Je mannelijke kant...

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    hier 2 handen en een voet in de lucht!

2. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Wat een leuk topic:
    -Wat zijn jullie viezerikken zeg met je scheten en boeren hahaha.... Ik hou d'r ook zo van!!!! :D Scheten (en altijd even benoemen wat voor soort scheet het was: echt een scheet als mijn moeder, vieze eierscheet, een windje of valse lucht blablabla) of een Alfabetje boeren? No problemo! Zou Maxima ook scheten laten, denk ik dan?
    -Op een verjaardag, denk ik altijd: had ik geen jurkje aan moeten doen ipv weer mijn spijkerbroek. Maar, ik ga nooit zonder make-up de deur uit. Of het moet plakkerig weer zijn, want anders zit zelfs mijn waterproof mascara op mijn wallen
    - Heb hele harde mannen humor
    - ben praktisch qua winkelen: gewoon alleen gaan en niet uren in een winkel struinen. Ik word helemaal gek als ik met vriendinnen moet shoppen, ga er dan per ongeluk geeuwend achter lopen en kan niet meer stoppen.

3. Humava

Humava Niet meer actief

Wat een leuk topic! Ik heb ook zeker een mannelijke kant. Ik drink heel graag bier. Zoals een vriend van me laatst zei: Jij lust ze ook wel over de sla hè'!:D En ik ben vreselijk lui met het huishouden. Laat ook gewoon scheten en boeren waar iedereen bij zit. Hou van harde actie en horrorfilms en ben een beetje lomp. :p. Maar daarentegen kan ik ook als een meisje huilen om een boek of film en ben ik heel bang voor spinnen en wespen. ;)

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Tja... zoals velen al zeggen...

Ik boer en laat scheten en ben vaak best grof.
    Ik hou niet zo van babies en ben blij dat zoontje nu groter is
    Als ik jurkjes en rokjes draag moet ik daar hele dagen aan herinnerd worden
    Ik hou niet zo van geroddel zonder te weten wat er echt waar is en ga dus ook liever met mannen om, mannen zijn keihard maar wel eerlijk!

Verder ben ik wel een meisje! :p

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha hier ook! Ben echt grof, hou ook echt van harde humor.
    Maar kleed me dan weer als een 'poppetje'.
    Volgens mij is het vaak geen gezicht.:D

6. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik ben gek op bier! (Maar nu even niet ;) )
    Ook speel ik graag op de xbox samen met mijn man Call of duty en dan t liefst online tegen andere mensen.

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook eentje met grove humor. Zelfs mijn mannelijke collega's weten soms niet waar ze moeten kijken

daarnaast kan ik geen 2 dingen tegelijk, kleed ik me niet heel erg vrouwelijk (ook niet mannelijk hoor en ik maak me wel op, maar toch)

Hou niet van gezeur en zielige verhalen en zeg tegen anderen dat ze niet zo wijvig moeten doen :)

speelde vroeger altijd call of duty, Halo, en alle andere first person shooters. En dit ging gepaard met veel gescheld.

Ow en ik ben nooit beledigd als mijn mannelijke collega's zeggen dat ik echt net 1 van hun lijk :D

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik ben goed in wiskunde en kan aardig programmeren,
    ik vind dat alle vrouwen slecht kunnen autorijden,
    na de s.eks wil ik ook meteen slapen,
    ik drink graag bier uit de fles,
    hou niet van dat gezeur van vrouwen (al doe ik dat heus ook weleens zelf),
    hou van seksistische en andere grove grappen,
    ben niet bang voor spinnen/wespen/slangen/hoogtes,
    ben heel slecht in het huishouden,
    zet heel graag de ikea bouwpakketten in elkaar (en alleen graag, anders krijgen we ruzie, ik weet het namelijk altijd beter),
    ik lees niet graag handleidingen, ik weet namelijk heus wel hoe het moet,
    ik heb een arduino board, PS3, WII, PSP en DS (maar alles met mario is wel mijn favoriet),
    ik steek graag de barbecue aan,
    kan vaak beter overweg met mannen dan vrouwen, snap ze gewoon beter.

9. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah herkenbaar :)

10. Gazy

Gazy Niet meer actief

Twee handen en twee voeten in de lucht.. Gisteravond nog met mijn vriendin bier zitten drinken buiten. :D

11. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb een heel goed richtingsgevoel, geen TomTom nodig (mijn man verdwaalt nog in de voortuin...)
    Hou van nogal grove humor...
    Ga liever met mannen om dan met vrouwen...
    Hou niet van "gezeur" over mode, make-up enz.
    Voel me het gemakkelijkst in een spijkerbroek met t-shirt en gympies...

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben gek van autos en weet er vrij veel van, ik kan aan kentekens zien uit welk bouwjaar ze komen en weet goed alles onder de kap.

Ik kan mn auto in de kleinste parkeerplekken krijgen zonder enige moeite en ik rij alles zonder navigatie.

13. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik val op vrouwen net als de meeste mannen whaha. Maar verder best wel vrouwelijk. Ja kan beter veraf zien dan dichtbij zoals een echte jager.

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben gek op voetbal kijken, bij voorkeur in het stadion. Ik vind sowieso de meeste sporten erg leuk om te zien.
    Ik ben heel nuchter, ik hou niet van gezeur. Ik ben ook niet zo van het kletsen en roddelen.
    Ik heb een goed richtinggevoel. Na 1x rij ik zo ergens heen. Ik ben ook niet bang om alleen ergens verder weg naar toe te rijden. Ook al is de weg onbekend voor mij.

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik ben dol op voetbal en heb gevoetbald
    Ik zeur niet om de kleinste dingen
    Ben niet de moeilijkste
    Draag bijna nooit jurkjes en rokjes
    Ik hou van stoeien met mn kids
    Ben niet snel bang voor iets
    Kan soms een potje schelden

Verder wel meisjes achtig in alles

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vind mannending leuk, lasergamen, actiefilms, paint ballen, lekkere harde metal muziek ^^, Anime, games (heb echt HEEL veel World of Warcraft met manlief gespeeld ;) ), drink bier, kan goed schelden en draag bijna nooit make-up ;)

Maar verder ben ik best vrouwelijk hoor ;) Ik hou wel van rokjes en jurken en af en toe lekker tutten :p

17. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik kan ook boeren en ruften als een bouwvakker! Soms schaam ik me er voor dat ik zo hard kan boeren. Op m'n 11e boerde ik na een glas melk hele namen er uit.

Ik lust best een biertje, al is het er maar 1 per keer

Ik draag nooit make-up

Tsja... :)

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    word lastig als ze ingevoerd zijn :D

Hier; weet vrij veel van auto's, ben hiermee opgegroeid. Repareer zelf dingen die kapot zijn, evt met hulp via de telefoon van mijn pa {droger of wasmachine oid}
    Boren, verven enz kan ik prima zelf.
    als er een auto gekocht moet worden doe ik dat.
    boeren, scheten enz het lukt mij prima :) Ik kan nogal grof zijn en ben absoluut niet kleinzerig, ook niet over mijn kinderen.
    Karten, quad rijden enz is leuk :)
    Heb jaren bij een automaterialenzaak gewerkt... Vroeger gingen we ook vaker naar auto-race kijken en zelf rij ik terrein met de jeeps.

Mijn ouders zeiden vroeger al dat ze een piemeltje er vergeten aan te maken waren en mijn man zegt dat hij de vrouw in onze relatie is :)

overigens draag ik het liefste jurkjes en rokjes, lak mijn nagels en draag altijd make-up

19. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik ben helemaal gek op auto's, ook op de techniek ervan. Weet graag hoe dingen in elkaar zitten. Krijg ook vaak te horen dat ik me als een vent gedraag op de weg, ben geen zemel en hou al helemaal niet van te langzaam rijden. Op zondag kan ik me dan ook dood ergeren.. Heb inderdaad ook een kentekentic, zie uit welk bouwjaar ze komen en anders heb ik het meestal wel door als ze ingevoerd zijn. Heb ook een kenteken-app op mijn telefoon :p.

Ik kan vreselijke boeren laten, waar zelfs onze kat van schrikt :).

Als 3 jarige kreeg ik een skelter ipv een barbie, toen ik na mijn ziekenhuisopname weer thuis kwam. Een paar jaar later vroeg ik een race-baan voor mijn verjaardag, samen met paps wedstrijdjes aan gaan!

Verder ben ik een echt meisje-meisje. Ga nooit zonder make-up de deur uit, ben echt van het tutten. Ben benieuwd hoe onze dochter straks zal worden :).

20. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ik ontdek steeds meer mannelijke kanten aan mijzelf als ik dit lees ;)

Ik heb een tijd met een man in een keuken van een restaurant gewerkt als bijbaan, ik ben vrij klein en slank maar deed niet onder aan hem, hadden het dagelijks over mannenpraat en als ik mij ernstig bezeer ga ik rustig verder.
    Ik kan er na een paar dgn achter komen dat iets gekneust is, zit altijd onder de blauwe plekken. Doe de klusjes in huis, ben goed in wiskunde en ruimtelijk inzicht, werk hard, vind emotionele vrouwen verschrikkelijk en kan er niet mee omgaan ( tenzij ik het zelf ben :D).
    En de ene dag wandel ik in een jurkje met hakjes rond terwijl ik de volgende dag lekker stoer en mannelijk rond kan lopen.

Maar ik kan wel na een dag hard werken mij omkleden in een mooi jurkje en als een echt meisje op pad gaan.

Deel Deze Pagina