Je moment waarbij je door de grond kan zakken van schaamte

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik zat met mijn zoontje in de wachtkamer van de huisarts waar zoals gewoonlijk een doodse stilte heerste. Hij was toen een jaar of zes.
    Hij besloot hardop te gaan benoemen waarom hij dacht dat al die mensen naar de dokter moesten.
    "mama, ik denk dat die mevrouw zere ogen heeft (lees= wallen)".
    Ik probeerde hem af te leiden met een leuke puzzel ed.
    Komt er een man in een rolstoel binnen, zegt hij: zóóóóóó, die man heeft écht medicijnen nodig!!!!
    oeps...........:)

2. lies276

lies276 Niet meer actief

Tijdens mijn werk kwam ik een gezin binnen waar net een baby was geboren.
    De kersverse, jonge moeder deed de deur open en natuurlijk feliciteerde ik haar met de geboorte van haar zoontje.
    Toen ik in de woonkamer kwam, die propvol visite zat vroeg ik: wie is de vader? Gaat er een man op leeftijd staan en zegt: ikke!
    Ik schiet in de lach en zeg: dat zou u misschien wel willen, haha!
    Bleek het écht de vader te zijn.......................het liefst wilde ik even opnieuw aanbellen:(

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Doet hij goed hihi

4. Haha sommige momenten zijn erg mooi :D

Laatst had ik ook een wat beschaamtelijk moment.
    Ik was op een verjaardag van 2 mensen, dus ging naar de eerste toe alvast gefeliciteerd etc. Later kwam er iemand op me af "Hoi ... (mijn naam) leuk dat je er bent, alles goed?" Dus ik zeg ja hoor prima.. en denk ondertussen wie is die vent?? Zegt hij "En o ja gefeliciteerd met mij uiteraard haha" en loopt weg. Oeps, dat was dus de andere jarige job, die ik niet meer herkende :D:)

Ik schaamde me ook zo toen ik enorm bloedverlies had in de zwangerschap van de jongste, was een groot hematoom toen, en verloor plots in 1x een plas bloed toen ik midden in het bedrijfsrestaurant stond. Wat was ik blij dat ik iets langs en donkers aanhad, zodat het niet zo opviel.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik ging met mijn nichtje van toen 4 ( inmiddels 8) richting de chinees om onze bestelling op te halen.
    Ze vroeg aan mij waar we naartoe gingen... dus ik zeg tegen haar de chinees.
    Komen we dat restaurant binnen... zegt die mevrouw goeiedag... zegt mijn nichtje doodleuk terug: Hallo chinees..... nah echt ik moest mijn lach inhouden :p wahahhha

Zo heb ik zelf ooit gehad dat ik ziek in de wachtkamer van de dierenarts zat met mijn hondje. Mijn toen al bijna exman zat ernaast want ik wou niet alleen (vind alles zielig bij dat beest hahaha) en ik liet een scheet gaan.. mijn exman kijkt me aan zo van ben jij dat.. ik haal mijn schouders op... gaat mijn hond doodleuk opzoek waar dat oh zo interessante luchtje vandaan kwam en stond voor mijn neus richting mijn stoel te snuffelen... oef... :O

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Tijdje terug in de supermarkt was ik op zoek naar lekkere douchegel. Maak hem open, knijp zacht om de geur te ruiken, spuit ik zo die fles leeg recht in mijn neus.:) vriuw naast mij lachte mij vierkant uit. Hoorde haar 2 gangpaden verder nog. Mijn neus brandde echt verschrikkelijk en ik kreeg niet alles eruit, leek wel of ik iers gesnoven had. Zoooo genant:)

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gisteren tijdens de bekend making van de loting van voetbal, ik zit bij mijn ouders inclusief man en vraag waarom staat er elke keer FB voor de naam van de club? Zeggen manlief en me vader en me moeder zelfs tegelijk Football Club...ik oh ja logisch, blond he..

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn dochter roept ook bijna tegen elke vrouw die wat voller / dikker is of een zichbare buik heeft kijk mamma die mevrouw heeft een baby in der buik want de buik is dik..

Hoe vaak ik al niet doden blikken naar me heb gekregen en dochter leert het maar niet af..SCHAAM

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Ik vlieg nu bij KLM maar hiervoor bij KLM Cityhopper. De toestellen staan op Schiphol meestal op het platform.
    De passagiers kwamen net aangereden (in een bus op het platform) maar ik zag dat het hekje van de trap niet helemaal goed zat. Ik dacht dat doe ik nog even snel. Dus ik vlak voor die bus met mensen er in voorovergebogen aan die leuning trekken en duwen. Lukte uiteindelijk dus duim op in instappen maar.

De helft was al ingestapt, komt er een zakenman naar me toe..
    "mevrouw, de rits van uw rok staat open en we konden uw string zien...dat u het weet!

:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

10. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland

Hahahahahaha!!!! ik zie t al helemaal voor me.:D

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Yde buikspieren zijn weer goed getraind hahahah

Heb zelf vakantiewerk bij de v&d gedaan paar jaar terug bij de cd's en dvd's was aardig druk, iemand ging voor zijn beurt waarop ik zei ehhh deze meneer is eerst... Was een zeeer stevig persoon, kort geknipt haar met spagettishirtje mt bh bandjes zichtbaar.. En ik me dat ik haarin de rij zag staan nog heb af staan vragen ben je een man of een vrouw. Was er overuit een vrouw en zeg meneer....zo heb wel 1000x excusses aangeboden.. Ze gaf er zo niet veel om, overkwam haar wel vaker...

12. Iers gesnoven?? Hahahaha ik rol ongeveer over de vloer hier :D:D had mij ook kunnen overkomen hoor :D

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    sinds zoontje weet dat ik baby in mijn buik heb, kijkt hij heel vaak rond op zoek naar zwangere vrouwen (= lees dikke mensen)

vorige keer in het zwembad was er een vrouw en haar man met tweeling van zo'n 3 maand, maar die vrouw had best nog grote buik... zegt zoonlief heel luid... mama die mevrouw heeft vast wel 5 babietjes in haar buik ... oepsie !! :D

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

wahahahahahahaha!!! ik lach me echt suf hier met die verhalen, had ik echt ff nodig vandaag :D

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Laatst waren we op het strand en er lag een jong stelletje te zoenen en knuffelen. Roept mijn zoontje keihard "smeerpijpen!!"
    bedankt barbapapa, zoon had het over het afval op het strand maar het koppel voelde zich duidelijk aangesproken... :D Ben maar gauw een ander plekje gaan zoeken..

16. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hahaha...deze bezorgd mij de lach van de dag!;) thanx

Mijn momentje: mijn nieuwe bazin bleek de buurvrouw van mijn vriend te zijn, en nou waren wij nogal erg luidruchtig tijdens " de daad" .Bij het voorstellen kwamen we er dus achter dat ze buurtjes waren, waarop zij gelijk zegt " zo dus jij bent degene die ik elke keer hoor s' avonds" :) :) echt ik schaamde me kappot. Gelukig hebben we het er daarna nooit meer over gehad, maar ja ik durfde dan ook geen kick meer te geven tijdens het kroelen:)

Xb

17. lies276

lies276 Niet meer actief

Whahahahaha:D:D Hiláááárisch!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh echt geweldig dit:)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik was bij de ha en deze vertelde me om de dag erna terug te komen voor bloed te prikken maar ik moest dan wel nuchter zijn.

Ik begreep er helemaal niks van, had hem maar even verteld dat ik geen alcohol drink en zeker niet s'ochtends!

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    :D hahaha die moet ook gek gekeken hebben:)

Doet me denken aan iets wat een vriendin van mij een keer zei in een restaurant.

Ze bestelde een biefstuk. De ober vroeg of ze de biefstuk medium wilde hebben. haar antwoord: "nee, doe maar small ben niet zo'n grote eter." ;):)

Deel Deze Pagina