Van onze bruiloft in oktober 2009 vond ik dit de mooiste foto. Trouwens de bewerking van de foto wel zelf gedaan (ik ben zelf ook bruidsfotograaf). Dus je begrijpt dat ik zelf ook wel een hele goede fotograaf op mijn eigen bruiloft wilde Hele mooie bruiloft gewenst!
mooie foto's allemaal, ik kan er over een paar maanden 1 plaatsen. suenne, jij ziet er dus precies uit zoals ik dacht mvs, jij ziet er helemaal NIET uit zoals ik dacht. Weet ook niet precies hoe wel, maar gewoon anders
mooie foto's! ik heb wel foto van onze bruiloft waar ik 9maanden zwanger was(zoon is 2weken na bruiloft geboren) maar wij hadden geen fotograaf. we hebben de familie gevraagt of ze foto's wilden maken. mn broer is fotograaf maar die wilde ik er niet mee lastig vallen want die zit bomvol met fotoshoots van bruiloften
Prachtige foto's dames,Wat is het toch mooi he trouwen. Dit is niet de mooiste maar komt wel aardig in de buurt
Weet je wat erg is, ik vond het haar van mijn man die dag absoluut niet zitten, daarnaast vond ik zijn huid te droog(had geen creme opgedaan..). Eigenlijk vond(en vind) ik mijn man veel mooier buiten de trouwdag om dan op die dag haha. Erg hé. Als ik terugkijk in het trouwboek denk ik ook constant 'he, jammer', erg he!
Hier een beetje een anonieme foto van ons samen (ik heb overigens wel genoten van de trouwdag, heel erg juist, haha) Bekijk bijlage 148297