je man / vriend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jace, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    ik test ook alleen. Vindt mijn man prima. Hij hoort het wel als het positief is, zegt hij dan ;)

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik herken het niet, mijn man wil er zoveel mogelijk bij betrokken worden. Hij weet alles wat er te weten valt rond de hele cyclus en mijn behandelingen. Hij is gewoon klaar met dat wachten steeds denk ik, eerder was hij wel een beetje rustiger (al wist hij toen ook wel precies hoe alles werkte en op welke dagen e.d.)

3. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Haha ja zo doet die van mij dus ook. Vind t zo een onzin dat ik niet gewoon wacht totdat ik overtijd ben. Dan zie je het vanzelf zegtie haha.
    Achja gelukkig weet ik inmiddels hoe hij is dat scheelt

4. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Mijn vriend is er best wel mee bezig. Toen ik nog even wilde wachten omdat ik na het stoppen van de pil eerst mijn cyclus op gang wilde laten komen zei hij: "waarom? We kunnen nu toch vast beginnen?" En nu we er helemaal voor gaan vraagt hij steeds wanneer we kunnen testen haha. Vind het wel fijn dat hij er zo bij betrokken is.

5. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Mijn man wilt ontzettend graag vader worden, en omdat we nu in een zware periode zitten met behandelingen e.d. ben ik heel blij dat we zo'n sterke band hebben. Hij houd altijd alles bij, gaat mee naar het ziekenhuis, wil precies weten hoe & wat.
    Ook voor de hele mmm zat hij er echt wel bovenop hoor.
    Het is wel zo dat waar ik heel emotioneel reageer (omdat t bv weer niet gelukt is), hij zijn eigen verdriet dan een beetje opzij zet en mij troost. Ik bof maar :)

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

ML is best wel betrokken..... aan de andere kant kan hij ook heel nuchter zijn...
    Soms vraagt hij : En? al misselijk? Wanneer moet je ongesteld worden?
    Maar aan de andere kant wilt hij nog niet te hard van stapel lopen. Door bijvoorbeeld het al over echo's te hebben enz.

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Mijn man was eigenlijk best geïnteresseerd maar soms werd het wat te veel. We testten wel samen tot de pos. test haha die had ik wel alleen gedaan omdat ik van overtuigd was dat het niets was. Manlief was net zo blij. Een man reageert gewoon nuchterder en heeft minder haast, voor een vrouw is het elke maand een flinke teleurstelling.

8. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Vriendlief is errrugg betrokken, hij wil ook dolgraag vader worden. Hij vraagt me van alles over ovutesten en nu wat de bedoeling is van tempen. Hij zegt het te waarderen dat ik zoveel investeer in het proberen, hij vindt het veel 'werk' voor een vrouw:D Het maakt hem ook niet uit als ik bepaalde symptomen met hem bespreek, hij heeft altijd een luisterend oor. In het hele zwanger worden gebeuren ben ik volgens mij de nuchtere.

Ik waardeer het weer dat hij altijd zo positief is. Als de rode duivels weer eens een keer doorbreken haalt hij me altijd uit de put met zijn positieve houding. 'Hup naar de volgende ronde en dan is het wel raak' houding. Compenseert wel mijn nogal minder positieve ' het gaat nooit meer lukken' houding:)

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier is het andersom hihi...man is er veel meer mee bezig dan ik!! Nu hebben wij dan ook een lange en bijzondere weg afgelegd, maar hij kan er niet over op houden te fantaseren over een derde :)

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Twoboys hier net zo een man.. hoewel het bij ons snel ging met de eerste kan ie niet wachten dat ik zwanger ben van de 2de.. af en toe om gek te worden. Elke keer vergeet je mama pillen niet en mag je dit wel eten etc etc.. wel lief natuurlijk maar pfft

11. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Ik werk in de zorg :)
    Lelystad
    Mijn vriend reageert idem.
    We zien wel wanneer het gebeurd krijg ik dan te horen, lummel :p

Deel Deze Pagina