hoi dames ik heb een vraag. dit jaar krijg ik voor het eerst algemene heffingskorting. nu krijg ik net bericht dat het maandelijks word overgemaakt. maar kan nergens de betaaldata vinden. weet iemand wanneer het uitbetaald word?
Bedoel je de heffingskorting die jij krijgt, omdat je niet (genoeg) werkt? Die wordt elke maand rond de 15e uitbetaald.
@ jippie die bedoel ik ja, he jammer ben ik net die van deze maand misgelopen. nou ja volgende maand maar dan. al staat er wel een dagtekening op de brief van de 22e. en dat is het nog niet. nog maar even afwachten dan.
hey kan zijn dat je de eerste 2 maanden krijgt de 22 ste en de rest word in maandelijkste termijnen gestort word. was bij mij 2 jaar terug wel zo
@ amfy dat zou heel mooi zijn. zit er nu niet echt om verlegen. maar met een verjaardag en geboorte in het vooruitzicht is wat extras wel heel erg lekker.
ik kreeg de brief ook later maar het word op de 15e gestort in mijn geval kreeg ik hem deze maand dus dubbel omdat ik de brief ook de 22ste kreeg in januari en er niet eerder word uitbetaald dan de 15e, in jouw geval krijg je hem dus 15 maart 3x
heb gebeld en ze zeiden dat er op de 22e een extra stortingsdag is. dus dat ik dat even in de gaten moet houden. anders inderdaad de 15e maar ze zeiden ook dat het dan gewoon over de resterende maanden betaald word. niet dubbel dus.nou ja ik zie het wel gewoon
ik krijg het niet per maand. ik krijg het 1x per jaar. als mn man zn gegevens opstuurt dan doek die van mezelf erbij. niks dus want ik werk niet. en eind van de berekening staat mooi bedrag en die krijg ik dan ergens tussen nu en 1juli
idd de 15e.. en ik kreeg de eerste keer ook met terugwerkende kracht de helft van het bedrag omdat k het voor 2010 had aangevraagd en het pas rond was in november, dus toen kreeg ik in november de helft van het totale bedrag van 2010 en in dec de andere helft dus dat zal bij jou ook vast zijn met terugwerkende kracht volgende maand!
Ik wist ook helemaal niet dat 't ook per maand kon...? Achja, 1 keer per jaar is voor ons denk ik sowieso handiger, omdat ik niet van tevoren weet hoeveel ik ga verdienen (werk onregelmatig).