Je man je eerste liefde? Jij zijn eerste liefde?

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Voor mijn mijn eerste partner.
    Voor hem ben ik niet de eerste (maar hij was 34 en ik 21 toen we iets begonnen).

Intussen 8 jaar samen en ik ben wel al 5 jaar zijn langste relatie :).

2. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Geen eerste liefde, mijn vriend en ik. Ook niet meer verliefd maar ik hou wel ontzettend veel van hem en hij gelukkig ook van mij :D

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ook dit voor ons, hij is mijn 3e (waarvan 2e pas echt serieuzer) en ik ook pas zijn 2e serieuze relatie.
    Ik denk dat het niet veel uit maakt of je meerdere relatie hebt gehad of niet, het gaat echt om de klik en hoe jullie je samen voelen. Dat kan bij de eerste relatie maar ook bij de 10e.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    niet elkaars eerste liefde maar wel elkaar eerste grote liefde en elkaar 1 e bedpartner dat vinden we beide wel fijn

8 jaar samen nu en nog steeds verliefd,maar ook al getrouwd

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ja, toen ik 13 was hadden wij verkering 3 maanden.
    Toen lekker gefeest en rond gescharrelt en sinds dat ik 18 ben zijn we bij elkaar.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eerste liefde als in verliefdheid of relatie?

Verliefd ben ik enorm vaak geweest, maar altijd afgewezen of ik durfde toch niet af te spreken (was allemaal via internet :p).. Dus wel m'n eerste vriend en de enige waarmee ik ooit intiem mee ben geweest..

Hij heeft wel eerdere relaties gehad, waarvan ik de derde serieuze ben.. Af en toe sluipt dat wel eens m'n hoofd in en voel ik me wat ongemakkelijk, maar dan denk ik, ach waarom eigenlijk, als wij nu maar gelukkig zijn samen.. Dus nee, denk niet dat er veel verschil zit tussen het gevoel van mij voor hem en dat van hem voor mij..

7. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Niet mijn eerste maar wel me allergrootste! Echt mijn soulmate gevonden ! Kennen elkaar dan ook wel lang ( toen ik nog in mijn vorige relatie zat ) van hem ook niet zijn eerste maar wel zijn meest serieuze :)

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

we waren elkaars eerste liefde, toen ging het uit. Ik heb toen nog andere liefdes gehad, ja ook 1 met sex. Hij niet en met 15 toch weer terug bij elkaar en nu nog steeds en hopelijk blijft dat zo but who knows.

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben intussen gescheiden dus even over ex-man:
    Ik was zijn eerste liefde en volgens zijn eigen woorden ook zijn laatste :( Hij was niet mijn eerste en ik mag toch hopen ook niet m'n laatste :)

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn (inmiddels) man en ik waren nog vrij jong toen we elkaar leerden kennen. Hij was 17, ik was toen 16. Voor ik verkering met hem kreeg, had ik wel andere vriendjes gehad. Maar nooit echt lange, serieuze relaties. Dus in die zin is hij wel de eerste voor me. Voor mijn man ben ik echt in alle opzichten de eerste, hij had voor mij nooit verkering gehad. Zijn ouders hebben na een paar maanden verkering al eens tegen mij gezegd: We hebben altijd geweten dat als hij verkering zou krijgen, dat het dan meteen voor altijd zou zijn. (Hun andere zoon was nogal van de seriële monogamie, zullen we maar zeggen.)
    Ik vond dat toen als tiener best benauwend. Maar inmiddels ben ik blij dat ze (bijna 16 jaar en bijna twee kinderen later) nog steeds gelijk hebben. :)

Ik denk trouwens niet dat het echt veel uitmaakt qua gevoel.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.512
    36.473
    113
    Hier hetzelfde als ts. Niet mijn eerste liefde, ik wel zijn eerste liefde.

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Euhm, toen we nog samen waren ging ik er uiteraard wel vanuit dat hij m'n laatste liefde was he. Maar sinds we uit mekaar zijn dus niet meer :)

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ehm...nee en nee :D

14. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Uhm nee. En ik denk dat dit ons sterk maakt. We weten allebei wat we wel en vooral niet meer willen. We waarderen elkaar als mens. En kunnen ook zonder schaamte praten over vroeger. En de hele grote fouten die ik heb gemaakt.

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hij is mijn 2e liefde en ik zijn eerste.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee niet elkaars eerste liefde, wel hopelijk elkaars laatste ;)

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Nee allebei niet elkaars eerste.
    Ik zat zelfs in een serieze relatie toen ik verliefd werd op man. Ik kende hem wel al een tijd. We waren in dezelfde ruimte, ik was met iemand in gesprek en zag hem vanuit mijn ooghoek. Pats, boem, tjakka head over heals in love. Vanuit het niets naar zeer hevige verliefdheid. Bizar!
    Maar toen niets mee gedaan. Eerst de relatie waar ik inzat afgehandeld. Zware tijd. Maar nu al 8 jaar heel gelukkig samen.

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier ook zo.

19. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik zijn eerste, hij mijn tweede.
    Ben wel vaker 'verliefd' geweest, maar dit zijn 2 grote liefdes.

Mijn eerste liefde was toen ik 16 was, hij 9 jaar ouder.
    Mijn huidige liefde leerde ik kennen toen ik 19 was.

Mijn eerste liefde zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart.

Is verder geen issue in mijn huidig relatie.

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Mijn vriend heeft voor mij ruim 5 jaar een relatie gehad, hij is wel mijn eerste serieuze relatie. Merk er weinig van hoor.

Deel Deze Pagina