je mag niet met je kind van 3 mee naar de wc

Discussie in 'De lounge' gestart door Tines mam van 2, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat een rare actie zeg!

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Logisch dat er een medewerker bij blijft, snap dat ze diefstal willen voorkomen. Maar ik geef TS groot gelijk, je geeft je kind niet zomaar mee aan een vreemde!

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Weet je, ik snap je wel. Ik zou ook raar staan te kijken, maar... Je kunt niet menen dat je deze jongen er nu raar op aan kijkt omdat hij voorstelt met je kind mee te gaan. Deze jongen heeft het waarschijnlijk met de beste bedoelingen gedaan om jou te helpen (zo kon je dochter immers gaan plassen) en heeft er geen seconde aan gedacht dat jij zijn gedachtengang anders zou interpreteren. En natuurlijk vertrouwt de Action zijn personeel. Je had ook kunnen zeggen dat je zijn aanbod waardeert maar dat je er geen gebruik van maakt omdat je zelf met je dochter mee wil. Vervolgens kon je zo de winkel verlaten. Je legt het boetekleed nu bij die jongen terwijl hij er vast de beste bedoelingen mee had, jou helpen terwijl er eigenlijk geen klanten naar het toilet mogen. Een klacht indienen vind ik echt te ver gaan hoor. Eerst even in de spiegel kijken en niet direct van je af kijken zou je sieren.

4. tuc

tuc Niet meer actief

na de duidelijkheid vind ik je reactie nog steeds overdreven. Wat maakt het nu uit of iemand aanbiedt mee te lopen...jij maakt toch die keuze. En dan je mandje laten vallen en weglopen...als ik in die winkel had gewerkt had je alles mooi op mogen ruimen.

Dit is waarschijnlijk iemand zonder kinderen geweest die gedacht had goed te doen en jou tegemoet te komen, zonder dat verkeerd te bedoelen....en dan wordt er wel eens geklaagd over klantvriendelijkheid, volgens mij moeten sommige klanten daar ook een lesje in krijgen.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Dus die winkelbediende komt je tegemoet door aan te bieden dan maar met je kindje mee te gaan naar het toilet.

Beste man staat ook in tweestrijd want er mogen eigenlijk geen klanten naar het toilet maar kan het ook niet over zijn hart verkrijgen om een klein kind met hoge nood te laten staan.

En krijgt dan meteen een klacht om zijn oren geslingert want het zo zomaar een pedo kunnen zijn. Terwijl de kans dat het gewoon een liefhebben de vader die met zijn hand over zijn hart streek groter is.

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Je hoeft je kind niet mee te geven aan een vreemdeling maar je reageert nu alsof hij een oneerbaar voorstel heeft gedaan.
    Hij heeft het hoogstwaarschijnlijk gewoon goed bedoeld zonder erbij na te te denken dat dit vreemd binnen kan komen bij een moeder.

Ik vind dat je overdreven gereageerd hebt door je boodschappen uit je handen te laten vallen en weg te lopen. Je had dit ook rustig kunnen zeggen. Die jongen had wrs geen idee wat hij mis heeft gedaan.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Reactie op de openingspost,

Er word tegenwoordig zoveel gestolen in winkels... In de kapsalon waar ik werkte, mocht uiteindelijk helemaal niemand meer naar de wc. De gekste dingen zijn er gestolen (van afwasborstel tot zelfs onze chitang)
    De jongen heeft zich waarschijnlijk niet gerealiseerd wat er gebeuren kan, als iemand z'n kind meegeeft. (Hij heeft misschien geen kinderen?)
    ik vind je reactie eigenlijk behoorlijk onbeschoft, de jongen bedoeld het goed en jij kijkt even raar om vervolgens al je spullen te laten staan? Als dit bij mij was gebeurd, had ik je zelfs nog even terug geroepen om het even op te ruimen! Ik heb gewoon medelijden met de jongen, en helemaal als de action wat met de klacht gaat doen.

Edit: zoals gezegd worden kinderen vaak gebruikt tijdens een voorbereiding van een diefstal of overval, of tijdens de daad zelf. Ik heb redelijk wat creapy dingen meegemaakt (diefstal, diefstal waar wij bij waren, geldwisseltruc, overval op collega, overval bij de overburen, ik ben zelfs eens bedreigd)

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dit dus

9. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0

Goede reclame, daar kom je toch niet meer terug dan?!
    We zouden eigenlijk meer openbare wc moeten hebben, kijk naar amerika, altijd en overal een wc, en geen probleem met kinderen verschonen, ook zoiets wat lastig is in nederland.
    Maar, pff, laten we even een beetje aardig doen naar elkaar toe: niemand vind het leuk om daar te staan met je kind wat moet plassen, de ene heeft deze oplossing en de andere doet het op een andere manier.
    Ik vind niet dat die man het zo mag zeggen, dat meisje is daar dan enorm kwetsbaar, dat kan echt niet, maar ik vind het ook van de zotte dat je niet even naar de wc mag. In winkels zoals AH en C1000 enzo zou het gewoon ideaal zijn als er een wc voor klanten zouden zijn. Voor mij geldt nog steeds: klant is koning. Dat is hier soms ver te zoeken in NL

In drachten gaat mijn moeder altijd naar de wc bij duthler, geen probleem, ze krijgt de sleutel en gaat erheen, zij is niet zwanger, maar heeft wel last van urineverlies. Way to go Duthler in Drachten!

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook regelmatig gehad dat de oudste ineens nodig moest plassen. Terwijl hij thuis nog had geplast. Hier gelukkig nog nooit geweigerd. Ik snap dat je op dat moment bij de Action raar stond te kijken. Ik had mijn kind ook nooit alleen gelaten met die man. Benieuwd of nog wat hoort van je klacht.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mee eens. Jou kind is jouwn verantwoordelijkheid, nu leg je de verantwoordelijkheid bij iemand anders neer ;)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

En wat me echt nog meer verbaasd is dat er hier dus moeder zijn die de verantwoording bij de winkel leggen, om vervolgens hun kind in hun broek en dus op de vloer laten plassen?? Kom op zeg!!

13. henkie24

ik vind ook echt dieptriest dat je een klacht hebt ingediend tegen die man. kom op je doet net of hij je dochter weet niet wat heeft aangedaan. en is het trouwens zo erg als ze een keer niet schoongemaakt wordt van onder. dat die man gewoon alleen was meegelopen en dochter zelf even geplast had? jammer dan als ze dr eigen dan een keer niet goed afdroogt, sorry ik vind je gedrag echt zwaar overdreven

14. henkie24

gebeurt echt, heb er ervaring mee. minimaal 1x per week kon ik dweilen:x

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb in de kapsalon gewerkt, en een kledingwinkel. Heb heel wat meegemaakt, maar dit toch godzijdank niet

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Aha, dus mijn dochter nepte de boel toen ze met haar handjes tussen de benen stond te huilen dat ze zò ontzettend nodig moest... Jaja:(

Verrassend hoeveel mensen een winkelier boven een klein kindje verkiezen. Harde maatschappij:(.......

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zegt ze dat? Toch even beter lezen ;)

18. henkie24

ik werkte in een bekende keten en daarnaast was een fietsenstalling met toilet. kon je zo vanaf onze winkel binnenlopen. kostte 50 cent. maar mensen vroegen dus heel vaak of ze bij ons naar de wc mochten en wij wezen ze dan altijd op de toilet naast ons. mensen gingen gewoon finaal door het lint en echt waar ze lieten dr kids gewoon achterin de winkel plassen. en gewoon ook niet even zeggen. nee als je even later in dat gangpad liep gewoon een plas op de vloer. en wat dacht je van vieze luiers tussen de artikelen;)

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het is trouwens niet altìjd kommer en kwel. Ik heb namelijk ook eens de andere kant meegemaakt. Toen was ik kleding aan het kopen in de stad en in een kledingwinkel zei mijn zoon dat hij moest plassen. Dus ik zei hem dat hij even moest wachten, omdat ik eerst af moest rekenen en dan zouden we verderop naar de Hema gaan om te plassen.. Hij keek echt benauwd, want moest heel nodig. Ja bij hem kon het zo opkomen, we hebben ook veel problemen gehad met het zindelijk krijgen, heeft heel erg lang geduurd.. Maargoed, een dame die in die zaak werkte hoorde ons gesprekje en kwam naar ons toe... Ze zei, "ach mannetje, je mag hier wel even hoor". Waarop ik zei dat ik dat heel aardig vond, maar het geen probleem vond om door te lopen naar de Hema. Zij vond dat echter niet nodig en liet hem daar even naar het toilet gaan. Echt zò superlief!!! Zij vond dat het voor kleine kinderen gewoon lastig was om het op te houden en maakte daar dan een uitzondering voor..

Wrange is alleen dat we dus wèl mochten in een winkel waar dichtbij een openbaar toilet was. En dus nìet bij winkels in een winkelgebied zònder openbare toiletten:(

20. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ze zegt dat kinderen er gehaaid in worden, daar maak ik uit op dat ze je dus neppen om elke keer bij die winkel naar het toilet te mogen/gaan... Als dat niet zo is, dan heb ik het verkeerd opgevat en kun je mijn eerdere reactie dus overslaan;)

Deel Deze Pagina