie op gang zal komen.
    Ik voel de innesteling als 1 of enkele dagen menstruatiekramp, met af en toe een fel steekje, en vaak gepaard met flinke vermoeidheid en wat hoofdpijn. En bloedverlies, dus. Maar ik denk dat dat voor iedereen anders is.
    Overigens heb ik bij mijn dochter nooit wat gemerkt van de innesteling! Dus het kan ook nog per keer verschillen.

3. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Ik ben benieuwd, want ik zit met dezelfde vraag.
    Ik denk dat ik vrijdag 13 december mijn ei had.
    En op 4 dpo had ik hele heftige krampen (heb ik normaal gesproken niet). Daarnaast doorzichtige slijm met rood bloed. Daarna wat oranjekleurige afscheiding. Misschien een halve of hele inlegkruisje vol.

Deel Deze Pagina