Ik vind anders mijn dikke celullitis-zwangerschapsbillen ook niet echt geweldig staan in mijn witte supergrote-comfy oma-onderbroek... vooral als je je ergens moet omkleden met anderen erbij
zon geruite tuinbroek had ik ook ahhahhah had er zelf 2! maar goed ik liep eraltijd vreselijk bij maar vind en vond het niet erg. nu nog niet heb nooit zoiets gehad van jemig! wel als ik kinder fotos terug zie van wat mijn ma me aantrok hahahaah kante jurkjes en van die klemmen in mijn haar met hoetjes enzo
En echt heel lang geleden had je van die rokjes waar op één of andere manier een soort riempje over de rok naar beneden en dan er onderdoor ging, waardoor die rok iets werd opgetrokken. Kennen jullie ook ook nog? Ik mocht die niet van mijn moeder, hahaha, maar ik was zoooo jaloers dat mijn buurmeisjes er wel in mochten lopen .
als ik denk aan kleding van vroeger waar ik echt in voor lul liep. een wollen broek met bijpassende trui. een knal oranje leren trui. een tuinpak(maar wel een levis 501) hotpans superkort met kurken schoenen high hoog. een badpak met tijgerprint die tot je navel open was. kijk toen was het allemaal heel erg hip maar nu!
wat ik wel erg grappig vind is dat bijna ieder vrouw heeft gegild dat ze nooooooooit meer in een legging zouden lopen maar nu ondertussen zie ik weer heel veel meiden vrouwen(inclusief mijzelf)met leggings aan maar dan onder zon leuke lange trui of spijkerrokkie. en geloof mij de ski broek komt echt terug. en de wijde pijpen ook. wedden dat we over 10 jaar klagen over de toen o zo achterlijke skinnie jeans