Even mijn creativiteit met jullie delen. Leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Morgen heb ik een bruiloft en wat is de kadotip... juist ja, een envelop. Nu heb ik in een creatief moment het volgende gemaakt!

Bekijk bijlage 344290

Leuk??? Wat voor creatief geldcadeau hebben jullie weleens in elkaar geflatst?

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind het leuk!

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het heel leuk!

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Leuk!! Mooi gemaakt ook!

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ja super leuk

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Heel erg leuk.

Mooi om een bloem te gebruiken. Heel passend voor de gelegenheid

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk idee! En mooi gemaakt, pas na de uitleg zag ik de ' andere' bloem :). Ik ben niet creatief met geld... Wel een X een vaas op de bodem met muntgeld belegd, dan een laag aarde en een orchidee. Maar die leefde niet zo lang heb ik vernomen ;).

8. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Leuk gedaan !

Geld in een bierpul met gele gel en scheerschuim en een wit brood met daarin geld meegebakken ..... Veel verder kwam ik meestal niet .

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Super mooi
    Die bierpeul klinkt ook leuk

10. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat mooi!

Hier weleens een bosje balonnen gemaakt. Geld in balonnen, opblazen, touwtjes eraan. Die touwtjes door een pvc buisje getrokken. Lintje om de buis en dan heb je echt een bosje wat je even weg kan zetten. Werd goed ontvangen.

Als je flauw wilt zijn kun je de geldloze balonnen ook vullen met rijst/confetti, maar dat had ik niet gedaan.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heel erg leuk!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heel leuk, ook de andere ideeen met bierpul en balonnen klinken heel leuk, eens onthouden voor als er een geld gevraagd word..

13. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb voor vrienden die gingen trouwen een roze hartvormige paraplu gekocht en daarin aan lintjes allemaal briefgeld geknoopt zodat dat naar beneden hing.
    als ze hem dan openden regende het geld.

bij oom en tante een keer een doos enveloppen gekocht in alle enveloppen een papiertje gedaan en in sommigen geld en allemaal dichtgeplakt en ingepakt gegeven.

en de trosballonnen met geld en confetti. waren die ceremoniemeesters zo dom om op een donkere parkeerplaats die ballonnen te knappen omdat ze niet in de auto pasten. effect weg, geld waaide ook weg:)

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Wel eens een strand gemaakt in een bloembak, met een mini palmboom, 2 mini strandstoeltjes en een 'aangespoelde' minifles malibu. Malibu had ik weggegoten en daar het geld in gestopt. De eerste keer had het bruidspaar het flesje met geld zo weggegooid (duidelijk gezegd dat er geld in zat!) dus de tweede keer maar het geld uit het flesje laten steken en het dopje ernaast.
    Ow en cactussen van komkommers. In de komkommers maak je gleufjes voor muntgeld en dan hier en daar een cocktailprikkertje. De komkommers op een plankje met hoge spijkers gezet in een bloembak en die aangevuld met zand.
    Dopjes van frisdrankflesjes sparen, bij een gedeelte muntjes van 50 cent erin geplakt met dubbelzijdig plakband, mengen met de lege en dan in een mooie pot gestopt.

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bekijk bijlage 344476

Deze dus ook 2 maanden geleden op een bruiloft gegeven. Op een andere bruiloft een keer hartjes gevouwen van geld en die in een envelop gedaan

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wat toevallig!!!

Het cadeau werd leuk ontvangen! Toch een stuk leuker dan een envelop. Op naar de volgende bruiloft!

17. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Leuke bloem! Wij hadden op onze uitnodiging van de bruiloft ook een envelopje gezet als cadeautip. En we kregen....
    HEEL VEEL ENVELOPJES! Echt een superleuk (en irritant) idee. Een hele stapel enveloppen en in iedere envelop kleingeld en glittertjes.

18. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Leuk!! Echt heel creatief ook!

Ik heb wel eens briefgeld opgerold en in rietjes gedaan. Vervolgens die (gekleurde) rietjes in een karaf. Zag er heel gezellig uit (maar lang niet zo crea bea als jouw creatie!!)

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Nou rietjes vind ik ook wel heel leuk gevonden

20. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16