Wat een mooie kindjes allemaal. Ryan is dan wel al lang geen baby meer maar wil toch nog even 1 van mijn mooiste babyfoto's showen. Hier is hij 6 maanden oud.
En hier nog 1 van mijn jongste mannetje (en ik) net na de geboorte ruim een week geleden. Er zullen vast nog veel meer mooie foto's bij komen!
Hier 1 van mijn favoriete... Lekker relaxed bij mama in op schoot, genieten van een heerlijk warm flesje... Als je dat ziet dan zou je toch ook zo weer een kleine baby willen zijn?!?! Bekijk bijlage 154179
Wat n mooie foto's allemaal!! Leuk ! Hier mijn mooie vent nog een keer (Hij staat als het goed is er al een keer in met een foto, maarja, ze zijn allemaal zo mooi haha)
Wat een heeeerlijk topic! Ik word helemaal blij van deze foto.. sinds een paar dgn lacht meneertje de hele tijd als hij me ziet
Wat een super mooie fototjes allemaal!Helemaal genieten al die kleine droppies Natuurlijk wil ik ook even mijn eigen droppie showen,zoveel favoriete foto's maar hier zijn er 2 van. Hier was hij 2 dagen oud. Bekijk bijlage 156128