Je meest gênante kledingstuk(ken) "ever"!

Discussie in 'De lounge' gestart door darcy, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    zo zie ik nu veel jongens en meiden van rond de 15 met kleding lopen, dan denk ik: je moet jezelf eens over 10 jaar zien, je zou je doodschamen!

2. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Weet nog dat mijn peettante trouwde.Ik was toen een jaar of 12.Wilde persé sportschoenen aan,want liep altijd op sportschoenen.Uiteindelijk mocht ik dan toch sportschoenen aan,maar had een supermooi outfit outgekozen.Een mooie trui met een legging en daar dus onder van die wit met lila L.A Gears!Kunnen jullie het je voorstellen! :) Toendertijd vond ik het mooi,maar snap nu waarom ik braaf achter het tafeltje met het receptieboek plaats mocht nemen.Wat zag er dat uit,zeg! :oops:

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0

hahahahah ja dezelfde generatie hé.....

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    LA gears met lichtjes erin......t-shirts met een zwart-wit foto erop.....een bobline (nu weer hot).....levi's 501....later sjaaltjes om je nek.....roezel/frutzel in je haar....

hahahah...geweldig topic dit!

5. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    vergeet er nog één: schoenen met blokhakken....hahahah

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Haha, lach me rot om dit topic.
    Ik heb ook nog van die stomme schoenen met van die plateauzolen gehad. Heel lomp, waren een soort klompen (aan de achterkant open) en dan met een rokje, vreselijk. Ook een tuinbroek met korte pijpen gehad, skeletjes als oorbellen en mijn haar als een soort vogelnest op mijn hoofd.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had vroeger een grijze trui met een heel groot hoofd van Nick Carter ( backstreet boys) erop.
    Die heb ik helemaal afgedragen.. Wat erg !

Verder heb ik ook een periode van die truien van de zwarte markt gedragen,met heel veel gekleurde horizontale streepjes..Schaam me nu echt diep.

Ben ook een tijdje gabber geweest, aussie, nikes en gabber kapsel,maar vind het nog steeds grappig staan als ik foto;s terug zie.

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    jaaaaaa LA gears en dan met 2 kleuren veters gevlochten hihi.
    En een echte foutje was Lonsdale laarzen met rood/wit/blauwe kraaltjes die ik bij iemand had gezien en ook ging dragen (beetje fout binnen mijn alternatieve, linkse vriendenkring hihi, ach ik was 15 ofzo)

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Oh ja, van die armbandjes die je om je arm heen kon "slaan" (waren eerst recht en dan werden ze een armbandje). Daar had ik er dan 10 van om, hip dat ik was!

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahahah.....JAAAA die heb ik ook gehad, in van die neon kleuren.

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    IEUW dat had ik volgens mij verdrongen! :)

12. tanja8

tanja8 Niet meer actief

spice girl schoenen!
    oranje geruit jurkje.
    tuinbroeken! oh vreselijk!
    geruite blousen..
    Ik heb echt voor l*l gelopen:D hahaha

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohhh ja vreselijk ....zo'n soorgt legging ding met een naadje over je been ....en dan zo'n bandje onder je voet ....jach ....
    ik moest ook altijd van die vreselijke stomme goede schoenen aan die zogenaamd goed voor je zuden zijn .....
    had een klasgenootje die had ze en ze werd er ontzettend mee gepest.....maar goed die schoenen waren duur en nieuw en zaten niet goed bij haar.....nee wat doet mijn moeder ...die koopt ze over van die moeder ....omdat het zulke goede schoentjes voor mijn voeten zouden zijn .... :confused: tja en toen was ik de l*l....... ;)

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik kreeg op de lagere school zo'n mooie gekleurde bivakmuts op.

En mijn moeder knipte ook mijn haar zelf.
    Als ik foto's van de bassischool terug kijk :rolleyes:

Echt die pony schotse scheef,ik liep echt voor schut.

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Oh ja,die armbandjes! En die skibroek hier ook...Heb ook een trui gehad met een sneeuwpop in het mintgroen, en die groeide met mij mee (gebreid) dus heb ik hem geloof ik wel een paar jaar gedragen, brrrr lekker fout allemaal hè....

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Heeeel vroegah: leggings met van die enorme sokken eroverheen (slobbersokken ofzo).
    En ik liep ook altijd in mn paardrijbroeken, vond ik cool.
    Later trainingspakken en bomberjack, maar ik had wel al mn haar nog gelukkig.

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik had altijd 2 staartjes ala pipi in, en een dikke pony, ook scheef geknipt door mijn moeder.

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha ik herken zoveel van die "geweldigge" mode . Bijna alles ook zelf gehad . Hoe voor l*l heb ik niet gelopen zeg .
    Mijn moeder vond het nodig om mij een rode ribfluwelen broek aan te doen echt te lelijk en dan een geel truitje erboven . Als nog bedadnkt mam gggggrrrr

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lichtgevende veters, een soort allstars maar dan in neonkleuren, hoge sportschoenen met de broek erin, een soort paardrijbroek

eeeeeeecht verschrikkelijk als je er nu zo aan denkt

20. het begon met zelfgemaakte (door mijn moeder) jurkjes met van die gehaakte kragen. brrr

van die strakke leggings met flubbersokken erover, en daarboven gebreide trui (knalrood, en geen model, volgens ook zo'n meegroeimodel)

geblokte tuinbroeken, vormloze spijkerbroeken, trainingspakken... ooh erg!

al helemaal er als je er (ook door mama) geknipte pony hebt, een bril en een buitenboortbeugel. Ik ben ZO blij dat die tijd voorbij is :)

Deel Deze Pagina