Ha ik heb er ook wel eens eentje gehad die zei dat ik jonge benen had. Heb ik ook even haarfijn uitgelegd dat ik binnen twee jaar mijn eerste kunstheup krijg en mijn benen dus verre van gezond zijn. Mevrouw bood heel snel haar excuses aan, zei dat ze dat niet wist. Nee duh, dat staat ook niet op mijn voorhoofd nee, snelconclusietrekkendeheks. Maar heb haar gewoon bedankt voor haar excuses natuurlijk
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar... - van sommige collega's die errug vaak afwezig ('ziek') zijn, vraag ik me wel eens af of ze echt ziek zijn of gewoon geen zin in werken hebben - aan diezelfde collega's erger ik me vreselijk als ze dan zo zielig droge kuchjes kuchen achter de computer en van mij verwachten dat ik vraag hoe het nu met ze gaat (en als ik dat niet doe, komt er wel iets in de trant van: "Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, het is niet besmettelijk") Bah! - de dronken huil- en knuffelbuien van vriendinnetje x beginnen me inmiddels aardig op de zenuwen te werken en ik merk dat ik me vaak uit de voeten maak voordat dat stadium bij haar bereikt is...
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat ze een hekel aan "klaagtopics" hebben en dan vervolgens toch een "klaagtopic" openen om te zeggen dat ze een hekel hebben aan "klaagtopics"
mag het eigenlijk niet zeggen \ heb echt een hekel aan bejaarde die op zaterdag uitgebreid gaan winkelen terwijl ze heel de week de tijd hebben. Bij de kassa kijken ze je met grote natte ogen heel zielig aan alsof ze willen vragen "mag ik even voor". heb een hekel weer die bejaarde mensen die hun kaartcentjes uitgebreid bij de kassa gaan tellen en dan uiteindelijk toch met briefgeld betalen omdat ze tekort komen. heb een hekel aan hondenbezitters die hun hond midden op een speelveld laten scheiten en dan lekker laten liggen. het liefst zou ik die drol oppakken en ze achter de baasjes aansmijten en roepen "je bent wat vergeten" datik een hekel heb aan mijn buren omdat ze over alles en iedereen roddelen, alles beter weten en zelf denken perfect te zijn. buren die 3 uur in de nacht bij de buren aanbellen of haar honden ook kunnen stoppen met blaffen (ga het ze zelf vragen) en bij mijn aan de deur midden in de nacht aanbellen of ik mijn zoon stil wil houden. grrr. het liefst steek ik de fik erin maar helaas, grote kans dat ik me eigen huis ook afbrand.
Ik erger me aan...al die mensen die zich ergeren aan ouderen. Laat die mensen toch lekker. Je kunt ze toch niet verplichten om niet in het weekend boodschappen te doen. Hoe zou jij je voelen als je 80 bent en verplicht wordt om niet in het spits uur boodschappen te doen en je geen praatje meer mag maken.
voor een praatje kunnen ze beter naar de bejaardeclub. heb echt geen tijd voor een praatje met 2 kids en een vent die nooit weet wat hij moet inladen
o en nog iets wat ik me verschrikkelijk aan erger is dat mensen ongevraagt de handen in de wagen of buggy steken omdat ze je kindje zo leuk vinden. grr wil dan echt gillen "kijken mag aankomen niet"
Ik mag het niet zeggen maar ik baal ervan dat ik NU mijn slaapkamerraam moet dicht doen en dan nog die meurlucht ruik van een houtkachel die in de tuin van de overburen aanstaat. Ik gun ze van alles daar niet van maar die lucht.......:x
Hier was er vanmiddag 1 die eerst in geuren en kleuren me kwam vertellen dat ze ontbijtkoek moest kopen omdat ze zo ontzettend aan de diarree was en bijna het huis niet uitdurfde om vervolgens aan mijn dochter te vragen of ze een kusje van dr mocht.. NEEEE! en ook met je diarreetengels van mijn baby afblijven! bah!
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar... Ik erger me niet zo aan oude mensen... behalve in het verkeer, omdat ik nogal een heetgebakende bestuurster ben
*degene die het zat was dat mensen over hun buren zaten te klagen, moet dit maar ff overslaan!* Ik mag het wel zeggen, haha, maar ik erger me aan mijn buurvrouw van 87, omdat ze denkt dat ze alles mag, omdat ze niet goed ziet! Toen wij gingen trouwen, kwam ze het gemeentehuis binnen en heeft ze tegen mijn tante gezegd: Oh, jullie dragen geen corsage, dus jullie zijn vast geen familie, dus mag ik wel voor zitten! Niemand durfde er wat van te zeggen, wij kwamen al binnen, maar nu zie ik dus op de film, mijn ouders zitten, daarnaast de buurvrouw, daarnaast mijn zussen... Mijn zwagers en peettante en peetoom zaten op de 2e rij, omdat er nog maar één stoel over was op de 1e rij en mijn zwagers niet wilden dat er één alleen kwam te zitten! Als het me op was gevallen, dan had ik er zelf wat van gezegd!!! En ook mijn andere buren zijn niet zo leuk! Werd vanmorgen wakker om 7.00uur omdat de buren (man, 29, vrouw 22 en kindje van een jaar!!!) de muziek KEIHARD aan hadden staan!!!! Ben er op een gegeven moment uit gegaan, heb op de muur gebonkt, beneden, hielp niks...toen in de pyjama naar buiten gegaan en op de schutting gebonkt!!! Eerst hoorden ze het niet, maar toen het liedje afgelopen was, nog een keer gebonkt en toen ging het volgende nummer ineens stukken zachter...heb nog een keer thank you geroepen! (het zijn polen, onze buren konden het huis niet verkopen, wel een ander huis weer gekocht en nu verhuren ze het zolang!) Daarna weer lekker in bedje gekropen!!!! De rest van de buurt is heeeel lief! hihi! Liefs
haha ik vind jou wel grappig! -waar ik me aan erger maar niet mag zeggen.. dat iedereen zijn deur tegen mijn auto aan open klapt, regelmatig zeg ik er wel wat van. Maar soms ook niet omdat ik dan superkwaad ben. Mijn auto ziet er toch al niet uit vanwege die deuken, maar het is ZO ASOCIAAL!! dat doe je niet! -mijn buuf die haar kinderen vaak heel boos waarschuwd maar ze nooit straf geeft, terwijl ik zeker weet dat dat juist zou helpen, toch durf ik het niet goed te zeggen omdat ik bang ben dat ze zich beledigd voelt.
ik heb hekel aan als je rustig bij een kleding rek zit te snuffelen dat er dan weer een vrouw aan komt lopen net dat jurk je leuk vind waar jij staat te kijken en ver volgens loopt ze de winkel uit zonder wat te kopen GRRRRRR
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik erger me enorm aan al die oude vrouwtjes die tegen mijn oudste zeggen: "wat heb jij een lief broertje!!" NEEEEEE is geen broertje gvd, ze heeft roze kleren aan, dus is een meisje!!!!! Echt ik word daar zo ziek van! :x En in het verkeer, oude mensen of vrouwen, geen van beide kunnen autorijden. Maarja is natuurlijk makkelijk gezegd ik ben de beste automobilist van NL en ze zouden de weg voor me vrij moeten maken als ik eraan kom!!!
Ik erger me vreselijk aan: -mensen die denken dat als je de gehele invoegstrook gebruikt dat je dan aso bezig bent en je er dan niet meer tussen laten! Leer de regels of ga fietsen!!! -mijn buurjongens van 6 en 8 die na het eten altijd nog even een half uur mogen voetballen in de achtertuin. Ze schoppen dan 30 minuten lang de bal keihard tegen de schuur terwijl mijn dochter dan net ligt te slapen. Ze wordt er meestal niet wakker van maar ik word er wel onrustig van. En uiteraard schreeuwen ze er ook heel de tijd bij! En ze hebben toch een irritante piep stem!!!! best lekker dit!