is dit een innestelingsbloeding???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MoOnLiGhTtt, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey meiden, op 30 juli heb ik mijn eisprong gehad ik voel het elke maand en de dag ervoor had ik positieve ovulatie testen. normaal zou mij nod 13 augustus zijn. nu net ging ik naar het toilet en had ik een beetje helder rood bloedverlies. volgens de app's zou ik gisteren een innesteling hebben ( ten vroegste ) maar ik dacht dat een innesteling oud bloed was bruin dus. dit is nu wel echt vroeg voor een menstruatie 6 dagen na eisprong. het kan natuurlijk want heb hiervoor een miskraam gehad misschien is het gewoon wel men menstruatie maar is mijn cyclus wat in de war. maar men menstruatie die begint altijd met bruin bloedverlies wat ik dit keer niet heb. ik hoor graag jullie ervaringen hiermee. bedankt !

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Volgens mij kan een innestelingsbloeding zowel helder als oud bloed geven hoor.... Spannend!!!! Ik hoop dat het raak is voor je!!

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Bij ongeveer de helft van de vrouwen is het bloedverlies onschuldig en wordt de zwangerschap niet afgebroken. Snell stelt dat bij sommige vrouwen vaginaal bloedverlies rondom de innesteling voorkomt en dat dit onschuldige bloedverlies veroorzaakt wordt door het "doorboren" van de baarmoederwand door de bevruchte eicel. Dit bloedverlies is slechts een geringe hoeveelheid en kan helderrood van kleur zijn.

Dit vond ik net nog op Innestelingsbloeding - Zwangerschapspagina.nl

4. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja heb net eens opgezocht en het kan idd. bruin bloed komt meestal later.. ja spannend ik hoop het ook is het alleen niet snel na een miskraam heb zelfs nog geen menstruatie gehad na de miskraam.

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik zit in hetzelfde schuitje!
    Eisprong dan wel 31 juni en gister beetje oud bloed gehad!
    Ik ben ook nog niet ongesteld geweest na de MA.

Ik houdt 14 dagen na eisprong aan dus 14 aug zou nod moeten zijn. Ga alleen de 15e testen.

6. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja ik ga toch ook proberen wachten tot 13 augustus voor te testen al weet ik niet of het gaat lukken het zal er ook vanaf hangen of dit nu de menstruatie is of niet.

7. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    net nog eens naar het toilet geweest geen helderrood bloed meer nu is het ook bruin maar echt heel weinig. mss gwn een bloedvaatje geraakt ofzo ( hopelijk )

8. scrat

scrat Niet meer actief

Als de bloeding niet doorzet of erger wordt is het waarschijnlijk wel innestellingsbloed. Duim voor je!

9. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    nu is het al volledig gestopt.. spannend !

10. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik had vorig week precies hetzelfde. Moet nu eigenlijk ongesteld zijn en daarvoor paar dagen oud/bruin bloedverlies hebben, maar nog nix te bekennen hier. Het is zeker spannend. Hoop dat het raak is :)

11. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    heb je al een testje gedaan ?

12. MysteriousG

Yep vanmorgen vroeg, maar helaas negatief.. afwachten dus. Als ik over twee dagen nog niet ongi ben, ga ik nog een testje wagen :)

13. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    aah ik duim voor je mee !! hou me op de hoogte

14. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Hier precies het zelfde. alleen heb ik er veel buikpijn bij. Dus voor mij denk ik dat het niet goed is. bruinverlies is inmiddels wel gestopt. Maar heb nog wel een gevoelige buik

15. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ik heb ook wel af en toe steekjes en krampjes maar zeker zo hard niet als ik mijn menstruatie moet krijgen. bij mij is het volledig gestopt.. nu nog steeds niets meer.

16. MysteriousG

Nog steeds niet ongi maar wr een negatieve test:x

17. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Bruinverlies is bij mij ook over. Maar heb nu wel zeurderig ong gevoel. gelukkig niet zo erg als gister. Moet me best doen komende week niet te vroeg te testen....

Deel Deze Pagina