Op het moment dat ik tegen een leerling (4 jaar) van me zei.. Oh daar komt oma al, schaamde ik me kapot. Het bleek niet oma maar mamma te zijn...oeps
zoiets heb ik ook ooit gehad op stage. Er liep een oude man naar een 2 jarig meisje toe, meisje helemaal enthousiast. Ik loop erheen, en zeg, oh wat leuk, komt opa jou vandaag ophalen. De man, uhm...ik ben haar vader... oh oeps! maar die man was echt oud hahaha
was ook een keer in de parkeergarage hier, ik reed, en mijn man dacht dat mijn zusje en haar man achter ons reed. dus hij t raampje open, helemaal gek doen, half uit t raampje hangen, zwaaien, middelvinger opsteken (voor de lol) gekke bekken trekken enz.. bleken t andere mensen te zijn ....
Haha! Zo stopte vorig jaar een auto bij ons in de straat, echt zo'n oude rammelkast, zag er niet uit, maar er zat een man in die echt op mijn vader leek, zelfde kapsel, leeftijd, figuur en ook nog eens hetzelfde jasje als mijn vader. Mijn vader heeft zelf wel een aardige auto, maar soms wisselt hij hem wel eens om met auto's van vrienden/bekenden die bijv. grote spullen moeten vervoeren. Ik dacht dat dat nu ook het geval was. Ik trek samen met mijn man (die ook dacht dat het mijn vader was) de voordeur open en we staan al te joelen en te zwaaien, we riepen net 'haha, die auto, geweldig...het gaat zo te zien niet goed met te zaken hè? Op hetzelfde ogenblik toen die man ons zo aan keek, zagen mijn man en ik allebei dat het mijn vader dus niet was, maar een ander. Snel de deur weer dicht , vanuit het raam zagen we dat hij op visite ging bij onze overburen. Hij zal wel gedacht hebben.
pfff nou tranen rollen me over de wangen hahahah... 2 Jaar terug moest mijn man even naar zijn werk om sleutels af te geven, en zou zo weer terug zijn...Ja niet dus he. De auto stond in de berm. en ik moest toch nodig plassen, en opzich geen probleem maar wou ik niet naar binnen. Dus dacht ga mooi naast de auto plassen, gras was hoog dus niemand zou mij zien..... Laat me broek zakken en begin met plassen, ben ik bijna klaar hoor ik ineens "Goedemiddag mevrouw" en wat gegniffel ik schrik me dood, trek me broek op heb ik NATUURLIJK nooit dat fietspad gezien die naast de berm lag ai......... Dus een jongeman zag mijn kont vanaf het fietspad hahahah. Heb me zo erg geschaamt dat wil je niet weten pffff.. En drie weken terug nog iets meegemaakt. Zit ik achterthuis met mijn man, kleine man en we hadden visite van onze vrienden. Niks aan het handje en komt zoonlief er ineens aan met een megaspin bleghhhhhhh.... ben echt panisch voor die beesten en schreeuwde haal hem van me af,waar zit ie... Jankend en springend vlieg ik door de tuin heen..heel genant. Bleek de spin allang doodgetrapt te zijn door manlief voor dit panische dansje. iedereen kwam niet meer bij van het lachen. Nou daar zit je dan
Er was een tijdje dat de postbodes steeds post bij ons in de brievenbus gooide wat niet voor ons bestemd was (totaal ander adres en naam). Op een gegeven moment er een beetje genoeg van gekregen. Toen het weer een keer voorkwam terwijl ik toevallig thuis was en de postbode nog in het vizier had, scheurde ik de deur open, rende het tuinpad al roepend af 'mevrouw, mevrouw, mevrouw'. De 'mevrouw' in kwestie draaide zich om maar bleek een gezette man met peerfiguur te zijn. Ik heb het poststuk al mompelend en excuserend in z'n hand gedrukt en heel snel weer naar binnen gegaan. Schaam!
Op een vol Den Haag Centraalstation rennen om de tram te halen. Een man schuin voor mij ook. Hij zette ineens een stap opzij. Ik dus ook, ging te snel om plots te stoppen.....alleen stond daar een grote metalen prullenbak. Ik vol over die bak heen en met bak en al languit op het volle perron Gelukkig was de bestuurde van de tram zo aardig even te wachten tot ik de bak recht had gezet en was ingestapt...om vervolgens nog door de tram om te roepen 'Gaat het een beetje met die mevrouw die net de prullenbak lanceerde?':x
Hahaha en deze doet mij weer denken aan een familielid van mij die in Amerika zijn biefstuk 'well done' wilde. Hij dacht dat hij dan een groot stuk kreeg, helaas lag er een doorbakken mini biefstuk op zijn bord.
WHAHAHAHAHA....ik heb er meerdere... Werkte als caissière bij n supermarkt en er werd gevraagd of er iemand kon bijdraaien...kwam ik op m'n allerhardst aangerend en sprong sierlijk over de ketting tussen de kassa's...bleef alleen met m'n hak hangen en viel echt met een zwaai op m'n smoel...en er stonden 6 rijen... Moest tijdens t sporten een keer hard hoesten...keek er ineens iemand heel vies naar mij...zat er een grote groene klodder slijm op m'n shirt... Wilde voor het eerst tanken...stond eerst te ver weg en ben een rondje gereden...toen dacht ik dat ik met de slang de tank niet kon raken omdat de tankdop aan de andere kant zat...ben dus weer omgereden...toen wist ik niet wat ik erin moest gooien...ineens werd er door de intercom tegen mij gepraat...waar ik toch naar op zoek was! Euh niets...gas erop en weg!
Zeg Micchan, heb jij misschien nog iets leuks om aan dit topic toe te voegen? (Sorry, maar jouw verhaal blijft het meest hilarisch van heel ZP)
Ik moest buiten vegen bij de supermarkt en daar liggen ook vaak kartonnen dozen...het had geregend...roep ik heel hard naar mijn mannelijke college:"WAT MOET IK DOEN MET N NATTE DOOS?!"
Ik heb ooit eens voor aanvang van een vergadering een enorme blunder gemaakt.. 1 collega merkte op dat hij gewicht verloor van het harde werken en dat zelfs zijn broek met riem afzakte. Waarom ik zei ; Dan trek je toch jarretels aan? Iedereen begon kei hard te lachen en later snapte ik pas wat ik verkeerd zei
Mijn oudste dochter was denk ik anderhalf of misschien 2 en ik was boodschappen aan het doen en had r in dat zitje van de kar zitten...we lopen leuk door de jumbo en komen daar een donkere mevrouw tegen die een enorm grote en harige bontachtige jas aan had...roept mijn dochter " kijk mama ! Apie!" Ik dacht dat ik doodging ..... Ze had wel vaker " supermarkt acties" want de volgende liegt er ook niet om. Zaterdagmiddag bomvolle winkel, ik sta met haar bij de kassa, echt elke kassa open en gewoon een rij bij elke kassa....( het is even voor het beeld dames) zegt ze " mama? Ja schatje ( ik geef haar op dat moment zelfs nog een kus op d'r hoofd) papa heeft ook een piemel he? ( daar gaan we dacht ik, die 2 stonden elke dag samen onder de douche sochtends....) ja lieverd, papa heeft ook een piemel....( ander onderwerp pleaseeeeee) jullie begrijpen 200 ogen op mij gericht, ja mam en de piemel van papa is heeeeeeel groot he? Voor mij was het toen compleet, tranen over mijn wangen, de kassiere stikte zowat en die andere 100 mensen ook..... Ik heb zijn eer hoog gehouden en gezegd, ja schatje papa z'n piemel is inderdaad heeeeel groot" Pffffffffffff