Nee, hier niet elkaars eerste grote liefde. Hij heeft eerder een relatie van 8 jaar gehad, ik een van 4,5 jaar. Mijn eerst liefde is tijdens onze relatie overleden. Mijn huidige partner en ik zijn alweer meer dan 10 jaar samen en hebben 2 kinderen mogen krijgen!
Mijn 3e relatie, en voor de eerste keer in verwachting. Die andere mannen ben ik als vrienden uitelkaar gegaan. Mijn 1e relatie: Ik was16 jaar tot 19 jaar, hij was 20, hij is nu 34 getrouwd. Geen kinderen. Mijn 2e relatie: 20 jaar tot 26, hij was 23, nu is hij 33, hij heeft een LAT relatie met mijn beste ex vriendin. Geen kinderen. Mijn 3e relatie: mijn grootste liefde. ik ben 30 jaar en hij is 31 jaar, we verwachten een meisje in februari 2014.
Nee allebei niet onze eerste liefde maar absoluut de grootste! Ik ben nog nooit zo gek geweest op iemand zelfs na al deze jaren nog! Heerlijk te weten dat er iemand onvoorwaardelijk van je houd!
Hij is niet mijn eerste liefde, ben vaak verliefd geweest en ook een paar keer zo verliefd dat ik er bijna ziek van werd. Wel werd ik altijd verliefd op de foute mannen.. Toen ik mijn man leerde kennen was het geen liefde op het eerste gezicht, maar een liefde die is gegroeid. Intussen voel ik voor hem meer liefde dan ik ooit voor al die andere mannen heb gevoeld. Ik ben wel de eerste liefde van mijn man, voor mij heeft hij nooit een vriendin gehad. In het begin vond ik dit vervelend, omdat ik veel meer ervaring met relaties had dan hij.. Intussen is het geen probleem meer, maar ik heb toen regelmatig gebaald dat hij niet een beetje meer ervaring met vrouwen en relaties had
Hij is voor mij mijn 2de grote liefde maar wel de eerste langdurige relatie. Mn eerste grote liefde heb ik maar 2 maand iets mee gehad maar ben ik nooit vergeten, hij heeft een speciaal plekje bij me en ik weet dat ik dat voor hem ook ben. Ik denk dat ik wel de eerste ben voor mijn vriend, ik ben de eerste waar hij in het nederlands 'ik hou van je' tegen heeft gezegd (normaal zei hij het in het engels terug tegen zn scharrels haha). Voor mij heeft hij heel veel andere meisjes gehad en is hij ook met regelmaat vreemd gegaan (wel altijd eerlijk over geweest tegenover hen). We zijn inmiddels 8,5 jaar verder en ik zou hem voor geen goud willen missen of opgeven voor een ander!!! We zijn beide nog altijd blij om thuis te komen en bij elkaar te zijn ♡♥
Haha, gewoon hier en daar wat jongens gezoend, beetje voelen, maar verder ging ik nog niet, veel te eng...
Nee hoor, van beide kanten niet. Mijn man heeft voor mij een relatie van 8 jaar gehad met een andere vrouw, en ik heb flink geslettebakt tijdens mijn studententijd Mijn eerste liefde heb ik een tijdje geleden nog weer gesproken en daar voelde ik echt helemaal niets bij. Al mijn vroegere liefdes zijn namelijk vroegere liefdes vanwege een goede reden: de koek was op Mijn man zijn ex vriendin is ook niet speciaal meer in die zin, we zijn wel goede vrienden geworden maar ook omdat het tussen die twee echt wel helemaal op was en ze daarom uit elkaar gegaan zijn. Dus ik vind eerste liefdes niet bijzonder. En tweede en derde en ale daaropvolgende liefdes ook niet. Alleen de liefde van nu, die ik nu voel. Voor mijn man en mijn kindjes.
Mijn vriend heeft als tiener een vriendinnetje gehad , toen de moeder van zijn kind bijna 9 jaar en nu mij. Ik ben dus niet zijn eerst liefde maar hij zegt altijd je bent wel mijn eerste echte liefde , iemand waarbij het niet geldt hoeveel ik op me rekening heb of wat je krijgt aan cadeaus. Iemand waarbij ik mezelf kan zijn en ik niet groter hoef te zijn als ik ben.... De schat. Soms was ik namelijk nog wel eens verdrietig hij heeft alles al mee gemaakt , kindje , samen wonen enz. Al weet ik dat wij echt veel beter bij elkaar passen enz. En dan legt hij het me nog een keer uit en dan ben ik weer blij Hij is niet mijn eerste vriendje maar wel mijn langste relatie en eigenlijk wel mijn eerste echte liefde , iemand die me kan maken en breken iemand waar ik echt verliefd op was (en eigenlijk nog wel ben) Moet er wel bij zeggen vriend is nu 36 en ik bijna 22 dus het is logisch dat hij meer van de liefde heeft gezien als mij.
zeker niet elkaars eerste liefdes, zijn er ook allbei van overtuigd dat dat toen ook nooit gewerkt had... wij hadden onze exen (ik meerdere dan mijn man) echt wel nodig om 'klaar' te zijn voor elkaar
Hij is mijn eerste liefde. weleens van die, niet noemenswaardige, kalverliefdes gehad. Maar 'echt houden van' voor het eerst pas ervaren bij mijn man. Voor mijn man ben ik niet zijn eerste liefde.
Wij zijn elkaars grote liefde. Hebben beide niemand anders gehad. Ik was 16 en hij 20, nu 25 en 29. 9 jaar samen waarvan 1 getrouwd
Leuk om te lezen Voor mij geld ook: mijn man is mijn tweede liefde, de allerbelangrijkste en de enige relatie die nooit meer overgaat (weet ik zeker). Verder heeft nr.1, ik 15 en hij 17, blijvende indruk gemaakt. Ik hoop dat hij net zo gelukkig getrouwd is als ik, maar ook dat ik ook blijvende indruk heb gemaakt