Ik was 14 en we hadden gym. Het was de laatste dag van mijn ongesteldheid en dan kwam er altijd wat donkergeel prut en daar deed ik nog een maandverbandje voor in. De vorige dag had ik mijn gymbroek ergens voor nodig en toen ik hem uittrok raakte ik op een of andere manier mijn maandverbandje kwijt. Dacht nja whatever. En je raadt het al, de volgende dag in de kleedkamers floept er een groot maandverband met geel prut uit mijn broekspijp. Ik uit zelfbescherming: "Iewlll getsie wat is dat nou weer!!!" Weet zeker dat een paar klasgenootjes het hebben zien gebeuren maar die hielden wijselijk hun mond.
Dit is echt het leukste topic ooit!! Heb er nog 3 bedacht Toen mijn stiefzoontje 2 was zat hij bij mij achterop en hij kon de l niet zeggen hij zei de r ipv de l... Roept hij ineens heeeeeel hard! HÈHÈ DIKKE BIRREN... Doordat ik op het zadel zat blubberde mijn billen er wat omheen Mijn dochter een paar maanden geleden was net 2... We fietsen langs het kanaal het was mooi weer dus het was onwijs druk... Ze begon in e gaten te krijgen hoe het zat met jongens en meisjes... Mama is een meisje, ik ben ook een meisje, Joachim is ook een meisje... Neer! Ik ben een jongen ik ben heb toch een piemel... Zegt mijn stiefzoontje wat is papa dan...? PAPA IS EEN PIEMEL!! En de laatste was 2 dagen geleden... We waren aan het wandelen en mijn stiefzoontje moest opeens plassen en hij kan het niet altijd even goed ophouden... We liepen net langs een bosrand met aan de ene kant bos en de andere kant huizen... Dus wij zeggen ren maar even naar beneden (de sloot stond droog en het was mooi beschut met bomen) maar blijkbaar hoorde hij ons niet en verstond hij alleen bomen... Dus hij trekt zijn broek naar beneden en gaat plassen recht voor de andere huizen....
Ik had een lange drukke dag gewerkt, maar was eigenlijk ziek. Toen moest ik met de trein naar huis, maar de trein reed niet verder, dus ik moest via Den Haag CS en ik voelde me steeds minder lekker. Het was er vanwege de stremmingen vrij druk. Ik dacht dat het allemaal wel ging lukken, maar uiteindelijk overviel het me toch: midden op het overvolle perron gekotst En het spetterde best wel veel ook in het rond, zodanig dat andere passagiers moesten wegspringen Voelde me daarna wel beter.
Mijn zoon speelt heel vaak in bed met zijn laken.. Dan kom ik binnen en dan is het.. Oeeeh, ik ben een monster© met geluid erbij.. Gisteren waren we even winkelen in de stad, zoon en ik staan voor een winkel te wachten op m'n vriend en er lopen veel mensen voorbij. Er loopt een stel, met een baby en de vrouw droeg een burka. ''Mama.. De mama van de baby is een monster!!"" Het was ook gewoon lief bedoeld, en mevrouw heeft het gelukkig niet gehoord.. Nog 1, stond laatst in de h&m en was na wat broeken aan het kijken. Zo'n broek met van die bloemetjes die je best veel ziet.. Zegt zoontje, mama dat is echt een oma broek.. Hahahha, hij had ook wel een beetje gelijk
Geweldige verhalen. Word gewoon vrolijk van! Met hier en daar een traantje van het lachen erbij. Give me more! Over een tijdje denk ik dat ik er ook vele zal kunnen toevoegen. Als ik nu al zie wat voor een boef onze zoon aan het worden is... Hij hangt nu al regelmatig de clown uit.
Ik ging een keer uit eten met een aantal collega's. Midden in de winter en met zijn 5en in een veel te kleine auto. Op de terugweg (het was inmiddels 5 uur later) kreeg ik het vreselijk in de buik. Het lukte me om het een tijd tegen te houden maar op een moment moest het eruit. ppppffffft. 'Oe gelukkig' dacht ik nog. In ieder geval geen harde. Maar het begon te stinken!! Vreselijk. Dus een collega vraag; 'wie heeft dat gedaan?' Tja, ik word natuurlijk helemaal rood! Wilt iemand de elektische ramen naar beneden doen, zitten ze vastgevroren!! ?#!@$ O mijn hemel, mijn collega's zouden zowat het leven hebben gelaten!
Ik heb er zoveel dat het een gewoonte is hahaha...moet soms ook echt hard om mezelf lachen met wat ik er allemaal uitgooi Bijv. De dynamo van mn fiets was kapot en vroeg aan mn vader met een serieus gezicht; pap wil jij even mijn radiator van de fiets maken? Pap zo, hoezo? Word het lampje niet meer warm dan? En dan met een grinnikende lach. Ik met een vragend gezicht, waarom lach je nu? Pap Wat moet ik maken? Ik; De radiotor zeg ik, dat ding wat zo tegen je wiel aankomt en licht maakt...weet je nu niet wat een radiator is? Pap zo...nee volgens mij weet JIJ niet waar een radiator voor is want wat jij bedoelt is een dynamo! Ik kwam niet meer bij, had het gewoon echt niet in de gaten haha
Dochter was net 3 en ik was de eerste keer bij mijn nieuwe huisarts. Helaas moest ik meteen voor mijn 5-jaarlijkse uitstrijkje en ik had geen oppas voor mijn dochter. Nadat ik het had ondergaan en me weer aan het aankleden was, zag ik door het spleetje van het gordijn, mijn dochtertje haar broek naar beneden trekken en zeggen: Zo, nu ik!! Achteraf wel lachen, maar op dat moment....hihi. De arts had het ook niet meer...
Mijn man zijn tante was voor met de buurvrouw aan het kletsen. Tot zijn nichtje, toen een jaar of 5, uit het raam hing en keihard riep ; Kijk mama, ik heb papa zijn piemel gevonden!!! Juist ja.. Drie keer raden wat zij in haar handen had hahaha
Haha, geweldig, ik blijf lachen! Nou ja, een half uurtje geleden had ik ook weer iets voor dit topic. Mijn man werkt regelmatig vanuit huis, vooral 's avonds. Hij hangt veel aan de telefoon met collega's en zit dan achter de computer dingen aan te passen enzo. Net dus ook, maar ik moest nog wat uit de printer pakken. Loop ik naar boven, had mijn broek al uit, alleen een lang hemd aan, buig ik naar die printer...zie ik opeens het hoofd van zijn collega 'live' meekijken , via Skype ofzo. Ooooh nee. Mijn man had helemaal niets door, ik wist niet hoe snel ik weg moest komen, gaat hij opeens allemaal vragen stellen over dat printje wat ik mee had genomen, ben maar snel uit het zicht geschoten met die print voor mijn kont (had gelukkig wel een onderbroek aan) en antwoord gegeven van onder aan de trap.
Dat heeft mijn destijds 3 jarige zoon ook gedaan: Wij waren bij een vriendin op visite en hij liep de trap op naar hun slk. Ik hem roepen onder aan die trap, komt ie eraan: kijk eens mama stond hij met mijn vriendin's vibrator in de handen, ik weet niet wie roder werd, ik of mijn vriendin
Haha, ja en hij zit nog steeds met diezelfde collega te bellen (normaal doen ze dat gewoon alleen telefonisch), dus ik heb hem er nog niet op kunnen aanspreken.
Ik ben jaaaaaren geleden eens een museum in Rotterdam uitgezet, met een date, omdat het iets te eh..gezellig werd Schaamde me dood, ben ook nooit meer terug gegaan
Ik liep een keer met de fiets en er kwam een vrouw me tegemoet lopen.Ze ging geen cm opzij terwijl ik netjes naast mijn fiets liep. Toen ik haar goed bekeek dachtvik bij mezelf jeetje ze lijkt wel een heks(wat ik wel toepasselijk vond omdat ze stug doorliep)...en terwijl ik dat dacht....je raad het al....mijn zoontje: mama dat is een heks toch??? Heel erg maar ik moest er wel om lachen.... Ook werden we een keer aangesproken door een oud vrouwtje heel gesprek mee...dus vraagt mijn zoontje: waar is jouw opi dan? Waarop de vrouw antwoorde dat ze die niet meer had. Dus ik zeg tegen mn zoontje...de opi van die mevrouw is een sterretje geworden. Waarop mijn zoontje antwoord: nee joh die is gewoon dood! Gelukkig vond die vrouw het niet zo erg