Ik doe het hem niet na, maar hij zal er op een of andere manier toch wel een kick van krijgen ofzo En ik denk ook dat hij heel wat gevarengeld krijgt!
Ja natuurlijk,dan heeft hij alles gebroken behalve zijn schedel En dat is het belangrijkste natuurlijk! Mijn man is torenkraanmachinist en dat vond ik al hoog en gevaarlijk (40 meter). Maar dit,pffffffffffffff....
wtf ik wordt misselijk van het kijen en krijg spontaan de neiging me ergens aan vast te houden... bah, ik zou dus geen milimeter bewegen... brrrr
ik heb pas die hele docu gezien ze zitten steeds om de zoveel meter vast wat dat betreft dus die helm is voor als ze een klein stukje naar beneden vallen (de safety haak zeg maar) dan is het nog geen probleem, ja het is een vaak apart, vooral naar de wc gaan LOL!! Op zich als je je goed aan de regels houd is het niet onveilger dan een andere gevaarlijke baan, zelfs minder gevaarlijk als bv een olieplatform e.d. want hier heb je zelf de gevaren redelijk in de hand, neit van factoren van buitenaf.. Ik moet er persoonlijk ook echt niet aan denken...!!
dan heb ik pas een andere docu gezien want die maakten zichzelf om de zoveel meter vast met een haak (net zoals bergklimmers zeg maar)
ze zeggen in dit filmje dat ze ZONDER "safety haak" gaan, enkel op de laatste meters, omdat de punt heen en weer zwiept...
OMG in geen miljoen jaar dat mijn man of ik dit ooit zal gaan doen! kreeg al een knoop in mn maag van het filmpje...
Ik ben helemaal misselijk geworden en k heb t filmpje niet eens afgekeken. Ik heb t gevoel dat ik ga vallen ofzo als ik naar dat filmpje kijk. Ik begrijp niet dat mensen zo met hun leven spelen, geld is echt niet alles. Je brengt je leven onnodig in gevaar.
Ik heb em ook niet afgekeken, werd er helemaal beroerd van en idd geld is echt niet alles! stel je maakt een misstap! gatver!