Geplaatst: Vr Feb 01, 2008 6:32 am Onderwerp: Spiraaltje -------------------------------------------------------------------------------- Beste lezers, 2-7 ben ik bevallen van een gezonde zoon Joëwi. (spreek je uit als Joey) Nu 4 maanden geleden heb ik een koperspiraaltje laten plaatsen. De eerste twee maanden ging het goed met de menstruatie. Vorige maand ben ik wel 2 weken heftig ongesteld geweest. Nu deze maand zit ik al 2 weken te wachten op menstruatie. De ene dag heb ik het gevoel en klachten van nu ga ik het worden, maar het verdwijnt weer. Uit zekerheid heb ik afgelopen maandag een test gedaan, maar negatief. Ergens gelukkig, want eigenlijk willen we het bij 2 kinderen houden. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn? Is het verstandig de huisarts in te schakelen? Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Groetjes, Moosie
hoi moosie ik heb zelf geen koper spiraal gehad maat de mirena en mijn ervaring daarmee was ik ook eerst heel erg onregelmatig ongesteld was op het laast was ik half jaar lang elke dag ongesteld, maar er zijn ook vrouwen die niet meer ongesteld worden van de spiraal. dus het hoort erbij. anders google er even op.