Oh, ik ook, ik heb er zelfs om gesmeekt met een heel lief stemmetje, om vervolgens verschrikkelijke dingen te roepen toen ze dat niet deden ! Zegt de verloskundige van het ziekenhuis daarna tegen mijn man 'wist u dat uw vrouw zo kon tieren en schelden? Zegt mijn man heel droog 'ja hoor, dit is namelijk de tweede'. Overigens heb ik niemand persoonlijk uitgescholden, maar gewoon in het wilde weg.
Geweldig deze verhalen ! Ik ben nog steeds me eigen schaamte aan t bedenken, maar nee kom nog nergens op
ik weet nog dat wij (moeder,vader, oudere zus, jongere zusje en ik) in de auto zaten, die stond even op de parkeerplek voor de kerk, mijn vader moest even pinnen. de ramen stonden open, en er komt een man de kerk uit lopen, wat langere haren, baardje... roept mijn zusje kei hard... KIJK EENS MAMA, DAAR HEB JE JEZUS.... uhm.....
Tijdens het bezichtigen van een vakantiehuisje in Belgie, bood de eigenaresse ons een kop koffie. Tijdens het gezellig kletsen met deze oudere dame (62jr), kwam er een jonge adonis binnen, een mooie jongeman rond de 30jr. Mn man die naast me zat, zat me al aan te kijken, zo van hello kun je het zien. Maar goed, die jonge adonis gaf de oude vrouw een kus op de wang en zei, 'zie je vanavond.' Ik zo ; 'uw zoon '? (hoor het mezelf nog zeggen). Zegt de vrouw, "nee mn partner" . Zag mn man door mn ooghoeken snel opstaan en kuchend (en lach inhoudend) om iets uit de auto te gaan pakken... Heb 30x mn verontschuldigingen aangeboden pfff , ze zei dat het haar vaker overkwam.
Mijn zoontje riep in de supermarkt erg enthousiast (en erg hard) en wijzend naar de betreffende vrouw: 'Mama, kijk eens, die mevrouw is wel heeeeeeel mooi verkleed voor carnaval!!' over een mevrouw in een knaloranje outfit. Hihihi.
Echt heerlijk ben weer helemaal opgeladen!! Ik heb er zelfs 5 De eerste ik was op een druk festival, kwam uit onze tent en zou bij iemand ik de bagagedrager staan om naar het terrein te gaan...ik wil opstappen en mijn hele broekspijp schuurt van boven naar beneden af... Uiteraard op het drukste moment... De tweede was met mijn stiefzoontje hij was toen 3 jaar we stonden in de winkel bij de kassa en de mevrouw zei het bedrag hij zegt dat is veel!! Vrouw bij de kassa ja maar jou mama heeft vast veel centjes...jaaa en mijn andere mama ook... Je zag de mevrouw denken... Derde is dat mijn dochter elke man met bruin haar papa noemt... Heeft me al regelmatig rare blikken op geleverd... Vierde op de camping met de leuke hokjes met open boven en onderkanten zodat je alles hoort... Ik ben dan altijd heel bang om te poepen ... Nou dit keer was dochterlief mee en een tijdje terug leerde ze om op de wc te poepen dus nam ik haar zoveel mogelijk mee... Ik zo stil mogelijk ben ik klaar roept mijn dochter keihard goed zo mama goed gepoept!! Knap van jou... Vijfde en laatste de ik nu even weet... Vond deze zelf heel erg... Was vanmiddag in de tuin mijn ouders waren er en dochter had een bakje chips die ze liet vallen op de tuinkussens... Mama!! Sh*t mijn bakje chips is gevallen (ze is 2,5) ik vond het echt niet leuk om dat te horen maar blijkbaar heeft ze het ergens opgevangen...
Ik ben van een paddestoel afgepleurt in de Efteling.. Hadden foto gemaakt.. Ik wil er af komen, ga door mijn heup heen (heb speling in mijn heup/hypermobiliteit) en pleur zo van dat ding af... Lag ik daar midden in het sprookjesbos..
toen wij vanmiddag een stukje gingen wandelen door het park vond onze dochter (net 3) een aantal eikels... komen we later een oude bekende tegen die wij groeten roept dochterlief ineens HÉ EIKEL! hij keek om en ik wist niet hoe gauw ik moest doorlopen hihihi en dochterlief werd boos omdat ze de eikels niet meer kon pakken
toen ik twaalf was liep ik met mn moeder in het tuincentrum. Mijn moeder wou van die vetbollen voor de vogels kopen, maar ze kon ze niet vinden. Dus spreekt ze een meneer aan die daar werkt en vraagt "Meneer, heeft u ook zaadballen?" heel heeeel erg als je 12 bent...
Op de middelbare school was de schoonmaakster de aula aan het stofzuigen. Ze zegt nog 'stap niet over dat draad heen', maar ik wou naar huis en de enige uitweg was om erover te stappen. Ik zet 1 stap maar mn andere been ging dus niet mee. En daar lag ik plat op mn muil, middenin een nog redelijk volle aula. De 2e was vorig jaar. Ik was met dochter wat kleren aan het uitzoeken in de winkel en ineens begint ze echt keihard te kreunen (ze moest poepen). Zo klein als dat ze was, leek ze net een volwassen vrouw tijdens 'de daad'. Ik werd zo rood dat ik maar ben gaan afrekenen. Pas buiten hield ze er mee op.