dames ik ben het zo zat, ik heb deze maand weer zo veel testen die negatief waren en weg gedaan ik kan het gewoon niet laten. geloof dat ikde afgelopen maanden wel 100de euro's heb uit geven. raar maar ben ik de enige?
Haha hier ook een testjunkie! Ik test ook altijd veels te vroeg, omdat ik dan weer altijd een vage redenering heb dat me ei vast veel vroeger is geweest. Hartstikke onzin, maar als ik de drang voel opkomen dan moet ik testen , en een dag later, weer, een dag later weer etc. Tja wat ik eraan doe? Alleen maar hele goedkope testen van internet afplukken, als deze positief zijn koop ik wel een duurdere. Ik heb ze vaak van matcare 3 voor 6 euro incl. verzendkosten.
Ik doe het niet, ik heb me altijd in weten te houden omdat ik dat testmoment ook graag als iets bijzonders wil bewaren. Dus ik test alleen als ik echt een paar dagen over tijd ben. Scheelt ook weer in de kosten en elke keer NIET ZWANGER zien staan maakt je ook niet positiever. Succes!
Hay Smaya, Nee je bent zeker niet de enige Hier ook eentje! Ik heb ook honderden euro's eraan uitgegeven. En sinds mijn laatste zwangerschap die eindigde op een MA waren ze helaas allemaal negatief
De testen van sensitest zijn lekker goedkoop en goed. Maar ik temperatuurde en wist 1 dag voor nod of ik zwanger was ja of nee, want mijn temp zakte altijd 1 dag voor nod. Als ie zakte dan hoefde ik dus niet eens de moeite te nemen om te testen. Was ie 1 dag voor nod nog hoog, kon ik testen en bij beide zwangerschappen gedaan en posi! *scheelde mij enorm veel testen en teleurstellingen*
Op marktplaats staan de goedkoopste testen. Ook dipsticks, maar dan 3 voor 3 euro inclusief verzendkosten. En bij meer worden ze alleen maar goedkoper. Dat soort dingen doe ik om het betaalbaar te houden, goedkope testen nemen
Oh je bent echt niet de enige hoor. Ik test me ook suf. Ik kan me niet bedwingen, doe ik dat wel, haal ik me nog meer stress op de hals. Een negatieve test geeft me weer 3 dagen rust.
ik ben dus niet de enige gelukkig, ik dacht echt dat ik me pin pas door twee moet knippen. waar halen jullie de testen?
ik teste me ook altijd een ongeluk..gelukkig koop ik ze via internet en die kosten niet zo veel. ben ook tevreden over die.. vorige zwangerschap ook gebruikt... als ik ze zou kopen bij een winkel zou ik veel meer kwijt zijn. mijn vriend snapt erook helemaal niks van waarom vrouwen dat ook niet ff kunnen afwachten hahahha
Ik bestel ze bij sensitest. En dan wel de midsteam-test. Want dat vind ik prettiger dan een dipstick. De dipsticks zijn wel goedkoper.
ik deed het ook hoor.. als ik 1 dag over tijd was had ik al een test gekocht.. werd er zoo gek van.. nu ben ik alweer een week over tijd.. maar nu heb ik helemaal geeen behoefte eraan om een test te doen.. waarom dat zo is weet ik niet.. maar heb geen zin om en test te doen.. denk bij mezelf "ik zie het wel" heb nu ook een puppy gekocht die krijg ik vrijdag dus zit op dit moment met dat beestje in me hoofd.. mischien dat ik daarom geen zin heb om een test te kopen
Ik deed het de vorige keer ook! Maar dat kwam ook doordat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was en mijn NOD niet precies wist. Ik liep ook met die dipsticks te klooien maar dan had je van die vage streepjes, ging ik weer twijfelen of die nou wel of niet positief was. pffffffff........wat een gedoe. Gelukkig bleek mijn gevoel goed want nog een paar rondes met net zoveel testen ha dmijn portemennee niet overleefd!
ik kocht me ook suf vooral in het begin van de twee jaar. en dan altijd cb digitaal dacht altijd stel dat die goedkope een valse negatief geven en de laatste keer dus in ronde 24 de kruidvat test gehaald 2 voor 5 en posi haha daarna nog wel 8 testen gedaan maar ja hihi
Sow jij hebt echt veel uitgegeven aan testen.. Zelfs ik heb niet zoveel uitgegeven aan testen en zit in mijn 23ste ronde Meid probeer geduld te hebben, zo bespaar je wat hihi En anders moet je via internet goedkopere testen kopen als het toch niet gaat lukken om geduld te hebben.
Nou ik anders ook hoor. Heb van de week geloof ik elke dag een test gedaan Vraag me niet waarom. Gister heb ik 3 zw gedaan omdat ik het niet kon geloven dat ik een 2e streepje zag. Maar ik kreeg wel 3x een 2e streepje...Het is wel zonde van je geld, maar op moment dat ik een 2e streepje kreeg dacht ik niet aan het geld, maar alleen aan dat streepje... Alleen als ik negatief krijg, denk ik van; had je niet weer een paar dgn kunnen wachten.. Hahahah te laat....
Ik heb hier ook een handje van.... Net weer besteld, via marktplaats! 36 ovulatietesten + 6 zw. testen voor 25 euro inclusief verzendkosten!