Zucht en zwijmel.... Wat een prachtige foto´s van iedereen!!! Ik zou ook heel graag willen (alleen al vanwege de jurk en de mooie foto's), nu mijn lieve vriend nog, hihihihi!
Wat een mooie foto's!! Dit is misschien niet onze mooiste foto, maar wel een hele speciale voor mij. Op de foto sta ik samen met mijn zusje en ons paard. Helaas is ons paard in november heel plotseling overleden. Dit is één van de weinige foto's waar ik op sta met het paard (omdat ik altijd de foto's maak). Deze heeft dus een heel speciaal plekje in mijn huis gekregen.
ik ben de hele dag nara de beautyfarm geweest, wat een heerlijke voorbereiding was op onze dag en bekijk nu alle foto's wat ziet iedereen er ontzettend mooi uit zeg! ik vind het heel gaaf om te zien hoeveel liefde de bruidsparen uitstralen. Ik hoop echt dat de camera dat soort momenten ook kan pakken (dat zal haast wel want we staan te popelen om elkaar de liefde te verklaren)
Heb aardig wat foto's maar deze vind ik wel het mooist: Bekijk bijlage 148459 Is onze eigen auto heeft mijn man zelf opgeknapt
Wow, wat een prachtige foto's allemaal... Voor ons is het alweer bijna een jaar geleden, maar ik denk nog steeds met heel veel geluk en plezier terug aan onze dag... Heb zoveel mooie foto's, vind het maar lastig om er 1 uit te kiezen... Dit is favo 1...
Hè mango26: jij zat of zit toch ook op die trouw hyves! Ik herkende Je foto's en vooral ook je bruids boeket !! Ik kende de naam mango wel maar dat jij het was!! Haha Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja, daar zat ik inderdaad ook!!! Aan de trouwfoto's hier heb ik wel meer mensen herkend van 'die tijd' ook in het kustopic... We zijn samen septembermama's, haha (jij ook nog gefeliciteerd)! Maar wie ben jij dan?
Ja idd september mama's Ik ben Esther! Op Hyves denk ik hairdresser! Ben 17 juli 2010 getrouwd en ik was vaak te vinden bij show je bruidsjurk( durfde nooit te plaatsen haha) x
We zijn inmiddels alweer 1,5 jaar getrouwd. Ik geniet nog steeds van onze mooie foto's en het fotoalbum! Deze komt op canvas boven ons dressoir (en is tevens de kaft van ons album) Bekijk bijlage 148502
Bekijk bijlage 148505 Ook al is het al een tijdje geleden dat we getrouwd zijn, mijn favoriet verandert nog steeds.