Morgen heb ik een bruiloft en wat is de kadotip... juist ja, een envelop. Nu heb ik in een creatief moment het volgende gemaakt! Bekijk bijlage 344290 Leuk??? Wat voor creatief geldcadeau hebben jullie weleens in elkaar geflatst?
Leuk idee! En mooi gemaakt, pas na de uitleg zag ik de ' andere' bloem . Ik ben niet creatief met geld... Wel een X een vaas op de bodem met muntgeld belegd, dan een laag aarde en een orchidee. Maar die leefde niet zo lang heb ik vernomen .
Leuk gedaan ! Geld in een bierpul met gele gel en scheerschuim en een wit brood met daarin geld meegebakken ..... Veel verder kwam ik meestal niet .
Wat mooi! Hier weleens een bosje balonnen gemaakt. Geld in balonnen, opblazen, touwtjes eraan. Die touwtjes door een pvc buisje getrokken. Lintje om de buis en dan heb je echt een bosje wat je even weg kan zetten. Werd goed ontvangen. Als je flauw wilt zijn kun je de geldloze balonnen ook vullen met rijst/confetti, maar dat had ik niet gedaan.
Heel leuk, ook de andere ideeen met bierpul en balonnen klinken heel leuk, eens onthouden voor als er een geld gevraagd word..
ik heb voor vrienden die gingen trouwen een roze hartvormige paraplu gekocht en daarin aan lintjes allemaal briefgeld geknoopt zodat dat naar beneden hing. als ze hem dan openden regende het geld. bij oom en tante een keer een doos enveloppen gekocht in alle enveloppen een papiertje gedaan en in sommigen geld en allemaal dichtgeplakt en ingepakt gegeven. en de trosballonnen met geld en confetti. waren die ceremoniemeesters zo dom om op een donkere parkeerplaats die ballonnen te knappen omdat ze niet in de auto pasten. effect weg, geld waaide ook weg
Wel eens een strand gemaakt in een bloembak, met een mini palmboom, 2 mini strandstoeltjes en een 'aangespoelde' minifles malibu. Malibu had ik weggegoten en daar het geld in gestopt. De eerste keer had het bruidspaar het flesje met geld zo weggegooid (duidelijk gezegd dat er geld in zat!) dus de tweede keer maar het geld uit het flesje laten steken en het dopje ernaast. Ow en cactussen van komkommers. In de komkommers maak je gleufjes voor muntgeld en dan hier en daar een cocktailprikkertje. De komkommers op een plankje met hoge spijkers gezet in een bloembak en die aangevuld met zand. Dopjes van frisdrankflesjes sparen, bij een gedeelte muntjes van 50 cent erin geplakt met dubbelzijdig plakband, mengen met de lege en dan in een mooie pot gestopt.
Bekijk bijlage 344476 Deze dus ook 2 maanden geleden op een bruiloft gegeven. Op een andere bruiloft een keer hartjes gevouwen van geld en die in een envelop gedaan
Wat toevallig!!! Het cadeau werd leuk ontvangen! Toch een stuk leuker dan een envelop. Op naar de volgende bruiloft!
Leuke bloem! Wij hadden op onze uitnodiging van de bruiloft ook een envelopje gezet als cadeautip. En we kregen.... HEEL VEEL ENVELOPJES! Echt een superleuk (en irritant) idee. Een hele stapel enveloppen en in iedere envelop kleingeld en glittertjes.
Leuk!! Echt heel creatief ook! Ik heb wel eens briefgeld opgerold en in rietjes gedaan. Vervolgens die (gekleurde) rietjes in een karaf. Zag er heel gezellig uit (maar lang niet zo crea bea als jouw creatie!!)