Lynn77 en MvS deze foto's zijn (inderdaad) in de Bernisse gemaakt!! Haha grappig, komen jullie hier ook in de buurt vandaan?? MvS: knap dat je eruit kunt halen dat het de Bernisse is, het zou overal kunnen zijn met dat groen!
Volgens mij hebben wij op exact diezelfde steiger foto's gemaakt En ik kwam daar als kind/puber echt heeeeeeeeeeeeel veel, dus herken het heel snel. (opgegroeid in Geervliet en later veel vrienden in Abbenbroek gehad; dan krijg je dat)
Ik haalde ook de Bernisse eruit alkievalkie, vandaar dat ik het ook vroeg Ik heb gisteren zelf namelijk de locaties uitgezocht voor onze trouwfoto's en dat is ook in de bernisse, in abbenbroek, ik herkende de brugleuning namelijk!! Waar zijn jullie getrouwd? Wij gaan in Geervliet trouwen en ik woon zelf in één van de andere dorpen in de Bernisse... @Mvs oh grappig kom jij hier ook uit de buurt!!!
Bekijk bijlage 148793 de brug in abbenbroek...(ik heb foto's genomen van alle plekken waar wij dan foto's gaan maken)
Ik kom zelf uit Z'land. Dat is inderdaad De brug ja! Grappig joh. Wij zijn getrouwd in "La campagne". Zijn daar getrouwd en hebben daar een bbq gegeven, was echt een superdag!
Oh, Geervliet heeft een heel schattig stadhuisje! Vriendin van mij is daar getrouwd en ik wilde eigenlijk ook, maar er kunnen niet zo veel mensen in, dus was geen optie voor ons helaas Bij ons werd dat dus Spijkenisse Minder schattig, maar ook mooi genoeg.
Klopt, wij trouwen dan ook klein, maar alle andere mensen zijn wel op het feest erna uitgenodigd, wij hebben in stadhuis alleen de beste 2 vrienden van ons, directe familie en ooms en tantes uitgenodigd.
wat een leuk topic... 1 van mijn favo's is deze.. hangt al ruim 6 jaar in onze woonkamer! Bekijk bijlage 148870
Dankjewel Zie dat je verloofd bent.. heel erg gefeliciteerd en wens jullie een prachtige dag! (met veel mooie foto's )
Afgelopen vrijdag getrouwd en nog maar een paar foto's gezien. Maar deze collage is al favoriet! Bekijk bijlage 150550