Hoi, ik heb een vraagje... Ik weet dat de inhoud van het boodschappenpakket van Roompot vakanties per park verschilt; maar ik zat me af te vragen of iemand toch weet waaruit het pakket van 37 euro bestaat en vooral: voor hoeveel dagen is het??? We gaan namelijk 4 dagen op vakantie en ik kan me niet voorstellen dat het voor alle 4 de dagen is. Ik heb gegoogeld en daar vind ik 'slechts' het volgende: Het boodschappenpakket bestaat uit onder andere koffie, thee, suiker, koekjes, snoepjes, broodjes, boter, kaas, jam, fruit, jus d'orange, frisdranken, bier, wijn, nootjes en afwasmiddel. En daarbij dat dus de inhoud per park kan verschillen. Dus eigenlijk weet ik dan nog niks Ik vind het lastig om te bepalen wat nou wel/niet meegenomen moet worden. Heeft iemand ervaring?
Ik weet niet precies wat er in het pakket zit maar het is altijd duurder dan dat je het zelf zou kopen. Er zitten altijd wel dingen bij die je zelf niet zou kopen of wat je niet lust. Wij hebben dus thuis zelf een kratje gevuld. Drinken, broodbeleg, snoep enz. Kleine moeite. Even van te voren bedenken wat je die dagen wilt eten of dat je uit eten gaat. Wij gingen 2 dagen zelf koken dus zijn we voor de verse dingen zoals vlees en brood, gewoon naar de plaatselijke buurtsuper gegaan. Dus niet het winkeltje van roompot. De zijn duur. Maar dat is wat je zelf wilt.
is naar mijn idee de grootste onzin die er is. en veel te duur. ik neem zelf altijd een krat mee. en daarin gewoon mn eigen zoetwaren en boter of wat ik thuis nog open heb staan en bij thuiskomst niet meer goed is bv vla of melk. gooi er altijd nog wat chips in en eten voor de eerste avond. de rest kopen we gewoon in een winkel buiten zon park
ik zou het persoonlijk niet doen. wij hadden laatst 3 dgn eten bijgeboekt en dat is wel een aanrader, lekker niet koken
Nou wij hadden dus ook ooit is een keer zon boodschappen pakket erbij bestelt, van de inhoud moet je niet veel verwachten! Het is maar voor ongeveer 1 dag, en voor het geld wat je ervoor betaald is het gewoon erg weinig wat je krijgt! Ik zou gewoon zelf spulletjes van thuis meenemen. Wij hebben toen op het roompot park in Arcen gezeten.
Ehm, fijn dat jullie het afraden Ik had het 2 weken geleden al geboekt en betaald, hahaha. Ik ben gewoon benieuwd naar wat er in zit, maar aan jullie teleurgestelde reacties op te merken geloof ik dat ik het antwoord reeds heb gekregen Nou ja, ach... Gelukkig worden we er niet straatarm van. Ik zoek wel 'even' de plaatselijke supermarkt op daar in het stadje; dan kunnen we altijd zelf nog gaan halen. Bedankt!
Volgens mij is de opsomming het enige wat erin zit. Hier nooit gedaan, omdat het absurd duur is. Je kunt spulletjes best van thuis meenemen en anders ga je daar de volgende ochtend naar de supermarkt. Dan kun je van het geld wat je bespaart daar iets leuks doen. Maar thuis heb je toch ook niet voor 37,- alle boodschappen voor vier dagen inclusief het eten? Dus wel logisch dat dat er niet allemaal in zit.
Nou, qua ontbijt & lunch wel hoor! Avondeten niet natuurlijk, maar dat verwacht ik van dat boodschappenpakket ook niet. Maar goed, ik kan/kon het niet goed inschatten wat er nou in zit. Broodjes? Ja hoeveel dan? Nou ja, dat dus.
Voor degene die het nog wilt weten: 1 zak à 6 kadetjes 1 pak geroosterd brood 1 pak Douwe Egberts 1 zak pinda's 1 pak suikerklontjes 1 pak koffiemelkkuipjes 1 pak kano's 1 fles afwasmiddel 1 pakje roomboter 8 minikuipjes jam 1 kuipje smeerkaas 2 blikjes cola 2 blikjes fanta 4 blikjes bier 1 pak jus 'd orange 1 fles wijn Zoiets ongeveer
Haha, we zijn al sinds gisteren terug hoor, vandaar die update met wat er nou echt in zit Och, beter duur dan niet te koop. Ik vond het beter dan meeslepen van thuis. We hadden immers al genoeg bagage waar je 'u' tegen zegt.
ooo dan hoop ik dat jullie het mooi hebben gehad En herkenbaar wij zijn een midweek weggeweest en pfff wat een volksverhuizing
Wij hebben via een aanbieding hof van saksen geboekt, dan hoeven we iig geen kinderboedel te verslepen. Ook geen boodschappen pakket genomen. Zal daar wel helemaal belachelijk duur zijn.
Viel mee, we hadden er ook meubilair bijgeboekt. Zij hebben daar een campingbedje, een babybadje, twee kinderstoelen en een grote box staan voor een baby/kind. We hadden 1 grote weekendtas op wieltjes voor de baby, een kleinere voor ons beiden, een wandelwagen, een draagzak, een maxi cosi, 1 boodschappentas met dingetjes voor de keuken etc., een luiertas voor de baby en een rugtas voor onszelf met de laptop, opladers, telefoons, camera's, eten/drinken voor onderweg, portemonnee en al die onzin... Maar de auto was écht afgeladen vol. Er kon nog 1 plastic tasje bij op de terugweg, maar dat was het dan ook gelijk. Van vrijdag tot en met maandag zijn we geweest.En zo'n kleine auto hebben we niet. De wandelwagen neemt gewoon reusachtig veel plek in beslag.
gewoon gezellig bij ons in het dorp boodschappen komen doen. zit een c1000 en ah, hele lekkere bakker, fijne slager en groenteboer