Gelukkig ben niet de enige We hebben er ook gewoon veel te veel, maar ik klaag niet hoor! Vind het nog steeds erg leuk om mensen ons album te laten zien! Zaterdag en dinsdag heb ik weer nieuwe "slachtoffers" die het album nog niet hebben gezien!!! Vind jullie foto's ook erg mooi! Gaaf met de zee en de duinen!
@noa14 wow mooie foto en mooie bruid! @mango die in het zand is echt geweldig!! Volgens mij is die van Lilith in Gouda? Lijkt op het stadhuis van Gouda in ieder geval Ik wil ooook hahaha. Mijn vriend heeft me echt al 5x gevraagd en we zijn ook al een aantal jaren verloofd, maar we hebben het geld helaas nog niet. Ik wil een wat grotere bruiloft en niet 'even snel' trouwen en een 'echte prinsessenjurk' dus we moeten nog even doorsparen haha. Wel leuk om al die foto's zo te zien.
Mijn foto was ook bij het stadhuis in Gouda gemaakt lijkt er idd op alleen herken die kleine raampjes niet
Bekijk bijlage 148622 Ik vind deze van ons wel cool vooral omdat je mn benen niet meer ziet We waren net getrouwd en ik was zó gelukkig Heel spontane foto ook, dat zijn toch de leukste! We hadden inderdaad ook wel wat 'statie-portretten' op het verlanglijstje staan met ouders enzo, en vriendengroepen. Maar onze fotograaf heeft gelukkig al telkens geklikt als wij nog bezig waren goed te gaan staan enzo, helemaal giechelig. Uiteindelijk zijn dat de allerleukste foto's geworden! Heel leuk topic dit!
Ik had nog een foto gevonden dit was een spontane wisten niet dat hij gemaakt werd: Bekijk bijlage 148664
Dankjewel Dani Jij ook een mooie foto geplaatst mooi om die liefde te zien Jullie hebben alleen oog voor elkaar en niet voor de camera