Deze is afgelopen week gemaakt toen het zo verstikkend heet was, hebben we lekker het badje buiten gezet en heeft Dennis daar even lekker in gebadderd. Ik vind 't zelf een wereldfoto, vooral omdat die foto precies Dennis laat ziet zoals hij altijd (nou goed dan, meestal ) is, namelijk tevreden en lachend;
Wat een schatjes weer. Deze foto is van een paar weken geleden. Zo schattig vind ik hem. Bekijk bijlage 163851
Wij hebben de kleine man dit weekend kennis laten maken met gras. Hij vond het erg leuk, als was oma met de parasol in haar handen toch interessanter.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=164358&stc=1&d=1309792010 deze ben ik zelf haha zoals t topic ook zegt JE mooiste baby foto
Bekijk bijlage 164616 Je zegt wel de mooiste maar ja elke keer maak ik weer een mooiere erbij van Jayden. Dus ik vind alle foto's mooi hihihi.
Hihi, geweldige foto tegen die blauwe lucht! Is is a plane? Is it a bird? No, it's superbeeb!!! (Sorry, ben in melige bui en de foto deed me aan superman denken )