-dat mensen met een overvolle boodschappenkar graag voor de kassa met de zelfscanner gaan staan. het duurt al een eeuwigheid voor ze eens een keer een barcode gevonden hebben, kun je nagaan hoe lang het dan duurt voordat die hele kar gescand en ingepakt is laat dat toch lekker aan de zeer ervaren cassieres over -automobilisten die onnodig lang op de linker rijstrook blijven hangen terwijl er zat plek is aan de rechterkant :x Zo onstaan dus files! -van die ongeduldige jeugd die het heel normaal vinden om niet eerst de mensen die de bus uit willen stappen eerst voor te laten gaan maar in plaats daarvan naar binnenstormen en je gewoon keihard opzij duwen:x alsof die bus gelijk wegrijd wanneer er nog minstens 20 mensen bij de halte staan te wachten om er daarna nog in te komen
ik kan me nooit zo druk maken om oudere mensen, die vinden het echt niet leuk om een rollator te moeten gebruiken, zijn vaak best heel alleen of eenzaam en vinden een babbeltje dan gewoon heerlijk! Dat is gewoon echt een uitje voor ze! Verplicht in het bejaardenhuis geplant omdat de kinderen vonden dat het huis te groot werd enz. Asociaal moeten ze zich niet gedragen, maar dat moet niemand, toch?! Vind juist opgeschoten tieners irritant, maar ik kan me er verder niet over opwinden, daar heb je toch alleen jezelf mee. Ik vind het wel altijd jammer dat bij sommige mensen altijd het glas half leeg is, terwijl ze daar verder geen reden voor hebben. Ik heb een collega die dus zooooo negatief is!! Die heeft haar gezicht altijd op onweer staan. Dat vind ik jammer en soms irritant, maar er boos om worden, nee dat niet Niet dat ik nou heilige Theresa ben hoor, want om dingen kan ik dus wel boos worden! Offeuh, bepaalde instanties, waaronder de belastingdienst
ja hoe verklaar je dit dan? zit ik met me kindje voor een oma in de rij. Me dochtertje lacht na iedereen zoo een vrolijke kind Lacht ze na zo een oma heel blij,dus ik kijk wat oma doet maar oma kijkt als een heks en draait zo de kop om! Zijn ookwel eens oma`s die zo doen..haaai prinsesje wat een mooie lach en blabla! dan mag ze al zoiezo voor gaan staan hahaha ja ik denk dan..lacht een kindje heel blij na je waarom zo koel doen?? krijg meestal medelijden met me kind
Van mensen die klagen over klachtjes tijdens de zwangerschap terwijl ze weten dat we al 3 jaar bezig zijn. (zou het zo over willen nemen)
Ik mag het eigenlijk niet zeggen..maar.. ik zou 1 van mijn collega's echt weg willen hebben. Ze laat altijd een hoop werk voor de volgende liggen,ruimt niets op, is erg dominant en soms erg gemeen tegen de clienten.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen... -maar heb een hekel aan ouderen mensen die denken dat ze maar alles mogen zeggen en doen omdat ze oud zijn!!! ( kreeg een keer te horen dat ik maar moest blijven staan omdat anders de stoel in storte! Aas in de thuiszorg ) - kinderen die tegenwoordig niet meer opgevoed worden omdat ouders te druk zijn ( heb ik het over de kinderen die nu tieners zijn) merkte tijdens mijn scouting jaren echt zoooo veel brutale kinderen, had ik nooit gedurfd vroeger!
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar; - De volgende die begint over de grootte van mijn buik en daar iets lulligs over zegt zou ik het liefste een keiharde klap willen verkopen (wat ik uiteraard niet doe, maar ik zou het wel willen )
Veel van de ergernissen herken ik wel..... maaruhhh heb alleen 1 probleem..... de titel van dit topic: ik mag het niet zeggen maar...... uhhhhh laten we zeggen dat ik eens moet leren, mn mond JUIST dicht te houden...
Ik erger me aan: Mensen wie mijn ID kaart vragen als ik sigaretten koop. (ik ben 28!!) Mensen met advies en dan is het altijd met een 'goede'bedoeling. GRRRR! Zo van, moet je zo doen.Hop de tengels er direct aan! bah. Dat mensen voorkruipen, ik wil je best voor laten gaan met weinig boodschapjes hoor. Vreselijk. ik ben zowieso een persoon wat zich vlug aan kleine dingen irriteren kan
Ok heel fout en je mag het echt niet zeggen maar ik erger me kapot aan al die buitenlanders die geen woord Nederlands spreken en dan in het Turks steeds harder tegen je gaan praten in de hoop dat je ze begrijpt! Rot op man, ik hoef geen Turks te leren omdat jij in Nederland bent komen wonen! En als het daar dan toch allemaal zoveel beter is... Voor de rest vind ik multi culti erg leuk hoor
ja, mee eens. hier in de thuiszorg heel erg tegenaan gelopen. met name mensen die al meer dan 20 jaar in Nederland wonen. dat je hier wilt wonen prima, maar dan wel de taal leren. dat zou ik ook doen als ik naar het buitenland zou verhuizen
- Ik word gek van kinderen die totaal geen opvoeding krijgen, ouders die staan te lachen om hun 'bijdehandte' (lees brutale, schreeuwerige) kindjes. Sommigen nodig ik niet eens meer uit op visite, omdat ik me groen en geel erger aan hun kinderen en net zo hard aan de reactie (of het gebrek aan reactie) van de ouders. - Mijn asoburen, zou heerlijk zijn als die oprotten met hun gilkinderen en blaffende kl#tekeffer. - Mensen die nooit recht in je gezicht durven te zeggen wat ze ergens van vinden, maar steken onder water geven. - Die spaaracties bij supermarkten met opdringerige kinderen, lazer op, ik zit daar totaal niet op te wachten. - Van die kassieres, serveersters, receptionistes of winkelpersoneel dat duidelijk niets te doen heeft, bijv. druk staat te praten met een collega over hun vakantie en die duidelijk geïrriteerd zijn dat jij ze als klant 'stoort'. Hè bah, een klant, moet je opeens gaan werken. - Mensen op de weg die duidelijk hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. Of waar ik nog steeds niets van begrijp, van die jonge jongens zonder rijbewijs die in de meest zware landbouwvoertuigen rondcrossen, de hele weg in beslag nemen dan 9 op de 10 keer ook nog met een mobieltje in hun hand zitten. Levensgevaarlijk en dan betalen ze geloof ik ook nog eens geen wegenbelasting, terwijl de wegen meer te lijden hebben van die zware dingen dan van mijn autootje.
Precies dat. Of mensen die met 3 karren het pad blokkeren en even lekker uitgebreid bij staan te kletsen en dat ik er dan niet door kan en hun vervolgens geirriteerd mij aan kijken omdat ik ze stoor in hun roddelsessie. Nou die mogen van mij een ananas in hun aars krijgen...
-dat mensen op visite komen net als de kids en mama even een middagdutje willen doen....meestal doe ik niet eens open. -fietsers die ineens midden op de weg stil gaan staan en niet even kijken of er nog iemand achter rijdt.
Kun jij gedachten lezen??!!! Dit zijn precies de dingen waar ik me ook aan irriteer! Vooral het stukje over buren...!!!