Misschien is er ook al een topic over maar heb het nog niet echt kunnen vinden. Maar zijn er ook klachten die bij ontpillen horen? Ik heb al 3 kinderen maar weet echt niet meer wat ik voelde zonder de pil .....Ik ben 8 sept ongi geworden en sinds 4 september van de pil af. Ik heb last van aardig wat dingen de laatste tijd; -hoofdpijn -koud -moe -geen energie -raar gevoel steeds in de buik Vraag me af of het bij het ontpillen hoort of dat ik gewoon ziek ga worden ofzo........
ik weet t niet meer hahah, er stond mij bij dat je wel last van dingen kan hebben, maar ik durf het niet meer te zeggen vandaar dat ik het ook maar even vraag. Last van ongi klachten zal k straks ook wel krijgen, of eisprong klachten. Ik weet dat ik zonder de pil altijd enorm last heb van de eisprong die voel ik altijd heel erg....maar goed we zien wel. Het zal nog wel een eeuwigheid duren voor me ongi komt..
ja ik heb het nooit....dus ik kan er niks over zeggen meid... Ook ik heb een topic geopend over mijn klachtjes...we zullen zien....