Je meest gênante kledingstuk(ken) "ever"!

Discussie in 'De lounge' gestart door darcy, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Van die XXXL T-shirts die zowat tot op je knieën hingen en waarvan de mouwen dus ineens lange mouwen waren. Errug sexy dus... :)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh god... als ik weer terug denk aan wat ik heb gedragen :confused:
    Schoenen met van die gigantische dikke zolen, gebreide truien, spijkerbroeken met smalle pijp :confused: ...
    Later, toen ik een jaartje of 17 was, begon mijn alternatieve tijd: spijkerbroeken met wijde pijpen, legerkisten, lang donker haar en té foute shirts! Hahahahaha....

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    @Moesje78, Hahaha ik herken mezelf er ook helemaal in. En wat betreft die kuif, die stond dan helemaal stijf van de lak :) :) :)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik was altijd net een jongen ;) droeg het liefst elke dag me trainingsbroek en eht erge was had hem nog altijd aan naar school ook.. en me moeder altijd zeuren natas je loopt voor l*l ;) en had er gewoon zoals elke puber schijt aan;) haha als ik er nu aan terug dnek, denk ik zag er inderdaad niet uit.. maar vind het nog steeds heerlijk zitten heb het alleen nooit meer aan;) nu lekker eigen huis dus dan me pyama aan als ik iets lekkers wil;)

5. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    schoenen met dikke zolen, broeken met wijde pijpen :)
    Later te korte truitjes/ t-shirts.
    en inderdaad die kuifjes :)

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nou hier nog een ooit spicegirlfan met dikke plateauzolen hihi :)

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Van die lange gebreide truien met een kol t-shirt eronder!
    Gatver...
    Of een boerenzakdoek om mijn hals! :pale:
    Té lelijk! :)

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    dit is idd lachen :D
    waar ik direct aan moet denken zijn de kleren die ik aan had toen ik nog een klein meisje was. was toen in de mode maar mijn god, wat was het lelijk!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Als klein kind: de Madonna-look, inclusief beenwarmers en roze strik om mijn hoofd zodat ik er uit zag als een paasei. En van die halve witte kanten handschoentjes...

Als tiener: de bekende kuif die zo hard was dat hij de grootste storm kon weerstaan :), spijkerbroeken met wijde pijpen, strakke fietsbroekjes met een panty eronder, wortelbroeken, bretels, naf-naftruien, LA gears, tuinbroeken (ook tuinbroeken met korte pijp...ieieieiehhh!) en...wie kent hem nog: het ballonrokje! :confused:

Iets ouder (17/18): wijde hip-hopspijkerbroeken met een geruit fleece overhemd en witte reeboks...niet bepaald het toonbeeld van vrouwelijkheid zeg maar :)

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    ski-broeken met een bandje onder je voet, die was ik nog vergeten :D

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Paasei....whahahaha

LA Gears hier ook inderdaad...incl. tuinbroeken (ook met korte pijpjes)....ieuwwwww

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Niks :)
    Ik ben altijd met mn tijd meegegaan. Het ziet er nu misschien niet uit maar TOEN was ik echt een hippe kleuter/puber haha

Nee geintje... wel wat spijkerbroeken die niet mooi vielen. Wat topjes en truitjes en dat was het wel...

Ben ook niet echt in een hokje te plaatsen wat betreft kleding denk ik.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wil niet veel zeggen, maar als je zo'n broek had, dan was je TOEN echt wel vet hip hoor.
    Ik in ieder geval wel.

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb nooit een kuif gehad trouwens, ik was behoorlijk tegendraads wat dát betreft.
    Vond het ontzettend lelijk zo'n kuif.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daarom voelt de rest zich nu ook voor l*l denk ik ;)

*ik deed die kuif ook hartstikke na, van mijn oudere nicht ;)*

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik schaam me nog steeds voor mn Leonardo DiCaprio t-shirt, maar wat was ik er trots op.

Ook erg de zelfgebreide trui en de blauw-geruite tuinbroek.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een gebreide trui met een beer erop geborduurd....
    Een geruite tuinbroek....
    Een houthakkersblouse....

18. Kruimel133

28 jan 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    :) Ik lig hier helemaal dubbel, brings back old memories!

Ow ow de kuif :( Bussen haarlak kostte me dat elke week.

Maar goed hier mijn lijstje :oops:
    - Hotpants
    - Leggings (fluoriserend :rolleyes: )
    - Aussie's

Nou is er nog 1 waarvan ik niet op de naam kan komen... waarschijnlijk verbannen uit m'n geheugen ;) Een soort pak (stretch) waar het bovenstuk aanzat en dat knoopte je vast in je nek... zoooooo lelijk en onhandig als je naar de wc moet :( :confused:

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    een tuinbroek?

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Kruimel: catsuit?
    heheheh...heb ik nog in de kast liggen! Helaas ben ik het figuur dat er bij moet kwijt :rolleyes:

ik heb ook zo'n skibroek gehad met elastiek onder de voet. Maar dan wel een zelfgemaakte .... ook niet helemaal goed dus :oops: Gebruikte 'm later als paardrijbroek! Dat was wel handig!

En verder: kuif heb ik ook gehad! Enige periode in m'n leven dat ik mijn pony niet lang had!

*smalle rokjes tot op de knie in blauw of zacht blauw/ zacht roze/ zacht geel/zacht groen gestreept (met bijbehorend lang shirt!)
    * oversized T-shirt met legging :oops:
    * bloes met hiëroglyfenprint all-over!

En natuurlijk broek met trui in zwart met fluoriserende roze en groene strepen met bijbehorende fluorgele bretels en baseball-gympen! Dat was mijn stoere pakkie! :rolleyes: tja...we hadden niet zo veel geld thuis en ik groeide op de lagere school een kledingmaat in de 3 maanden, dus probeerde m'n moeder zo veel mogelijk 'up-to-date' te blijven en alles zelf te naaien. Wel lief, maar soms was het al weer uit de mode tegen de tijd dat het af was!

Ik heb trouwens ook nog een heel foute bloes met roze voorpanden en groen achterpand. Maar die doe ik never ever weg, want mijn moeder heeft de schouderpas gemaakt van allemaal stukjes stof van mijn baby en kleuterjurkjes. Zal hem noooooit meer dragen, maar bewaar hem wel!

Deel Deze Pagina