ik mag het eigenlijk niet zeggen maar. ik heb het nu al gehad met mijn nieuwe buren! welke idioot gaat 'snachts om 1 uur de kliko buiten zetten met een zatte kop! alssommige mensen voor mijn voeten dood neer valt stap ik er zo over heen.
Ik heb echt een bloed hekel aan mensen die je afsnijden in het verkeer om je dan vervolgens ''voor'' te zijn maar ondertussen wel bijna een ongeluk veroorzaakt! >.< wat al bijna 3x is gebeurd vandaag om dat een stellete idioten niet kunnen uitkijken >.>
De jongen(inmiddels man) waar ik al vanaf mijn puberteit een zwakke plek voor heb, heeft mij vanavond verteld dat hij mij al die tijd ook leuk heeft gevonden, maar nooit iets heeft gedurft te proberen!! En ik mag het niet zeggen want ik ben gelukkig getrouwd... Maar Potverdorie...daar komtie nu mee!
Zwanger zijn, stug doorroken, der eigen moeder voor houden dat ze het niet doet (zij inmiddels 32). En nu zeggen dat zo klein kindje best leuk is. Vervolgens geen bv geven want tja dat roken he..... maar andere mensen die roken wel bij kind uit de buurt sturen.... Hoe bedoelje omgekeerde wereld...
Oppas opa's en oma'd die alle drie de kinderen bij het boodschappen doen zo'n minikarretje met vlag geven die vervolgens met drie op een rij alles blokkeren , sjonge jonge...lekker handig. Sowieso mensen die met AL hun kinderen op zaterdag boodschappen doen. Doe het lekker ' s avonds als ze in bed liggen..(even mezelf indekken: als het kan hè? als je niet alleenstaande moeder bent van 3 kinderen of wat dan ook). Charlie
van die mensen die rustig met 100 km op de linkerbaanrijden of 45 binnen de bebouwde kom, wat bezielt die achterlijke lui: ik zal eens even andere mensen pesten ofzo.
ik mag het eigenlijk niet zeggen maar.. ik irriteer me aan medeweggebruikers door asociaal rijgedrag enz. en ik ben het eens gaan bijhouden welk merk auto me altijd irriteert..en het zijn altijd volvo's zucht..
haha je hebt gelijk hoor. ik weet er ook nog 1, bedoel niemand in het bijzonder, (ik dacht er aan toen ik iets las waar ik maar wijselijk mn mond gehouden heb) maar ik wordt er altijd heel moe van als mensen advies vragen over het eten of de slaaptijden of schema's van hun kindje en als je dan advies geeft dan komt er een heel betoog over dat het allemaal niet kan en dat het niet werkt bij hun kindje. Vraag dan geen advies!!!!
Ik mag het eigenlijk niet zeggen... maar... WTF is een Bigbangtheorie??? Of kom ik nu heel dom over?? Onee..... ik heb niets gezegd
Oerknal Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Ga naar: navigatie, zoeken Ontwikkelingsstadia van het universum. Oerknal of Big Bang is de populaire benaming van de kosmologische theorie die op basis van de algemene relativiteitstheorie veronderstelt dat 13,7 miljard jaar geleden het heelal ontstond uit een enorm heet punt (ca. 1028°C), met een oneindig grote dichtheid, ofwel een singulariteit. Tegelijkertijd met de oerknal zouden ruimte en tijd zijn ontstaan. De theorie is onder meer gebaseerd op de waarneming van het voortdurend uitdijende heelal, in het bijzonder de roodverschuiving van de spectraallijn en van licht van verre sterrenstelsels, het dopplereffect. De algemene relativiteitstheorie is op dit punt echter nog niet volledig, aangezien het idee van een oneindig grote dichtheid strijdig is met de fundamentele wetten van de natuurkunde. love google
Waar ik mee aan erger zijn mijn A technische collega's. Ze spannen echt de kroon, bellen ze de technische dienst omdat de telefoon het niet doet...... een blik erop en je ziet de baterijen leeg zijn. Koopt er 1 baterijen en doet ze erin, resultaat moest de volgende dag werken, ligt er een briefje. De telefoon doet het niet, wat denk je...................baterijen er verkeerd in. Nog zo'n een, dezelfde ( van de baterijen) weegt een bewoner en komt tot de conclusie dat de weegschaal niet goed is want hij gaf veel te veel aan. Bleek dat de weegschaal na een blik erop geworpen te hebben op ponden stond. En als klap op de vuurpijl, moest ze laatst wat water uit het zwembad halen. Wat doet ze haalt ze een emmer en gaat ze een partij water uit halen en weggooien. Bleek ze al een uur bezig mee te zijn, totdat een van mijn collega's ( van de woning naast onze woning ik werk in instelling voor gehandicapten) haar maar wees op het feit dat er een stop in zit. Echt van dit soort mensen krijg ik dus spontaan de kriebels.
Oooohhhh..... wat naar!!! Tja, ik denk dan wel, had het maar niet gezegd... dan lag je je niet bed af te vragen hoe het anders had kunnen lopen. Grappig, ik vroeg me deze week af hoeveel andere (bijna) mamma's zo'n zwakke plek hebben voor een andere man. (ofwel, ik ken het)
Je mag t niet zeggen maar: Wat zitten er hier op t forum toch zeikerds!!!!:x In ff tijd al 2 van die mieperds tegen gekomen. Zo dat is gezegd!
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind het respectloos dat mijn vader weg is gegaan toen ik nog geen 1 was en mijn moeder groots mogelijke moeite heeft gedaan het contact te onderhouden maar meneer doodleuk nooit op kwam dagen, verhuisde zonder te zeggen waarheen, jaren niks liet horen alleen als ie weer eens in het ziekenhuis lag. Nou ik vind mijn vader gewoon een l*l, klootzak en nog veel meer respectloze woorden Je kan daar niet over oordelen als je het verhaal erachter niet kent. Ze praatten(waarschijnlijk) niet voor niks zo over moeders/schoonmoeders/vaders/ etc
Ja idd...Maar aan de andere kant is het ook wel leuk te horen dat juist die persoon ook z'n ogen niet van je af kan houden zelfs nadat je een kind hebt gehad en er niet slanker op bent geworden En ik denk niet dat het veel anders was gelopen...Heb met die persoon een ontzettende chemie..Maar een relatie? Nee geloof niet dat dat erin zou zitten dus ja ik denk echt: Komtie nu mee!!!!
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wie zegt dat ik zelf niet zo'n vader heb of schoonouders. Ik vind het simpelweg niet kunnen. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar omdat een ander iets fouts doet, wil het nog niet zeggen dat je dezelfde kant uit hoeft te gaan. En ik mag het niet zeggen, maar respectloos praten over een ander vind ik stiekem altijd not done
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar word knettergek van ons overbuurjongentje die de deur hier plat loopt! Ik wil een rustige ochtend!