Je moment waarbij je door de grond kan zakken van schaamte

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Die van die bruine speedboot is ook te erg!

2. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL

whoeahahah mijn bruine speedboot :cool: you made my day :D

3. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Haha, heerlijk deze topic.

Laatst ging ik met mijn vriend een ijsje halen. Nu staat de intermezzo op de hoek van de straat waardoor iedereen zijn fiets midden op de stoep zet. Evenals wij. Ik zetten mijn fiets op enkel slot aangezien we alleen even naar binnen liepen en we haalde een ijsje.
    Vervolgens buiten besloten we in het park te gaan zitten. Dus ik zet mijn fiets even dubbel op slot aan de fiets ernaast terwijl mijn vriend rustig toekijkt met de ijsjes.
    Wij naar het park, waar we ook nog vrienden tegen kwamen, dus pas rond etenstijd gingen we weer onze fiets halen. Pakt mijn vriend zijn fiets, maar niet de fiets waar ik mijn fiets aan vast had gezet. Oeps. En als er nu nog een hele hoop fietsen stonden maar nee hoor. Intermezzo was aan het opruimen en alleen mijn fiets, die van mijn vriend en de vreemde fiets stonden er nog ;)

Het liefst fietste ik kei hard weg van schaamte maar mijn vriend vond het nodig zijn vriend te bellen en slap van het lachen te vertellen wat ik gedaan had. Was zo bang dat die meneer van de fiets eraan kwam :p schaamde me dood.

En lang geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde, was mijn vriend op bezoek. Wij waren naar mijn kamer gegaan en hadden gevreeen toen mijn moeder ons riep voor het eten. Komen wij allebei binnen terwijl iedereen al zat roept mijn jongere broertje. Haha, jullie hebben sex gehad, jullie wangen zijn knal rood. Wij schaamde ons dood en iedereen keek ons stil aan. Oeps

Deel Deze Pagina