Je meest gênante kledingstuk(ken) "ever"!

Discussie in 'De lounge' gestart door darcy, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

op de basischool moest ik coltruitjes met geruite blousen aan.
    verder ook die plateauzolen.
    heb een keer met een kertgebeuren op school een leren broek + vest aangetrokken :oops:

2. acire

acire Fanatiek lid

ow en die tatoo armbandjes en kettingen, die zo strak om je nek zitten

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

hahahahaha die had ik ook, witte :oops:

Ik had ook een trui, die had ik altijd aan toen ik jaar of 13 was, ook al was het zomer. Een wintertrui, wit met allemaal zwarte tekentjes erop. Bij nader inzien waren dat net allemaal kleine lulletjes....

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook een oud-gabbertje met een ausi, en dan ook nog een halve kale kop, en zo'n Kangol petje op. Ow wat erug!
    Ik kan me nog goed herineren toen mijn moeder erachter kwam dat ik m'n kop half kaal had geschoren, die was echt kwaad, moest ze achter laten bijgroeien, en toen ging mijn bovenlaag eraan(moest van m'n ouders), en had ik echt een jongenscoupe.

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ow ja, a la Pamela Anderson. Heb ik ook nog gehad.

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    En die bloemklemmen die je in je haar kon doen, ik had ze in allerlei kleurtjes. Ook zo verschrikkelijk iets :)

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

Op de middelbare school had ik een roze gymbroek en roze t-shirt. En maar gek vinden dat ik werd gepest...
    (voor degenen die het nog niet weten, ik ben een man)

Ik vind het nog steeds wel stoer van mezelf dat ik dit aan durfde.

Groetjes, Didier

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

didier...
    Jij liep al voor de mode uit.. roze tshirt zijn nu IN.. alleen de roze broek nog ;)

SPICEGIRLschoenen.. en van die naveltruitjes IEEELLL

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Aaaaargh, die skibroeken met elastiek onder de voet, was ik VERGETEN :confused: :)

Ik ben blij te lezen dat er 'herkenning' is - en ik zie dingen voorbij komen die ik ook nog heb gedragen, maar had verdrongen (zoals die skibroek)!

Heb nu een beeld van een meisje in leverkleurige skibroek, beige kabeltrui en plastic oorringen, die Glen Medeiros ligt te luisteren op haar zwart/wit ingerichte kamertje :oops: :) :)

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Nou, daar gaat ie:

Buffalo schoenen en andere plateauschoenen

T-shirts van Backstreet Boys (veel te groot natuurlijk, ze hingen tot op mijn knieeën!) :oops:

Leggings in allerlei kleuren (ik beken dat ik er nu soms weer draag, maar wel in veilig ZWART en niet op dezelfde manier als vroeger :oops: ).

Ik had het ook voor veeeeeel te grote oorringen in allerlei kleuren en formaten (let op; ik was 10 jaar toen ik ze droeg en voelde me behoorlijk 'cool'!) :)

Ik heb ook een periode gehad dat ik in veel te oversized kleren liep en een periode dat ik in een bomberjack van RTC rondliep met truien van Lonsdale enz.. dit was toen mijn vriend en ik pas samen waren 8)

En die tatoo dingen voor rond je nek enzo heb ik ook wel gehad.

Wat was ik FOUT! :) Aaargh, ik schaam me gewoon diep, ik zag er dus echt niet uit!

11. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    pff moet ff denk volgens mij was alles fout.

Je had een zomer dat opeens alle felle kleuren in waren. knaloranje rokjes met een kanarigele truitje.

-de superhoge kuifjes
    -schoenen met hoge zolen
    -de cars en energie broeken met zo'n plaatje op je kontzak!
    - wijde pijpen
    -zo'n fitnessbroekje met een bigshirt er bovenop
    -trainingspakken in de gabbertijd.

whahhaah wat een tijd zeg

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh ja, dr martins kisten, mouwbretels, beenwarmers..
    Kleding die veel ste wijd was

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Uggs vind ik echt verschrikkelijk. En van die pushupkont spijkerbroeken ook (sorry dames die er hebben) Verder: bloemetjesbroeken, broeken met gaten erin

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mouwbretels, die was ik vergeten! :)
    Wat een afschuwelijke dingen waren dat achteraf, maar in die tijd superhip...

Wat ik ook lang gedragen heb zijn van die superstrakke leggings met een streep in de lengte, en dan een soort kistjes eronder met beenwarmers eroverheen. En zo ging ik op mijn Citta-brommertje naar school...fout fout fout!

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahahaha lachen dit!

Bij mij begon het al als peuter...

- kort haar en dan van die fluwele ribbroeken...Verschrikkelijk als ik die foto's nu zie, lijk wel een jochie, en die broeken niet leuk in het zwart, nee groen, rood, geel....pfffff, maar toen erg hip volgens mijn moeder..en bedankt ma!

- Ik ben ook op en top gabbertje geweest! Dag in dag uit in een aussie..incl. die broek! Mini topje onder het jasjes, rits zo dat je net je navel zag! Bomberjas en nike's! Drama als ik dat nu terug zie, maar..toen wel erg hip! hahahahahahahahahahaha

- O en ik heb ook nog een tijdje in een ruitjes tuinpak gelopen, met fila schoenen! Die schoenen gingen nog wel, maar die drollenvanger! Geen porum!

en die kuif? Ja hier ook! Flink toeperen, bus haarlak erin! hahahahahah

kus miek

16. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Die fiets broekjes in soort spijkerstof, lekker fout.

Vroeger had een vriendin van mijn moeder me van die broek rokken genaaid, vreselijke dingen met papegaaien erop :rolleyes: .

Gr. Kat

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

at hebben we toch verschut gelopen met z'n alle :)

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) :) Leuk topic!

Mijn missers:

Fila's die 3 maten te groot waren, maar die ik perse wilde hebben omdat ze in waren... :D

Eigenlijk zowat mijn hele garderobe die ik had toen ik tiener was... Ik sloeg de plank altijd volledig mis.. :) En zelfs nu nog is mijn mode gevoel niet altijd optimaal, alleen lig ik er nu niet meer wakker van.. :) :)

En als we het dan toch over kapsels hebben, wil ik het volgende nog in de groep gooien: het Poedelpermanent! :oops: :oops: Ik heb foto's.... O my God... Ik denk aan een rituele verbranding... Als Jelle die ooit vind, heb ik geen leven meer.. :) :)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    toen ik jaar om 10 was had ik altijd trainingspak aan,me haar voor de helft weg mijn ma kwaad toen ze derachter kwam moest mijn haar wat ik over had eroverheen laten hangen
    maar zogauw ik uit de buurt van huis was hup in een staartje

toen ik 17 werd had ik altijd hiphop kleren aan (die broekem waarvan je kruis op je knieen zaten en het stuk van bij je heupen moest halverwege me kont met boxer eronder :oops:
    dan nog een boerenzakdoek opgerold en om m voor hoofd gebonden
    en van die hoge timberland schoene die altijd half open waren als je ging rennen dat je bijna op je smoel viel haha

toen ging ik uit en was het allemaal strakke broeken ebn strakke truitjes
    die tot je navel kwamen

:oops: :oops:

20. Kruimel133

28 jan 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    Laten we er maar vanuitgaan dat iedere generatie er later net zo over denkt :) Wat wij straks/nu voor onze beebjes en kids gaan kopen vinden zij waarschijnlijk ook oerlelijk.

@Tezz: ja een catsuit was het haha! Pff wat een onding...

Ow en ik zag nog ergens het poedelpermanent voorbijkomen :oops: dat had ik ook....

Deel Deze Pagina