Je mag het eigenlijk niet zeggen... maar....

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ben jij jarig meis?
    Gefeliciteerd!!!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Amen ;)

En dan vooral de mensen die stipt 10 uur de deken over de cliënt gooit (die gewassen wordt) en zegt; over 10 minuten ben ik terug, heb nu even koffiepauze :x Oh ik werd in mijn stageperiode vervloekt omdat ik het er niet mee eens was en de collega's mij niet alleen mochten laten bij de cliënten :D

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik mag het eigenlijk niet zeggen.....

dus daarom doe ik het ook maar niet ;)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    :$ gebeurt dat echt???? Dat is té erg gewoon dat moeten wij echt niet flikken...

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja echt! Toen ik dat bij de eerste stage zag viel mij ook de mond open en stond echt te kijken! Toen werd gewoon geantwoord; tja het is koffiepauze! Echt te erg gewoon. 1 riep door de gang en iedereen die bezig was lieten eigenlijk bijna letterlijk alles uit handen vallen... Ik heb daarna ook de overstap naar gehandicaptenzorg gemaakt. Dat was echt niks voor mij! IK viel buiten de boot daar en werd echt raar aangekeken dat ik zo dacht! TE erg gewoon!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja heb ik ook meegemaakt.... en nu nog hoor.

mijn oma mag, ondanks ze plastabletten heeft maar een aantal keer naar de wc en niet meer na half 9 's avonds want anders is het teveel werk. en moet het liefst om 9 uur op bed liggen, en geen tv meer kijken want anders zit de kans er in dat de verpleging niet om half 11 naar huis kan....

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ff offtopic nog jeetje wat vind ik dat walgelijk om te lezen. Als wij koffiepauze gingen houden (voor we kleinschalig waren) en ja was nog niet klaar dan zorgde je eerst dat je bewoner netjes aangekleed was en dan ging je koffiedrinken. Nu kunnen we gewoon zorgen dat iedereen om 11 uur gewassen en aangekleed is en kunnen wij even rustig wat drinken...

Ontopic

8. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik mag het eigenlijk niet zeggen
    .... maar ik zou die collega die van die opmerkingen maakt, waar ik bij denk: "Ben jij m'n MAN, of m'n COLLEGA??", eens goed tussen z'n benen willen trappen.
    En mijn vent maakt nog niet eens zulke ranzige opmerkingen tegen mij!
    Maar het is zogenaamd altijd "goed bedoeld", en ik "weet wie het zeg, hè? Dat ken wel zo, onder mekaar"
    *Dikke vette vieze knipoog*
    En als ik er dan wat van zeg is het "Ik wis niet dajje boos wer, 't is maar 'n grappie hoor, ken je nie tegen 'n grappie??"

Yugh

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

10. adi

adi Niet meer actief

Ik heb nu bijna medelijden met je eigen kindje. Komt die over een week of 12 ook op dit lijstje terecht? :D

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik mag het niet zeggen maar ken genoeg mensen die in turkije wonen en ook niet turks praten......

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Ik mag het eigenlijk niet zeggen,

Maar Ja :)
    Dank je wel

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik vind dat iedereen dat lekker zelf uit mag maken ;) Ik ben bijv NIET donor ^^

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

het gevecht van de kinderwagens bij de bus, wie krijgt het rolstoel-kinderwagenplekje?
    sta ik daar met mijn mega duowagen al een half uur te wachten, en een minuut ervoor komt iemand met een buggy, die zo klein en makkelijk inklapbaar is.. o wee als je dan mijn plekje in pikt!

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Je mag het eigenlijk niet zeggen maar ik zou iedereen die aan mij vraagt of ik toevallig zwanger ben een hele harde schop willen geven! Ik heb geen maatje 36 meer maar maat 40 en dat is blijkbaar reden genoeg om te denken dat ik zwanger ben! Je mag toch verdomme wel een buikje hebben na een zwangerschap? Of gewoon wat dikker uit je zwangerschap komen dan je erin gaat? En helemaal toen ik net een miskraam had gehad had ik de neiging om die mensen helemaal stijf te schelden!

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh hier ben ik het ook zeker mee eens!!

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ben het eens met ons Kleintje dat iedereen donor zou moeten zijn.. Ik vind dat iedereen standaard donor moet zijn en wil je het niet dat je het dan zelf moet afzeggen en niet zoals nu .. ( even de mensen die geen donor kunnen zijn door bv een ziekte oid daar buiten gelaten )

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ik vind dat mensen allemaal standaard donor moeten zijn en daar van af kunnen zien ipv andersom. Net als in Belgie.

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

dat zou idd beter klinken. Dus met andere woorden mag je het nog steeds zelf uitmaken als je het niet wilt zijn ;)

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ja, maar ik snap zowieso nooit zo goed waarom mensen geen donor zouden willen zijn, tuurlijk als je bv ziek bent en je mag niet eens doneren dan vind ik het wat anders, bedoel dan heb je geen keus, maar gezonde mensen die er voor kiezen om geen donor te zijn snap ik niet, ik respecteer het maar snap het echt niet .. maar goed dat mag je eigenlijk niet zeggen ;)

Deel Deze Pagina