14 juni gaan wij trouwen en nu ga ik in mei met mijn nicht samen kleertjes shoppen voor onze 2 kids. Nu wil ik onze meid een witte (kniehoogte) jurk aan laten trekken, en daar verwerken we zelf de kleur in die in mijn trouwjurk zit. Hebben jullie mischien ideeen over welke winkels dit soort jurkjes kunnen hebben in een redelijke prijsklasse (tot ongeveer 60 euro of zo), en die niet op een minibruidsjurk lijkt . gewoon een leuke toch simpele jurk, die ze vaker aan kan met verjaardagen of feestjes. Wij willen echt lekker een dagje shoppen en dus niets via internet bestellen. Ikzelf kom niet verder dan c&a en V&d (ben niet zo'n shoppert)
Misschien is dit dat? Meisjesjurken | Jurken voor meisjes online Oeps lees nu pas dat je wilt shoppen hahahaha
Die hadden we ook al gevonden, en ik vind er maar 2 leuke bijzitten. Ik vind het allemaal een beetje te (onze meid is geen meisje-meisje ). C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik weet niet of het lukt zo, maar zoiets bedoel ik, simpel, maar toch ook leuk (als de kleur erbij gemixt is)
Bij Rainbow Klaarenbeek in Utrecht hebben ze wel dat soort jurkjes! Mooi wit maar niet te bruidsmeisjesjurk achtig. Het is voor mij wel 4 jaar geleden dat ik daar de jurk voor mn dochter heb gekocht, maar daar ben ik in ieder geval goed geslaagd!
Je zou op bijvoorbeeld Zalando vooraf kunnen kijken, en dan alleen merken kiezen die ook in je buurt worden verkocht. Als ik op Zalando naar jurken kijk, in de maat die je wilt, in de kleur wit, dan zie ik een hoop leuke suggesties. Witte Kinderjurken Maat 104 online | Grootste aanbod topmerken | ZALANDO Dan ga je enigszins voorbereid je shopmiddag in
thanx, hier kan ik wat mee . Ik heb 5 minuten gekeken en heb nu al de c&a, benetton, dutchler en V&D op mijn lijstje staan (oei oei, als ik maar niet voor mezelf ga winkelen maar alleen voor de kids )
Het merk Jottum heeft hele mooie witte feestjurken. Ik weet niet in welke winkels ze dit verkopen bij jou in de buurt, maar je kunt even op internet zoeken. (meestal in de wat 'duurdere' kinderkledingzaakjes)
ik had een jurkje van dat merk met een buldog erop (stom kan niet op de naam komen) daar een wit jurkje gekocht, mooie lijnen, maar niet tuttig. voor 25 euro
Je bedoelt vast Salty dog. Daar heb je ook een lijn in voor wat meer geklede kleding dat is salty dog le chic.
Idd. Jottum heeft hele leuke (vind ik) jurkjes, ook witte! Succes! Enne...veel plezier met de voorbereidingen!
Ik vrees dat jottum niet in het gewenste budget valt. Vorige maand twee witte jurken gekocht van jottum en die waren 260 en 210 euro
Deze zag ik laatst bij de C&A. Echt super schattig. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini%60s/Collectie/Jurken,%20outfits%20&%20sets/100589/2
Ik heb een ontzettend lief wit jurkje voor mijn dochter op de kop getikt bij Massimo Dutti. Is absoluut niet bruidsmeisjesachtig maar wel erg lief, ook zomerachtig. Is ook een maat 104, dus ze kan er nog lang niet in, maar wellicht is die winkel nog een optie.
Ik had voor mijn dochter een wit jurkje voor ons trouwen van marktplaats af en deze kon ze ook nog leuk in de zomer aan. Volgens mij had ik er nog geen 20 euro voor betaald
Jottum had ik idd ook gezien, maar ik vind ze best prijzig voor een jurk . Nu heb ik niet echt een budget, maar ik denk dat ik onder de 100 euro toch wel iets leuks kan vinden. Maar er komen wel leuke tips en ideeen binnen, ik zal eens op mijn gemakkie uit gaan pluizen in welke winkels die merken zitten allemaal (we shoppen trouwens in Helmond of eindhoven).
Kwam deze toevallig tegen en moest direct aan jou denken. Name It Tiaja Bone | Name It Kinderkleding IkenmijnKind....
Als je een leuke jurk uit de collectie van vorig jaar op de kop kant tikken, en via internet is dat meestal wel mogelijk, moet onder de 100 euro makkelijk lukken, ook bij Jottum (zegt de koopjesjager herself)