Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar, ik heb zooooo'n hekel aan die slome Duitsers op de weg! In hun eigen land mogen ze lekker blazen en hier gaan ze 30 km per uur onder de toegestane snelheid zitten... Ik ben blij als het toeristenseizoen weer voorbij is en er alleen maar hard rijdende zeeuwtjes voor me zitten
Het is ook helemaal niet de bedoeling om je vol te vreten aan het einde van de dag, helaas zijn er nogal wat mensen die dat wel doen.. beetje krom dan inderdaad. Hier komt er niet meer op tafel dan een kop soep en een normale maaltijd. Zonde ook voor al die vrouwen die uren in de keuken staan, zouden hun tijd beter kunnen besteden tijdens de Ramadan. Verder is de Ramadan helemaal niet bedoelt om je bezig te houden met arme mensen die niks te eten hebben.
ik mag het eigenlijk niet zeggen maar.... ik heb een hekel aan mensen die iets zeggen maar er geen ballen verstand van hebben en dan zeggen: "ja , dat is mijn mening" dat kan wel wezen maar je snapt er geen reet van. zo dat moest er even uit.
ja snap dat ook niet hoor.. mijn schoonmoeder staat volgens mij de gehele ramadan in de keuken. Lekker spiritueel koken zeker
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar.... ...tuurlijk erger ik me wel eens aan mensen die treuzelen, voordringen, in de weg staan of schreeuwen, maar heb geleerd dat het zooooo veel makkelijker is om te denken: ach, als u zo nodig.......? Ik ga me toch echt niet lopen opnaaien over dit soort dingen, zodat ik me in zo'n topic alleen maar gefrustreerder kan voelen? Jammer! Maar goed, dat mag ik eigenlijk niet zeggen
hahahah Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik stoor me enorma aan me buren ze zijn erg luidruchtig en asociaal ze leven zowat in de tuin en als ik me tuindeur open doe kan ik niet normaal tv kijken
Aan alle klagers over die arme bejaarden: hahaha ik weet zeker dat jullie ook van die ouwe klagende besjes worden die voordringen en treuzelen voor iedereens voeten ! Heerlijk; klagende besjes zijn jullie nu al; de rest komt later vast ook wel! Nou ik hoop er wel 1 te worden hoor (in goede gezondheid dan). Er zijn er genoeg die het niet halen...
en ik zou graag willen dat mijn vriendinnetje over 8 jaar niet opnieuw bijna doodgaat omdat er geen nier beschikbaar is. En ben toch wel benieuwd hoe je gaat reageren als je kindje met 3 weken een bloedtransfusie nodig heeft omdat het anders het niet gaat overleven. (zeg maar zoals die van mij) maar dat soort dingen mag je niet tegen elkaar zeggen he toch wel een handig topic
Nou, als die over 12 weekjes al schreeuwend over straat loopt met "Pappaaaaaa!!!!..... papppaaaaaa!!!!..." dan schrijf ik haar eerst in voor Mensa en de universiteit... en dan ga ik haar als de wiedeweerga opvoeden dat dit niet kan zo vroeg in de ochtend
Komt waarschijnlijk omdat die limbo's zelf ook de snelsten niet zijn, daar vallen die duitsers niet zo op
Ik mag het niet zeggen maar wat vind ik het walgelijk om een zwangere vrouw te zien lopen met een shaggie in d'r mond en d'r zak shag in d'r achterzak!
Nou dat mag je best zeggen hoor, vind ik. Dat vind ik ook verschrikkelijk om te zien en ik zou de neiging hebben om de shag uit haar mond te slaan.
Denk ookal zeg je er iets van dat het niets zou helpen... Maar vind het een verschrikkelijk naar en asociaal gezicht. Had de neiging de sigaret uit d'r mond te trekken!
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind het walgelijk als mensen respectloos over hun ouders en/ of schoonouders praten. Wanneer mensen hun moeder ' dat wijf ' noemen of hun schoonmoeder ' dat mens '. Bah bah bah